2020-07-26, 14:39
Avstängd
Hur länge räcker 800 mg oxy utan tolerans? Älskar opiater och har provat det mesta men vill få mina oxy att räcka länge..
Citera
2020-07-26, 15:42
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodeinmannen
Jag tog mig ”modet” och svalde 20mg. Dock så väntade jag till ca 1 timma innan läggdags för att inte röja ev rus för min omgivning. Visst, jag hade helst viljat få ruset på dagtid för att få ut det mesta av det, men nu var jag mest nyfiken på hur ruset skulle te sig. Kodeinruset är nog mer i min smak så här i efterhand 😀, har inte sovit jättebra men känner mig konstigt nog utvilad. Har 2 två tabletter kvar,

Kör i näsan istället.. eller ännu bättre iv...
Citera
2020-07-26, 18:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Hur länge räcker 800 mg oxy utan tolerans? Älskar opiater och har provat det mesta men vill få mina oxy att räcka länge..

Kom över ett par 98'a burkar 20mg. (Det är inte 100st i burken, 98'a i varje sådan konstigt nog) Personligen är jag naturligt tolerant mot alla opiater i stort sätt så behöver en dos på 30-40mg för att känna av och mycket god effekt på 60-80mg.
Dessa räckte bara någon vecka mer eller mindre då jag hade så många käkade jag dom som godis och sålde även en del för dumma 1-2kr mg för snabba pengar, så svårt att säga. Även haft 5mg utskrivet mot verk och hade en förpackning.

Räckte över en vecka men skulle hållt i exakt 2 veckor.. Så svårt att säga hehe Beror ju helt på dig och din disciplisin i bruk osv något du märker o får se.
Citera
2020-07-26, 22:56
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodeinmannen
Jag tog mig ”modet” och svalde 20mg. Dock så väntade jag till ca 1 timma innan läggdags för att inte röja ev rus för min omgivning. Visst, jag hade helst viljat få ruset på dagtid för att få ut det mesta av det, men nu var jag mest nyfiken på hur ruset skulle te sig. Kodeinruset är nog mer i min smak så här i efterhand 😀, har inte sovit jättebra men känner mig konstigt nog utvilad. Har 2 två tabletter kvar,

Jag gillade inte oxyruset första gången, det var som att det inte riktigt funkade. Blev mer fart i det andra eller tredje gången. Förut föredrog jag tram före oxy men inte nu längre, hehe.
Citera
2020-07-30, 01:35
Medlem
Är det någon som har bastat när de är höga på oxy? Är det något ni kan rekommendera eller är det bara jobbigt? Jag funderade nämligen på att ta ett bastubad imorn efter att jag intagit oxy
Citera
2020-07-30, 09:46
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiftigBanan
Är det någon som har bastat när de är höga på oxy? Är det något ni kan rekommendera eller är det bara jobbigt? Jag funderade nämligen på att ta ett bastubad imorn efter att jag intagit oxy

Jag får för mej att man svettas ur alla droger man har i kroppen om man bastar..
Citera
2020-08-03, 03:04
Medlem
hn19s avatar
Hur gör jag med Oxycontin? Bara att krossa och bomba? Har bara använt Oxynorm tidigare.
Citera
2020-08-03, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Jag får för mej att man svettas ur alla droger man har i kroppen om man bastar..
du kör liksom på gladpack framför dator för att det ska hålla så länge som helst stilen?
Citera
2020-08-03, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeflobbe
Ni som vill ha morfinbaserat läkemedel så kan jag tipsa om dessa 2 Oxycontin 5 - 80 mg depå, Oxynorm 5 - 20 mg kapslar.
Det e dom bästa man kan få utskrivet på recept. Glöm Ketogan mm.
Satsa på dom här. Har dom själv mot rygg smärta. Ger ett mycket bra rus som liknar morfin/heroin starkt.
Verksamt ämne - Oxykodon

Allt för patientens bästa, antar jag?
Citera
2020-08-03, 05:03
Medlem
Det är skrämmande att i den här tråden läsa om bristen på självinsikt.

De flesta kommentarerna handlar om:
hur kan jag få drogen...som lindrar ångest?
snarare än:
• varför behöver jag drogen?
• varför lider jag av ångest?
Citera
2020-08-03, 07:37
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar
du kör liksom på gladpack framför dator för att det ska hålla så länge som helst stilen?

Nej varför skulle jag gör det?.. Va bara en tanke att om man bastar så svättas man ute alla droger och gifter man har i kroppen..
Citera
2020-08-03, 11:33
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmammajobbar
Det är skrämmande att i den här tråden läsa om bristen på självinsikt.

De flesta kommentarerna handlar om:
hur kan jag få drogen...som lindrar ångest?
snarare än:
• varför behöver jag drogen?
• varför lider jag av ångest?

Okej, och vad gör du i så fall här..🤔
Du klampar rakt in här och bestämmer dig för att döma andra, på vilka grunder undrar jag..?

Vi är många som behöver ”drogen” för att överhuvudtaget fungera pga sjukdom. Många som gått igenom åratal av undersökningar/läkartider/sjukgymnaster/psykologer etc..
Som då ÄNTLIGEN hittat ett preparat som gör att vi kan leva livet smärtfritt..🏥
Jag har själv varit utbränd senaste halvåret och Oxycodonen har då INTE lindrat mig ångest, utan endast min smärta..🤨

Det finns dom som tar det endast för ruset givetvis, men vi har alla våra olika ”ryggsäckar” på ryggen, som söker lindring ur en smärtsam vardag kanske..
Jag skulle aldrig få för mig att döma dom människorna, jag är uppfostrad bättre..🤨

Vad är ditt problem..?
Är det så att du har problem med att få det utskrivet och nu ska folk här på fb få lida för det..?

Tycker du ska ta och jobba lite på din attityd gentemot andra.
Trist att ditt liv suger, det gör mitt också ibland, men inte f*n blir jag oförskämd mot andra för det..!

Fortsatt fin dag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in