2020-08-03, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Även om truppen är ny så är ju ofta mycket personal runt om samma. Kan ju bli ett klart "Nu måste ni vinna för att jaga bort spöket"-tryck från runtomkring personal?
Även om det inte uttalas så kan ju spelarna känna ändå?

Eller som när Kvp smäller upp en löpsedel innan match med "Vinn för Johnny" (eller va det stod) i Torsdags, klart det påverkar.

IFK-AIK gick väl också på 9:an? Där de ägnade 30 min åt att prata om en boll som va en meter inne va över linjen...

Det är möjligt, kom inte ihåg just den matchen. Men väldigt många AIK-matcher måste jag säga.

Aja, har ändå Dplay så gör inte så mycket men för kreti och pleti måste det vara tråkigt att få se AIK vecka efter vecka.
Citera
2020-08-03, 14:08
Medlem
simonvps avatar
Lyssnade på TuttoBalutto och fick där reda på den intervju där Felix Michel gått ut med att spelare vägrade följa Norlings taktik. Sånt gör mig bindgalen, trots att det är råttorna det handlar om.

Gör man en sån grej så ska det fan till att man rycker upp sig rejält med en ny tränare på plats. Vad jag förstår det som var dock kff bättre än aik i matchen sist. Oroväckande om det ser ut så mot seriens sämsta och formsvagaste lag, om än att det sker på bortaplan.

Förresten helt huvudlöst av Michel att droppa en sån sak i en intervju. Snacka om att leden inte är slutna just nu i aik.
Citera
2020-08-03, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Lyssnade på TuttoBalutto och fick där reda på den intervju där Felix Michel gått ut med att spelare vägrade följa Norlings taktik. Sånt gör mig bindgalen, trots att det är råttorna det handlar om.

Gör man en sån grej så ska det fan till att man rycker upp sig rejält med en ny tränare på plats. Vad jag förstår det som var dock kff bättre än aik i matchen sist. Oroväckande om det ser ut så mot seriens sämsta och formsvagaste lag, om än att det sker på bortaplan.

Förresten helt huvudlöst av Michel att droppa en sån sak i en intervju. Snacka om att leden inte är slutna just nu i aik.

Det där kan man helt klart tolka som att spelarna ville ha bort Norling. Men av vad jag såg i gårdagens match så verkar AIK inte bättre i år.
Citera
2020-08-03, 14:25
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det där kan man helt klart tolka som att spelarna ville ha bort Norling. Men av vad jag såg i gårdagens match så verkar AIK inte bättre i år.

Vilket gör spelarnas agerande så jävla vidrigt. Strejkar man sen igen om nya tränaren inte heller har en tillfredsställande taktik?
Citera
2020-08-03, 14:52
Avslutad
Citat:
Vilket gör spelarnas agerande så jävla vidrigt. Strejkar man sen igen om nya tränaren inte heller har en tillfredsställande taktik?

Som sagt. Bortskämda snorungar som inte är hälften så bra som dom själva tror. Begränsad talang med en uppblåst självbild är ingen bra kombination.
Citera
2020-08-03, 15:11
Medlem
Pancevs avatar
Citat:

ändå försvarade Henok honom med att han var felciterad. Starkt av honom men har är rutinerad också. Bättre att ge Michel dask internt sen istället för att gödsla på med mer smaskens för media.

Men Michel borde ha fått straff för det där, han är en jävla nobody i klubben o ska vara tyst.

får nog redigera bort svordomen sen också...
Citera
2020-08-03, 15:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Det var Peter Abrahamssons korsband som brast i matchen mot Dif. Borta resten av säsongen - minst.

Jahapp, det var det det.
Citera
2020-08-03, 15:23
Medlem
Peter Abrahamsson har slitit av korsbandet. Därmed är hans säsong över.

Stackars Häcken. Nu kan deras säsong vara körd.
Citera
2020-08-03, 15:25
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det var Peter Abrahamssons korsband som brast i matchen mot Dif. Borta resten av säsongen - minst.

Jahapp, det var det det.
fy fan..tungt för honom. ingen kul väg tillbaka för en så pass stor gosse en bikt över 30.
Citera
2020-08-03, 15:25
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Körd vet jag inte. Men kanske för att utmana om guldet.
Citera
2020-08-03, 15:28
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Körd vet jag inte. Men kanske för att utmana om guldet.
säg inte det.. vi vann med Vaiho i kassen. allt kan hända med målisar, kolla Blazevic prestationer när han fått stå ifjol o i år. elr hur Linnér alltid kunde sjabbla in det enklaste av mål.
Citera
2020-08-03, 15:29
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Vad har de i truppen? Finns det någon hyfsad målvakt de kan värva i fönstret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in