Citat:
Ursprungligen postat av
V6tour
Hej, är kille, runt 18. Jag och en tjej har börjat skriva med varandra, är med varandra (med andra vänner också) och igenom gemensamma vänner har jag fått reda på att hon gillar mig. Jag har tänkt på att fråga om hon vill kolla film eller något, när mina föräldrar ej är hemma. Och då finns det ju såklart en chans att sex kommer upp. Och jag är oskuld, ingen massiv kuk, och är helt enkelt helt jävla oförberedd. Har flashback några tips?
Med antagande att du lurkar in senare och läser:
Som flera har sagt, "massiv kuk", är det ingen som har eller tänker på. Släpp det bara. Din kuk är definitivt en helt fungerande kuk som inte kommer göra nån besviken.
Sen är ALLA totalt jävla oförberedda när dom är oskulder, det är ok. Hur skulle du kunna vara nåt annat? Sex, precis som alla grejer man gör är inget som man kan instinktivt. Det är en färdighet där du blir bättre genom träning som alla andra färdigheter.
Den här tjejen - hur väl känner du henne? Hur bekväm är du runt henne? Jag menar jag antar att inte hon heller har nån koll och den totala guldstjärne-moven hade vart att kunna säga det till varandra, men å andra sidan det var inte som JAG gjorde det när jag var i din sitts.
Oberoende vad förvänta dig inte att allt kommer gå som på räls och likna en porrfilm - utan ta det som det kommer. Försöka inte efterapa en porrfilm heller, utan håll dig till enklast möjliga.
En grej du kan göra är att skaffa kondomer (gå till en ungdomsmottagning, dom har om du är pank) den pryl du faktiskt kan öva på är att sätta på en kondom. Så nån gång eller två ha kondomer till hands när du är ett one-man-band och runka med kondom.
Ett annat tips (som går ut till alla heterosnubbar där ute), tvätta kuken. Inte för att avsugningar och annat kommer hända den här gången så är det ett tips att göra det för framtiden och ha det i bakhuvudet. När du går för att ta en piss, rulla tillbaka förhuden (om du har förhud) och tvätta av ollonet. Ingen tvål, bara vatten. Du behöver inte bli psykotisk - bara skölj av huvudet med vatten och torka bort det och rulla ner skinngardinen igen. Du vill få bort piss från att hamna där efter att du kissat helt enkelt.
(har haft heteropolare långt upp i åldrarna som inte kunde förstå varför deras flickvänner aldrig ville suga av dom förutom i duschen eftersom hon ville tvätta av den och kuken är en känslig pryl att kritisera)
Om du ska in och talla i fittan på henne, tvätta händerna innan och under naglarna. Dom flesta infektioner där nere för kvinnor kommer av att nån snubbe med smuts och bakterier under naglarna vart inne och jobbat.
Så överlag, duscha innan hon kommer över.
Om det nu mot förmodan inte blir av, hon kanske bara vill hångla eller liknande - det finns ingen punkt där nån kommer säga "nä nu skulle det sitta fint med ett gött knull, eller hur?" utan ofta är det just hångel, som går vidare till mer - var litet lyhörd. Det är inte en film, om hon säger "stopp" eller "nej" är det just vad det betyder. Om det händer när du har kuken ute så är det ditt jobb att just stanna eller ta det för vad det är: "NÄSTA gång så kommer det hända". Då är det bara att gå in efteråt, runka som en ponny och preppa för nästa tillfälle.
Lycka till och kom ihåg att alla människor, världen över, i alla tidsåldrar och epoker, alla kulturer, har gått igenom exakt samma och vart precis lika nervösa och okunniga som ni två.