2020-08-03, 16:13
Medlem
i.beg.to.differs avatar
Lika chockad nu som när Ricky Martin kom ut.
Citera
2020-08-03, 16:18
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Ok? 😳
Vad blev du då förvånad över?

🤭

Jag blev förvånad att han ens orkat sitta i garderoben. Det verkar som om fjårtiztjejer har någon fixering vid att deras bögiga Idol-snubbar måste knipa käft om sin läggning trots att de är tok-bögiga. Småtjejernas knoppande sexuella frustration säljer väl låtar och konsertbiljetter och därmed måste förhoppningsfantasin om att Darin en dag ska upptäcka dem och ge dem en sexdebut få leva och frodas. Jämför med hur pojkbandskillar måste mörka eventuell homosexualitet eller, ännu värre, flickvänner. Jag antar att den rätt tilltagna gruppen homosexuella killfans insett från dag ett att han är gay och låter honom leka garderobsleken.

Kul för killen att han tröttnade på garderoben. Nu kan vi bara hoppas att han slutar göra menlös skitmusik och gör något bra med sin sångröst.
Citera
2020-08-03, 16:26
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag blev förvånad att han ens orkat sitta i garderoben. Det verkar som om fjårtiztjejer har någon fixering vid att deras bögiga Idol-snubbar måste knipa käft om sin läggning trots att de är tok-bögiga. Småtjejernas knoppande sexuella frustration säljer väl låtar och konsertbiljetter och därmed måste förhoppningsfantasin om att Darin en dag ska upptäcka dem och ge dem en sexdebut få leva och frodas. Jämför med hur pojkbandskillar måste mörka eventuell homosexualitet eller, ännu värre, flickvänner. Jag antar att den rätt tilltagna gruppen homosexuella killfans insett från dag ett att han är gay och låter honom leka garderobsleken.

Kul för killen att han tröttnade på garderoben. Nu kan vi bara hoppas att han slutar göra menlös skitmusik och gör något bra med sin sångröst.

Ska man vara rättvis så har jag aldrig fått intrycket av att han suttit i garderoben på grund av oro för sin karriär, utan snarare på grund av sin konservativa kurdiska släkt. Eller åtminstone så är det så snacket har gått - gissningsvis så kan någon som varit rejält konservativ i hans släkt gått bort, eller så har han helt enkelt fått mer perspektiv på tillvaron i dessa coronatider.
Citera
2020-08-03, 16:30
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ska man vara rättvis så har jag aldrig fått intrycket av att han suttit i garderoben på grund av oro för sin karriär, utan snarare på grund av sin konservativa kurdiska släkt. Eller åtminstone så är det så snacket har gått - gissningsvis så kan någon som varit rejält konservativ i hans släkt gått bort, eller så har han helt enkelt fått mer perspektiv på tillvaron i dessa coronatider.

Synd för honom om det var så men det kostar på att ha folk som tillber sexuellt frustrerade sagofarbröder i släkten. Det är smällar man får ta antar jag.
Citera
2020-08-03, 16:45
Medlem
Besticks avatar
Trist att han är bög.
Citera
2020-08-03, 17:07
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Kul för honom att få komma ut, önskar själv att jag vore det också.
Men du är det, släpp loss bara!

Inte det minsta förvånad för övrigt!
Citera
2020-08-03, 17:09
Avslutad
Detta kom verkligen som ett skock för oss som är från Kurdistan. Alla åren man har lyssnat på honom. Kurdistans stolthet blev bög. Fyfan asså. Har fortfarande svårt att ta det in.
Citera
2020-08-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vultz
Detta kom verkligen som ett skock för oss som är från Kurdistan. Alla åren man har lyssnat på honom. Kurdistans stolthet blev bög. Fyfan asså. Har fortfarande svårt att ta det in.

Han ”blev” inte bara bög helt plötsligt. Det har han vart hela tiden. Även då du lyssnade och tyckte han var toppen 😛
Citera
2020-08-03, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Trist att han är bög.

Varför då? Tycker du han helt plötsligt sjunger sämre?
Citera
2020-08-03, 17:20
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Det är så jag uppfattat det också; att om han var gay så var det inte publikens reaktion på hans sexualitet han var rädd för, utan släktens. Men man vet ju inte, hans föräldrar och andra släktingar kan ju vara jätteliberala. I så fall vet jag inte vad han väntat på, kanske ville han ha sitt privatliv för sig själv. Skönt att han kan vara sig själv utåt nu i alla fall!
Citera
2020-08-03, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vultz

Ni kurder borde istället tänka att även ni kan tycka om bögar, det har ni gjort hela tiden utan att veta om det.
Citera
2020-08-03, 17:28
Medlem
Alltid tyckt att Darin varit en "bra" blatte, en av få killar i offentligheten (tjejer finns ju desto fler) som inte är katiga wannabes från förorten. Trodde han var blyg, asexuell eller bara privat, aldrig varit några tjejer med honom på tillställningar, och nu visar det sig att han är bög.. jaja, good for him. Ingen fjollaura runt honom iaf.. (ex. farao groth och fab freddie)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in