2020-08-03, 22:31
Medlem
MayoZambadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Finns det rika ensamma chicas som vill ha sällskap tror du?
Hur är det med affärer och mat, restauranger etc. Lätt som fan eller bökigt?

Finns väldigt många chicas som är solteras, allt är upp till dig hur bra du är på att ragga, du kanske inte ska nämna jobbet det första du gör, men bor man där inne på Ciudad del Mar så har man garanterat 100% chans på att få ligg haha, men vafan när du väl är där nere kan du likaväl investera i nån restaurang eller nattklubb och ha det som back up Väldigt enkelt med affärer restauranger och allt sånt, man äter ute för ca 1-5 USD, all mat på marknaden och i alla supermarkets är superbilligt, tänkte anställa en hushållerska ifall ni kommer, som får sköta matlagning, städning, tvätt etc. Kostar bara 150 USD halvtid
2020-08-03, 22:40
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Ecuador är ett extremt fattigt land. Varför skulle en rik ecuadoriansk tjej skulle vara intresserad av en chattoperatör från Sverige?

Haha dagens skratt, du har en bra poäng där.

Jag gör annat också, och jag har glidit på andra bananskal i livet om man säger så
2020-08-03, 22:42
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MayoZambada
Finns väldigt många chicas som är solteras, allt är upp till dig hur bra du är på att ragga, du kanske inte ska nämna jobbet det första du gör, men bor man där inne på Ciudad del Mar så har man garanterat 100% chans på att få ligg haha, men vafan när du väl är där nere kan du likaväl investera i nån restaurang eller nattklubb och ha det som back up Väldigt enkelt med affärer restauranger och allt sånt, man äter ute för ca 1-5 USD, all mat på marknaden och i alla supermarkets är superbilligt, tänkte anställa en hushållerska ifall ni kommer, som får sköta matlagning, städning, tvätt etc. Kostar bara 150 USD halvtid

Så länge det finns en spel plan så kan man spela boll.
Fan va nice, låter lätt värt att anställa en.

Dags att lära sig spanska kanske
2020-08-03, 22:44
Medlem
MayoZambadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettrullen14
För att vi skandinaver är så fruktansvärt söta.

Du har helt rätt bror! Jag är ju nu bara 50% skandinav, men har haft polare här som är helsvennar och dessa grabbar har haft en hel del fruntimmer efter sig när vi varit ute på de finaste nattklubbarna i staden. Jag också för övrigt Som tur är så ligger Ciudad del Mar precis intill de finaste klubbarna, efterfesterna blir legendariska hos oss.
2020-08-03, 22:46
Medlem
MayoZambadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Så länge det finns en spel plan så kan man spela boll.
Fan va nice, låter lätt värt att anställa en.

Dags att lära sig spanska kanske

Jag är engelska lärare, men har ju gått i skolan här under 3 års tid så min spanska är perfekt på alla plan, skulle lätt kunna lära dig spanska på några månader.
2020-08-03, 22:54
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Jag är engelska lärare, men har ju gått i skolan här under 3 års tid så min spanska är perfekt på alla plan, skulle lätt kunna lära dig spanska på några månader.

Nice, förbereder redan
Downloading torrent pimsleur spanish

Når väl snart 50 inlägg i denna farten, så får vi lösa nån group chat.
Senast redigerad av intesomdetsynes 2020-08-03 kl. 23:15. Anledning: Kunde tolkas fel
2020-08-03, 23:18
Medlem
Biggedys avatar
Citat:

Låter som en rolig grej. Har bott med ett gäng som kört bonusbetting i Spanien men iom att bonusarna blivit sämre samt coronan så har jag lagt det på is. Ecuador låter dock som ett bra alternativ

Lagligt weed, bra väder och damer låter som ett trevligt uppehåll från gråa Sverige.

Håller utkik i tråden, du lär väl va uppe i 50 snart.
2020-08-03, 23:34
Medlem
MayoZambadas avatar
Citat:
Låter som en rolig grej. Har bott med ett gäng som kört bonusbetting i Spanien men iom att bonusarna blivit sämre samt coronan så har jag lagt det på is. Ecuador låter dock som ett bra alternativ

Lagligt weed, bra väder och damer låter som ett trevligt uppehåll från gråa Sverige.

Håller utkik i tråden, du lär väl va uppe i 50 snart.

Du är mer än välkommen mannen! Weedet är riktigt bra här och det billigaste i världen vad jag har läst.
Damerna har gudomliga former på kusten och kan röra på sig hur bra som helst Gå in och handplocka själv https://www.instagram.com/chicas_hermosas_de_ecuador
2020-08-04, 00:12
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Finns ju vita också såklart amerikanskor, europeiska tjejer. Inget är omöjligt med tinder eller facebook dejting. Men du blir limited när det finns så mycket läckra närproducerade brudar. Men du kanske kan hålla dig till vita gubbkukar?

Hehe gubbkukar e nog det billigaste. Har du några planer att flytta tillbaka till Sverige närmaste åren eller är du nöjd med Ecuador?

Kanske blir ett högkvarter för JH i Ecuador. I annat fall får vi starta vår egen sajt med latinas och jobba mot gubbkuk i Sverige. Kan bli ett riktigt telecenter med bås osv.
2020-08-04, 00:25
Medlem
MayoZambadas avatar
Citat:
Hehe gubbkukar e nog det billigaste. Har du några planer att flytta tillbaka till Sverige närmaste åren eller är du nöjd med Ecuador?

Kanske blir ett högkvarter för JH i Ecuador. I annat fall får vi starta vår egen sajt med latinas och jobba mot gubbkuk i Sverige. Kan bli ett riktigt telecenter med bås osv.

Nej jag stannar definitivt här, ska hem på syrrans student nästa år några veckor liksom, men that´s it.
Hahah vi får satsa på att bli ett högkvarter först och sen kan vi köra på swedishlatinbabesflirt.com
Men bestäm er! Är fett sugen nu alltså! Jag är nämligen delägare i en nattklubb i Manta också, inga inkomster där nu dock hehe. Kan ju bli swedish bar no. 1 tänker jag.
2020-08-04, 13:59
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Nej jag stannar definitivt här, ska hem på syrrans student nästa år några veckor liksom, men that´s it.
Hahah vi får satsa på att bli ett högkvarter först och sen kan vi köra på swedishlatinbabesflirt.com
Men bestäm er! Är fett sugen nu alltså! Jag är nämligen delägare i en nattklubb i Manta också, inga inkomster där nu dock hehe. Kan ju bli swedish bar no. 1 tänker jag.
Starta en discord-grupp kanske om du vill ragga operatörer? Blir jävligt off topic här. Vill helst inte att de stänger den här tråden.

OnT: Står bonusen för 1500 mess med på lönespecen?
2020-08-04, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto

OnT: Står bonusen för 1500 mess med på lönespecen?

Vad tänkte du på för bonus då för 1500 mess? På JH?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in