2020-08-04, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Får man fråga hur ni träffades?

Men snälla killen är en loser på a-kassa som sitter hemma i sin hyresrätt och förtalar folk han inte känner.
Citera
2020-08-04, 16:18
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Han ser ju onekligen bögig ut. queer as a ten dollar bill

och det visste vi redan 2005. Det tog honom 15 år att " komma ut ut garderoben "
tragiskt tamefan

Hans Kurdiska släkt måste vara stolta nu !
Citera
2020-08-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleanasfuck
Vem är det mest synd om. En neger eller en bög? (offerkofta)

Postat av AriaWitten
Mest synd om bögar, verklighetens bögar ser ut som gardell och levengood, inte som i filmerna. Känner flera bögar och alla är fula, feminiserade och stinker räkost/flens och sperma. I princip alla bögar har varit utnyttjade som barn och lider av psykiska problem därav deras knark- och alkoholproblem.

Troll.
Busted.
Hahaha

Sanningen gör ont! Jag förskönar inte homosexuella män som du och media, du har ingen aning villka problem bögar dras med, psykisk ohälsa, sjukdomar, missbruk mm. Det finns en anledning varför en man blir bög, och dom är inte positiva kan jag säga.

Är själv bög och har aldrig träffat en någorlunda normal homosexuell man, alla har haft psykiska problem, mer eller mindre.

Alla i bögvärlden visste att darin var bög, inget nytt där.
Senast redigerad av AriaWitten 2020-08-04 kl. 16:36.
Citera
2020-08-04, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slavdrivarn
Jag talar naturligtvis i egen sak om att jag helst hade sluppit se Darin bli exploaterad av hbtq-krafter i en perverterad tidsanda. Vad som är bäst för Darin rent karriärsmässigt var inte vad jag syftade på.

smolk i glädjebägaren

(idiomatiskt) detalj som innebär en inskränkning i någons glädje eller framgång och därmed framkallar besvikelse eller irritation

Det är inte på något vis naturligt att förstå vem du syftar på. Det kan vara smolk i din bägare likväl som i Darins.

Du har dig själv att skylla. Om du hade varit lika duktig på att bygga meningar som på ordåförståelse hade vi inte behövt ha den här diskussionen.
Citera
2020-08-04, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleanasfuck
Men snälla killen är en loser på a-kassa som sitter hemma i sin hyresrätt och förtalar folk han inte känner.

Jaha, det visste inte jag. När han blandade in sin egen micropenis gav det trovärdighet och historien fick lite utav sanningens prägel.

Min erfarenhet är att mytomaner ofta är mer välhängda än så.

Men oavsett om han ljuger eller inte tycker jag vi låter honom själv svara på min fråga.
Citera
2020-08-04, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AriaWitten
Sanningen gör ont! Jag förskönar inte homosexuella män som du och media, du har ingen aning villka problem bögar dras med, psykisk ohälsa, sjukdomar, missbruk mm. Det finns en anledning varför en man blir bög, och dom är inte positiva kan jag säga.

Är själv bög och har aldrig träffat en någorlunda normal homosexuell man, alla har haft psykiska problem, mer eller mindre.

Alla i bögvärlden visste att darin var bög, inget nytt där.

Har han fått den ikonstatus han borde förtjäna bland framförallt schlagerbögar eller når han inte riktigt ända dit pga att han smugit med homosexualiteten och inte betett sig så gay?
Citera
2020-08-04, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elitmalaj
Fyra tonårstjejer jag mötte under våren beundrade Darin så att de var riktigt tröttsamma. De kunde inte tänka på något annat. Nu är han inte värd ett vitten i deras ögon. De hade - enligt "folk som visste" förstått att han var intresserad av killar. Kan någon upplysa mig om det finns någon täckning för ett sådant rykte?
Litet väl sent att komma ut som bög vid över 30! Han måste ha brottats med detta och försökt leva normalt med tjej. nu sprack det! Dessutom från heders och traditionell familjemiljö måste ha varit de största hindren. hoppas han blir lycklig, med eller utan fast förhållande. Sen kan man ju tycka att det är typiskt star syndrom att hela tiden "tala ut"!Men han kan kanske få andra att gå ut ur garderoben, det mår de bättre av. finns inget värre än "smygbögar" de är elaka och rent av farliga!
Citera
2020-08-04, 17:25
Medlem
Jaha,Darin är homofil.

Big fucking surprise....
Citera
2020-08-04, 17:28
Medlem
Denoms avatar
Hur går hans karriär i nuläget?
Citera
2020-08-04, 17:30
Medlem
Har det inte blivit normaliserat med bögar och flator vid det här laget??
Sluta skriva om det, vem bryr sig om darin kommit ut som bög?
Dom har tillräckligt med medial uppmärksamhet redan.
Citera
2020-08-04, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gojanO
Jaha,Darin är homofil.

Big fucking surprise....

Gav 0,98ggr pengarna ...
Citera
2020-08-04, 17:32
Medlem
Kanske borde byta artistnamn nu till Darling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in