2017-07-25, 22:26
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Med tanke på dom tjejerna han synts till med (Rebecca Simonsson med flera...) tror jag knappast han är något annat än heterosexuell.

Han är ju en kåtbock av stora mått, så inte är han bög iaf. Men han har blivit svartmuskigare nu, och i allsång på skansen visade han upp sin blattigaste sida. Jag tycker han är ful med sitt kolsvarta skägg och svarta ögon.
Citera
2017-09-24, 22:18
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
”Nu är det äntligen dags för kurderna i Irak att få rösta om självständighet. För mig som kurd är det väldigt stort”, säger artisten Darin Zanyar.

https://www.svt.se/opinion/darin-zanyar-om-det-kurdiska-valet
Citera
2017-09-24, 22:25
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
https://www.svt.se/opinion/darin-zanyar-om-det-kurdiska-valet

Åh fan! "Stort för mig som kurd. .." säger Darin.

Självklart för mig men bryter inte uttalandet mot värdegrunden?
Citera
2017-10-30, 20:12
Medlem
Redors avatar
Någon större romans mer än med Maja har Darin ju inte haft, inte vad man läst iaf.
Så nog är det väl märkligt, när han ändå börjar komma upp i ålder där det är dags att skaffa en partner..även om man har ett hektiskt schema som artist.

Eric Saade, Danny, Måns etc etc har ju alla partner. Darin har aldrig haft någon som hans synts med på pressfoton och i offentliga sammanhang. Så det är klart det skapar funderingar kring hans läggning..

Men diskussionen om att att han såg bögig ut för x-antal år sen ger jag inte mkt för, Menar, Eric Saade såg minst lika bögig ut när han framförde sin Manboy t.ex. Måns likaså, och Danny var väl väl en given gaysnackis när han blev känd med sitt blonda hår och pojkaktiga utseende
Citera
2017-11-30, 11:27
Medlem
QueerSchilvias avatar
Många artister har fått se en dalande karriär när de "kommit ut".
Darin är en "flickidol" mest och det är väl det som drar ut på komma-ut-processen.

30-åriga ensamboende singlar utan någon dokumenterad partner på CV:n känns otroligt misstänkt åt ett visst håll.
Citera
2017-12-27, 15:09
Medlem
Hört han ska vara gay
Citera
2017-12-27, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Darin är en "flickidol" mest och det är väl det som drar ut på komma-ut-processen.

30-åriga ensamboende singlar utan någon dokumenterad partner på CV:n känns otroligt misstänkt åt ett visst håll.
Är väl det han sjunger om i Nobody knows en sa förresten han var gay när han sa att darin sög och gjorde det bokstavlig talat och det var en annan i musikbranchen som sa så om darin så antar han är gay
Citera
2018-02-06, 03:10
Medlem
Citat:

Jag undrar om hans Mellanöstern bakgrund kanske ställer till det för honom. Om det är nu svenska tjejer han är ute efter.
Citera
2018-02-11, 11:34
Medlem
QueerSchilvias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Jag undrar om hans Mellanöstern bakgrund kanske ställer till det för honom. Om det är nu svenska tjejer han är ute efter.

Antagligen "svenska killar"
Citera
2018-02-11, 20:34
Medlem
Citat:
Antagligen "svenska killar"

Oj okej. Trodde han var hetero som de flesta andra. hehe
Citera
2018-11-15, 00:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie

Det tror jag inte en sekund på. Inte alls ovanligt att man ser svenska tjejer tillsammans med killar från Mellanöstern. Då borde ju Eric Saade ha samma problem då hans farsa är arab. Finns även en kille i min bekantskapskrets som sjukt nog brukar utföra massa experiment på Tinder, där han "lånar" kändisars och modellers bilder för att se hur många matchningar han kan komma upp i. Och han sa att han aldrig fått så många matchningar, super likes och meddelanden från kåta tjejer som när han använde Darins bilder. Konstigt beteende som sagt, men ändå intressant att ta del av resultaten.
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2018-11-15 kl. 00:51.
Citera
2020-01-11, 08:09
Medlem
Govas avatar
Lol kolla på hans fb och se tanter ge han komplimanger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in