2020-07-04, 12:04
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hepsibal
Måste bara fråga. Jag har en ganska hög benzotolerans men kan vara utan i omgångar. Får ingen benzo utskriven så brukar beställa på nätet, Xanor 1mg:are. Jag har alltid tre så fort jag får dem men känner inte så mycket, jag blir mer normal och pallar ta tag i saker, som att diska, slänga sopor, umgås. Under dagen fyller jag på med 3st på eftermiddagen och tre på kvällen. Blir lite som godis. Mina vänner märker inte på mig att jag har tagit, möjligtvis pratar jag lite mer men jag pratar mycket i vanliga fall.

Hur mycket tar ni? Några av mina polare har fått testa mina och de blir näst intill bänga på 2 st.

Nu har jag bett om en PKA för att bli av med skiten för det kostar en del att ligga på topp (9 kr st x 9 om dagen = 81 kr, det blir ca 2400 i månaden. Plus att jag beställer zolpidem för 13 kr st och dem kan jag ta mellan 2.8 beroende på om jag kommer i säng eller ej). Så mitt största incitament är den ekonomiska biten. Dessutom vet jag ju att det inte är bra att gå CT på en så hög dos, även om jag gjort det ett par gånger då paket inte kommit fram

När jag pratade med min läkare (som är grymt bra) om PKA så frågade han hur mycket jag tar och blev lite bestört när jag sa att jag tar 9 mg om dagen. För mig är det inget konstigt men alla jag pratar med säger att de inte hade fixat den dosen.

Hur mycket tar ni?

Jag äter 5mg per dag, 2 på morgonen, 1 mitt på dagen och 2 på kvällen
Citera
2020-07-05, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Jag äter 5mg per dag, 2 på morgonen, 1 mitt på dagen och 2 på kvällen

Får du det utskrivet eller köper du på annat sätt? Personligen tycker inte jag att det är så mycket med 3x3 per dag. Jag har GAD så mycket är i förebyggande syfte. Sen kan jag ju ärligt säga att jag även har klarat mig helt utan benzo i mer än ett halvår för inte så länge sen. Så det är väl en kombination av min GAD och rädslan att få utsättningssymptom som har gjort att jag har fortsatt.

Vet inte om de blå jag köper över nätet är svagare men som jag skrev innan, tar mina vänner två stycken blir de märkbart påverkade och på mig märks det ingen skillnad. & de som har testat är inte nya rävar direkt.

Jag vill ju helt inte ta benzo varje dag, det hade dock vart bra att ha hemma om tankarna blir för jobbiga och jag mår dåligt men jag känner mig själv så bra att det inte skulle fungera, jag hade käkat upp dem.

Jag har Theralen också men det gör inte ett skit mot min ångest men jag somnar lite lättare. Men alla icke-beroendeframkallande tabletter är som sockerpiller för mig, dr hjälper öht inte.
Citera
2020-07-05, 05:57
Medlem
Jag tog Xanor depot vid något tillfälle för flera år sedan och det hjälpte...Ångesten försvann. Men tror inte att bensodiazepiner är bra i längden.
Citera
2020-07-10, 21:25
Medlem
SalamonDiEs avatar
för mig den enda som funkar mot ångest, har tillräcklig disciplin för att bara ta vid ångestbehov eller om jag vill surra till det... går minst 1-2v helt utan, har haft benzo så många år att tolerans alltid oroar, 2v utan och jag blir lite slö, men om jag kört ett par dagar i rad får jag jävulsk energi till precis allt... polare märker direkt antingen kokain eller xanor... bästa/enda benzon för mig
Citera
2020-07-13, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
nja, man mår inte bättre av att smälta under tungan än man gör av att svälja, enda skillnaderna är att dom slår till lite snabbare och lite hårdare när man tar dom sublingualt (under tungan), dock sitter dom i lite kortare än när man svalt dom.
Två deciliter gul grapefruitjuice om dagen, läs om Gs interaktioner på wiki
Citera
2020-07-15, 08:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henry125
Hej alla,
jag hittade en annons på fs3 angående röda xanax som tydligen ska vara 5mg. Är det något att ge sig på eller är dom livsfarliga? Är det någon som provat dessa? De kallas red devils.
Vad är det för märke? Det är väl inte nåt jävla hemkokat skit?
Citera
2020-07-19, 21:41
Medlem
citizenzeros avatar
Jag har ätit sammanlagt 30 mig xanor det senastee dygnet. Har även starköl 5,3% i kylen. Skulle det vara lugnt om jag drack en två eller eller 3?
Citera
2020-07-20, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citizenzero
Jag har ätit sammanlagt 30 mig xanor det senastee dygnet. Har även starköl 5,3% i kylen. Skulle det vara lugnt om jag drack en två eller eller 3?
Låter som jävligt mycket, jag hade inte chansat.
Citera
2020-07-21, 12:05
Medlem
Citat:

Onödigt även om jag chansar på att du nog drack den ändå. Käkar/missbrukar Ksalol i omgångar, är tjej men ligger typ på 6-10mg ”fungerande” missbruk, dvs kan jobba och umgås utan att verka påverkad. 15mg + 40mg nasalt Oxy gav 1h av andning som typ kickade igång var 20e sekund och en vän som fick skaka mig tills jag började andas normalt igen, upplevde inte ens att jag var ”så borta” rent mentalt den natten men det var jag ju såklart. Mesta jag tagit är 78st på en natt + alkohol och det var bara tur att inget mer hände än vad det gjorde. Man ska inte blanda benzo men man gör det ändå
Senast redigerad av Vi3a 2020-07-21 kl. 12:20.
Citera
2020-07-23, 20:44
Medlem
Citat:

När jag låg i mitt värsta benzo missbruk så tog jag ca 50st om dagen och drack mängder på de och jag sitter fortfarande här idag, även om jag ibland önskar att jag inte gjorde de
Citera
2020-07-25, 02:15
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Tror ni att det kommer komma in andra Alprazolam än just dom "blåa" (Ksalol, både lösa och karta)?

Fick ta i en karta Xanax 1mg för en månad sen. Var Väldigt skönt med variation samt så var dom bättre om jag minns rätt.
Citera
2020-07-25, 20:41
Medlem
Tja, testade joibba förra veckan på blåa ksalol. Funkade riktigt bra, gott humör å dagen bara sprang förbi. Undrar om detta är placebo eller om de så de ska va?
Isåfall blir de inte sista gången jag gör de :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in