Citat:
Ursprungligen postat av
getbusy
Jag äter 5mg per dag, 2 på morgonen, 1 mitt på dagen och 2 på kvällen
Får du det utskrivet eller köper du på annat sätt? Personligen tycker inte jag att det är så mycket med 3x3 per dag. Jag har GAD så mycket är i förebyggande syfte. Sen kan jag ju ärligt säga att jag även har klarat mig helt utan benzo i mer än ett halvår för inte så länge sen. Så det är väl en kombination av min GAD och rädslan att få utsättningssymptom som har gjort att jag har fortsatt.
Vet inte om de blå jag köper över nätet är svagare men som jag skrev innan, tar mina vänner två stycken blir de märkbart påverkade och på mig märks det ingen skillnad. & de som har testat är inte nya rävar direkt.
Jag vill ju helt inte ta benzo varje dag, det hade dock vart bra att ha hemma om tankarna blir för jobbiga och jag mår dåligt men jag känner mig själv så bra att det inte skulle fungera, jag hade käkat upp dem.
Jag har Theralen också men det gör inte ett skit mot min ångest men jag somnar lite lättare. Men alla icke-beroendeframkallande tabletter är som sockerpiller för mig, dr hjälper öht inte.