2020-08-04, 20:32
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
NEI

«Kidnapping fingert som drap fingert som kidnapping fingert som...»

Ja, folk ser helt ut til å glemme prinsippet om Occam's Razor,

"Occam's razor (or Ockham's razor) is a principle from philosophy. Suppose there exist two explanations for an occurrence. In this case the one that requires the smallest number of assumptions is usually correct. Another way of saying it is that the more assumptions you have to make, the more unlikely an explanation."

Vi har også KISS-prinsippet, som generelt handler om det samme, men jeg liker ordlyden bedre.

Keep It Simple, Stupid!
Citera
2020-08-04, 20:33
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Selv om du og kanskje flere synes at teorien er søkt så tenker jeg at det finnes mulighet for at det var slik. (Nei, det var ikke selvskryt).

Men hvorfor ikke?
Du bør holde deg til vgd heretter. Dette er bare avsporing og spam.
Citera
2020-08-04, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Du bør holde deg til vgd heretter. Dette er bare avsporing og spam.
Er det avsporing og spam å lufte hypoteser/teorier?
Citera
2020-08-04, 20:36
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Ja, folk ser helt ut til å glemme prinsippet om Occam's Razor,

"Occam's razor (or Ockham's razor) is a principle from philosophy. Suppose there exist two explanations for an occurrence. In this case the one that requires the smallest number of assumptions is usually correct. Another way of saying it is that the more assumptions you have to make, the more unlikely an explanation."

Vi har også KISS-prinsippet, som generelt handler om det samme, men jeg liker ordlyden bedre.

Keep It Simple, Stupid!
Et viktig prinsipp.
Citera
2020-08-04, 20:36
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Hvis de hører bedre hjemme i eventyrstunden på biblioteket så er det jo nettopp slik korrigering man må tåle å høre i et åpent forum.
Citera
2020-08-04, 20:40
Medlem
Citat:
Hvis de hører bedre hjemme i eventyrstunden på biblioteket så er det jo nettopp slik korrigering man må tåle å høre i et åpent forum.
Mange synes at den teorien om at TH skal ha vært involvert i den forbrytelsen mot AE høres svært usannsynlig ut.
Citera
2020-08-04, 20:40
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Vgd holder ditt nivå, så du får krype inn dit igjen.

Edit:
Problemet er at du etter evindelig posting av dine egne fantasier, stadig hiver ut en ny vill hypotese uten forsøk på å tenke logisk fordi du kommer til kort.

Da blir det spam og avsporing.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-08-04 kl. 21:25.
Citera
2020-08-04, 20:56
Medlem
MÅ dere være så sykt kjipe? Greit at z-z-z poster mye, men det vitner i alle fall om et engasjement, og jeg har aldri sett hen være ufine mot noen av dere. Hva får dere ut av det? Er det deilig å trykke noen andre ned for å framstå smartere og viktigere selv? Primitivt. Og det har faktisk motsatt effekt.

Kom plutselig på hvorfor jeg tok en måneds ferie herfra. På tide med en måned til. So long loosers.
Citera
2020-08-04, 20:58
Bannlyst
Citat:
Denne? Se sitat over.

Tja. Det er også en teori
Citera
2020-08-04, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg tenker på den gamle Nokia'en. Jeg kan vagt huske at jeg måtte stille klokken på mobilen manuelt, men det er stygglenge siden. Hvor gammel er egentlig den gamle mobilen hans.

Er vel vanlig at man kan velge om man skulle ha automatisk sommertid/vintertid eller ikke. Med TH sine påståtte svake tekniske kunnskaper, så er det ikke sikkert at den automatikken var aktivert.
Citera
2020-08-04, 21:04
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Er vel vanlig at man kan velge om man skulle ha automatisk sommertid/vintertid eller ikke. Med TH sine påståtte svake tekniske kunnskaper, så er det ikke sikkert at den automatikken var aktivert.

Det mer sentrale spørsmålet er vel heller hvilken eller hvor gammel modell Nokia vi egentlig snakker om.

Edit: Og ikke minst hvordan TH plutselig kunne bruke smarttelefoner når han ble filmet ankommende til avhør.
Senast redigerad av Niffy 2020-08-04 kl. 21:09.
Citera
2020-08-04, 21:09
Bannlyst
Citat:
Det mer sentrale spørsmålet er vel heller hvilken eller hvor gammel modell Nokia vi egentlig snakker om.

Hvorfor er det sentralt?
Tror jeg kan skru av og på automatisk tid selv på min nye smarttelefon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in