Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Man ska kunna vara ute var man vill och när man vill utan att mejas ned med automatvapen. Det är politikernas i sjuklöverns fel att man skapat det här vidriga samhället som man har skapat. Hon kanske var på genomresande på stora vägen bredvid med sina föräldrar och ätit på donken bara? Vet du att hon var där själv? Nej, just det.
Håller såklart med. Men så är det ju inte nu eller hur? Har man då vetskapen om att området är typ top 3 i Sverige de senaste åren för skottlossningar och andra grova brott, vilket knappast kan undgå någon så ser jag det som föräldrars ansvar att hålla sitt barn därifrån.
Skulle du låta din dotter eller son ränna där mitt i lördagsnatten? Den som låter sin 12 åring springa ute oavsett om det är i Botkyrka kommun eller i spillersboda kl 03 en lördagsnatt är ute på hal is.
Visst kan dom vart på resande fot, men samtidigt så gissar jag att restaurangen är stängd och endast drive in är öppen, dvs man stannar i bilen. Visst kan dom tagit en bensträckare på ett stängt donken kl 03.00 en lördagsnatt, men jag gissar bara.
Djupt tragiskt är detta, och önskar förövarna allt ont