Säkerligen gillar han stock i stjärten.
Sorgligt nog spelar det föga roll då han utan större tvekan kommer att besudla vackra kvinnor i 20-års åldern ett bra tag framöver på våran bekostnad. Allt bara för det där förbannade kändisskapet som hjärntvättar våra sexiga, kåta men ack så blåsta kjoltyg i Sverige.
Säkerligen gillar han stock i stjärten.
Sorgligt nog spelar det föga roll då han utan större tvekan kommer att besudla vackra kvinnor i 20-års åldern ett bra tag framöver på våran bekostnad. Allt bara för det där förbannade kändisskapet som hjärntvättar våra sexiga, kåta men ack så blåsta kjoltyg i Sverige.
20-årsåldern? knappast, fanskaran är alltid yngre än popidolen själv.
20-årsåldern? knappast, fanskaran är alltid yngre än popidolen själv.
Givetvis är de som skriker på spelningarna och de som jagar autografer på stan i yngre tonåren. Men när uppståndelsen lagt sig och ingen ser på dyker de äldre upp, de som inte riktigt vill erkänna det men som ändå gärna särar på benen för en kändis.
Upplysningsvis!
Bögar ser inte ut på nåt särskilt vis, har ingen särskild musiksnak (fast dom tror själva att det är så) och luktar precis som du Å jag
Darin kan alltså vara A eller B & det är nått som ni inte har kapacitet å bedöma
Upplysningsvis!
Bögar ser inte ut på nåt särskilt vis, har ingen särskild musiksnak (fast dom tror själva att det är så) och luktar precis som du Å jag
Du är bög med andra ord..ingen annan skulle behöva skriva det där..
nu är detta inte en bögdiskusion utan en "Darin-gillar-snopp-i-prutta-eller-hur?"diskusion
Jag har den senaste tiden hört från flera håll att Darin är gay. Är det nån vet nått mer.
Enligt vad jag fått berättat för mig brukar han ofta ses gåendes hand i hand med någon kille i närheten av där han bor? vilket i ofs inte måste betyda att han är bög, men börjar ju fundera i alla fall.