2020-08-04, 13:09
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LatentAmbivalens
Han valde åtminstone en bra Olle Ljungström-låt att göra en (svag) cover på i "Så mycket bättre".

Fast jag vet inte om det säger något dock när jag tänker på det mer. Det kanske inte ens var hans val.

Jag gillade aldrig den där covern. Darin har en bra pipa och är som allra bäst när han gör lugna smöriga låtar. Hans senaste hit (En säng av rosor) måste väl ändå ses som hans allra största hit i karriären.

Ta mig tillbaka är en annan bra låt
https://www.youtube.com/watch?v=_p1D63vj0ss
Citera
2020-08-04, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnhurst
Haha i så fall hade han inte varit bög. Ganska rejäl sak på den grabben.

Jag har varit med darin för ca 3 år sedan, är själv bög med liten pjäs runt 10cm. Darin hade en mycket liten och mörk i skinnet mindre en min och även tunnare. Sluta ljug, har varit med många bögar och majoriteten har mycket små kukar.
Citera
2020-08-04, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosseriks
På aftonbladet.
Darin:
Citat:
”Jag är stolt över att vara gay”
Jag är tamefan stolt att jag inte är homosexuell.
De du Darin.

Att uttrycka sympatier åt det heterosexuella-hållet är att likställa med nazism och att rösta på ett s.k. "ytterkantsparti" i landet "lagom".

Hur som haver så verkar Darin vara en rättskaffens kille. Men nu sitter han fast i etablissemangets hbtq-koppel vilket gör honom till en riktig munsbit att profitera på, vilket gör detta till en liten smolk i bägaren.

I övrigt, lev och må.
Citera
2020-08-04, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AriaWitten
Jag har varit med darin för ca 3 år sedan, är själv bög med liten pjäs runt 10cm. Darin hade en mycket liten och mörk i skinnet mindre en min och även tunnare. Sluta ljug, har varit med många bögar och majoriteten har mycket små kukar.
Haha, man kan inte både ha bra sångröst och samtidigt vara välutrustad
Citera
2020-08-04, 13:53
Bannlyst
Hans låt "en säng av rosor" borde byta namn till "en säng av bajs".
Citera
2020-08-04, 15:32
Medlem
Citat:
Haha du vet om att folk kan läsa dina tidigare inlägg va?
Vad tycker du själv man ska dra för slutsats om dig?
Du är en bög med liten kuk som blivit utnyttjad, samtidigt så hatar du och föraktar bögar🤔
Du är medveten om det är 18 års gräns på forumet va?
Citera
2020-08-04, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slavdrivarn
Att uttrycka sympatier åt det heterosexuella-hållet är att likställa med nazism och att rösta på ett s.k. "ytterkantsparti" i landet "lagom".

Hur som haver så verkar Darin vara en rättskaffens kille. Men nu sitter han fast i etablissemangets hbtq-koppel vilket gör honom till en riktig munsbit att profitera på, vilket gör detta till en liten smolk i bägaren.

I övrigt, lev och må.

Hur menar du att det skulle vara "smolk i bägaren" att sitta fast i "etablissemangets hbtq-koppel"?

Har svårt att se något som helst steg i en artist karriär som kan vara mer fördelaktigt att ta än detta när epoken som flickidol ändå klingat av.

Nu kan han se fram mot svt/sr/tv4 framträdanden upp till pensionsåldern och har sin försörjning tryggare än en metallarbetare hade på 60 och 70 -talet.

Det är väl i princip bara en könskorrigering som skulle kunna boosta karriären bättre och ge mer publicservice-marknadsföring.

Se bara tex Richard Söderbergs klippkort till allsång på skansen.

Eller vad menar du hade varit bättre än detta?
Citera
2020-08-04, 15:41
Medlem
Citat:

Får man fråga hur ni träffades?
Citera
2020-08-04, 15:46
Medlem
Adolfinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Får man fråga hur ni träffades?
😂
Citera
2020-08-04, 16:06
Medlem
Citat:

Vem är det mest synd om. En neger eller en bög? (offerkofta)

Postat av AriaWitten
Mest synd om bögar, verklighetens bögar ser ut som gardell och levengood, inte som i filmerna. Känner flera bögar och alla är fula, feminiserade och stinker räkost/flens och sperma. I princip alla bögar har varit utnyttjade som barn och lider av psykiska problem därav deras knark- och alkoholproblem.

Troll.
Busted.
Hahaha
Citera
2020-08-04, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Hur menar du att det skulle vara "smolk i bägaren" att sitta fast i "etablissemangets hbtq-koppel"?

Jag talar naturligtvis i egen sak om att jag helst hade sluppit se Darin bli exploaterad av hbtq-krafter i en perverterad tidsanda. Vad som är bäst för Darin rent karriärsmässigt var inte vad jag syftade på.

smolk i glädjebägaren

(idiomatiskt) detalj som innebär en inskränkning i någons glädje eller framgång och därmed framkallar besvikelse eller irritation
Citera
2020-08-04, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Alltså, tror du att alla blattar är yrkeskriminella islamister eller? lol. Och jo, Darin har definitivt en fjollaura. Inte direkt en badass vi pratar om här. Hade man örfilat Darin så hade han börjat lipa liksom.

Nja, nu sa jag "i offentligheten" och där lyfts ghettostuket eller pk fram. Jag menar timbuktu, ison och fille, stor, ken ring, erik lundin osv, inga jag skulle vilja ha som svärsöner direkt.. sen har du ju de än värre gangsterrapparna. då är det ju lite talande att en arab/kurd/valfri mena-nationalitet måste vara bög för att framstå som en ödmjuk blatte.. har de andra mindervärdeskomplex eller vad handlar det om. Att de fått stanna vid morsans tutte till fem och fått höra hur de är världens centrum och ljus..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in