2020-08-01, 16:30
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirandamirage
Korrekt analys! Att Jenny, som Lena sitter och anförtror sig åt dessutom är verksam psykolog i Skottland, är också anmärkningsvärt. Istället för att tala klarspråk med Lena, stödjer hon henne, och tar hennes parti istället för att spegla vad hon ser. Att Lena är förvirrad. Att Lena har slutat leva ett eget självständigt liv och istället har snärjt in sig i Davidssons äktenskap.

Att Lena recenserar en narcissistisk psykopats beteende, som hon samtidigt önskar en gemensam framtid med. Jenny skulle förslagsvis exempelvis kunna nämna det självdestruktiva i hela saken, för Lena, om Lena verkligen var hennes vän, som hon brydde sig om.

Även om Jenny inte kan klandras för Lenas död, så hoppas jag att mina vänner ville bistå och konfrontera mig, istället för att stödja mig, om jag själv tappat kompassen i livet.

Jag tror Lena mördades av en människa som saknade grundläggande respekt för henne och andra människor. Som ljög, manipulerade och kände sig hög i sin maktberusning. Lena spelade med i hans spel under många år, samtidigt som hon genomskådade honom, och hade obekväm information för att avslöja densamme. Hon blev en för aktiv aktör i Davidssons sörja. Hon ville själv vara en bricka i spelet, en del av deras misär, en viktig bit, som inte fick nonchaleras som betydelselös och oviktig.

Hon missförstod faran eller så fick hon en kick av att leka med elden? Att backa bort var inte hennes melodi. Föll hon, planerade hon ta honom med sig i fallet. Tror hon meddelat honom den saken, så han var införstådd. Ungefär så. Tror mördaren knackade på fönstret, när hon satt framför datorchatten. De skulle pilla med någon cache, det fick duga som utlockningsbete. Det var ett målmedvetet, planerat val, av andra tänkbara. Men det bedömdes som avgörande det säkraste som skademinimering vid återföreningsförsök med exfru.

Uppenbarligen hade L en skatt av mindre förskönande och mer komprementterande bildmaterial på mördaren och sig själv och deras inbördes samkväm. Bara en sådan sak. Så låter det iallafall i chatten med Jenny. Perfekt som mordmotiv?

Jag reagerar något (negativt) på ditt sätt att uttrycka det, som att Lena har snärjt in sig i Davidssons liv. För mig låter det som en skuldbeläggning på Lenas sida, medan SD (och HD) enbart förblir offer.

Som jag ser det så är Lena OCH SD insnärjda i varandra. SD har på inget vis lämnat Lena, utan styr henne med bestraffningar (iskyla) och kortare oförutsägbarare RT.

Inte ens SD verkar beskriva situationen så. Nu vill han förstås inte lägga fram en situation som ger ett motiv, så man kan kanske bortse från det. Bara en gång hörde jag honom flämta till liksom i förbigående att Lena var jobbig, men det spann han inte vidare på. Kanske försvaret kastade en orolig blick på SD när de hörde vad som var i antågande?

Inte heller J*enny beskriver situationen så:

A 150, sid 106.

"[...]Redan 2013 fanns Stefan i Lenas liv. Han hjälpte till med allt praktiskt och tog sig in i hennes
liv. Stefans fru var sjuk då. Lena och Stefan gjorde mycket tillsammans, de geocachade och
åkte längdskidor.
[...] "

Jag förmodar att du har någon slags utbildning inom ämnet psykologi, som verkar vara ett stort intresse i den här tråden (kanske den enda tråden?). Jag får den känslan av dina analyser som många gånger är väldigt intressanta, även om jag inte håller med dig i allt. Även din inledande kommentar i detta inlägg "Korrekt analys! " får mig att tro att du besitter mer kunskaper än gemene man inom psykologi. Ändå kan jag tänka att hur vet vi att det är en helt korrekt analys?

J*enny och Lena har känt varandra länge. De har kommunicerat på många andra sätt än enbart genom messenger. de har träffats, de har prata på telefon. Vi vet helt enkelt inte allt. Vi vet inte allt för att varken säga att vi har hela sanningen och vi vet inte tillräckligt för att ställa en diagnos.
Citera
2020-08-01, 18:00
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Allting du skriver håller jag med dig om.
Ingenstans skrev jag att HD är oskyldig.

SD manipulerade LW och deras förhållande blev helt destruktivt.
LW ändrade personlighet så att varken hon själv eller vännerna kände igen henne.
Allt berodde enligt mig på SD:s manipulationer.

HD är utsatt för samma manipulationer och har varit det i 20 år.
Antingen kan hon inte frigöra sig eller också vågar hon inte därför att hon vet vad SD är kapabel till.
Hon är antagligen inte öppen med sina problem på samma sätt som LW, utan vänder dem inåt istället, och mår psykiskt dåligt.

Min åsikt är också att hon har deltagit i mordet på ett eller annat sätt.
Frågan är hur mycket hon bara har varit ett redskap för SD och hur mycket fri vilja hon hade kvar efter alla år med SD.
På samma sätt som LW inte kunde ta sig ur relationen så kan inte HD det heller.
Hon viker ner sig i stället för att ta konflikter och är ett lydigt redskap för SD.

På samma sätt som LW skulle ha behövt "avgiftas" från sin relation med SD, behöver HD också det.

Ju mer jag läser om HD desto mer ser jag hennes roll ungefär som barnflickan i Knutby som faktiskt manipulerades till att begå mord.
Ett mord begick hon och ett till mord försökte hon begå.
Barnflickan i Knutby var så manipulerad att hon dömdes till rättspsykiatrisk vård.

Filmerna om Knutby är mycket intressanta.
De visar hur inte bara en eller två personer kan manipuleras bortom allt fönuft.
Hela församlingens ledarskikt lät sig manipuleras och det blev ännu värre efter mordet och efter all negativ publicitet.
https://www.svtplay.se/video/27081981/uppdrag-granskning-knutby/uppdrag-granskning-knutby-sasong-1-himmelens-drottning?start=auto

Håller med! Tror att många tror eller vet att HD är inblandad. Så även MÅNGA (de flesta?) inom rättsväsendet. Det de hade på henne räckte dock inte till. DÅ. Men det kan räcka till framöver. Och varken Polisen eller åklagarna kommer att släppa det i så fall.

Sen är frågan om HD är manipulerad. Vi vet ju vad SD gjorde med LW, så det är fullt möjligt att hon är svårt manipulerad och hjärntvättad. Han hade ju världens chans att hålla henne deprimerad så länge han ville, eftersom det verkade vara han som gav henne medicinen. "En extra sömntablett, så kan man geocacha eller ha het sex med sin granne halva natten."

Eller så är det hon som styr skeppet...?

För jag får också en känsla av att hon, precis som SD, inte har samma förmåga för empati som de flesta andra människor har. Men de kan de sociala koderna (eller rättare sagt de flesta) och de har de klarat sig rätt bra med. Fram tills nu.

Ett bevis på en stor miss i sociala koder, är VERKLIGEN när man skrattar lyckligt direkt efter att en granne har försvunnit. "Hoppas hon är död".

En annan STOR miss var att en älskare sen minst sex år tillbaka, inte ens försöker nå LW EN ENDA GÅNG på telefon under de närmaste dagarna efter hon försvunnit: En bild säger mer än 1000 ord...
https://forumbilder.com/i/ro6E

Och när man hör SOA prata i TR, så tycker jag man får mycket förklarat för sig gällande HD. Och SD. Och SOA.

"De (SD & HD) är en och samma person - de är ETT.", som någon av SD´s syskon SAMT någon annan i FUP/Rättegången sade.

Tror detta förhållande blev farligt på allvar först den dagen då SD blev kär i LW...och då HD insåg att det inte längre bara var sex (som hon säkerligen gladeligen slapp ställa upp med) som det handlade om längre, utan att SD fick riktiga känslor. Då vaknade tankarna till liv igen för dem båda. Tankarna på att man kan döda problemet, den tanken var ju inte främmande, den hade de ju redan haft om sina egna barn...

Tack för tipset om Knutby-dokumentärerna! De ska jag se under helgen. Har sett intervjuer med många av dem i korta stycken på SVT. Korta intervjuer med barnen som växte upp med dessa sjuka vuxna, bland annat. Man vill bara gråta.

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-08-01, 18:03
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
H är den som bestämmer i det dolda? S kan ha mördat på anstiftan av H. Han har vikt ut o in på sig för henne år efter år? Hon verkade inte vilja vara mamma o S var beredd att döda barnen o henne för att hon ville det. Han lyder henne blint? När hon inte ville ha sex fick han tillåtelse att hålla sig med älskarinna så länge hon tillät det? Big Problem uppstod för att S blev kär?

Jag tror att båda kan vara farliga för sig, sina barn o andra.

Instämmer fullständigt, som du även kan se i mitt sista inlägg.

SD´s kommentar när han ser bilderna från obduktionen: "Blodsmak i munnen". Det tror jag också var ett spontant uttalande om ett verkligt minne.

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-08-01, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
OM det kan ha varit så att L*ena hade någon slags manisk sida så är det nästan som att SD var den perfekta "personliga assistenten" för just henne ....
typ som när det skrivs en ansökan om att få personlig assistent ;då brukar det beskrivas med ord VAD som är utav stort intresse för den som söker en P.A.
Tex att den gillar att gå till simhus ,gå på cafe ,gå på sport-evenemang typ fotboll etc. ,få hjälp på minigolfbanan,åka på olika utflykter med bil osv.

Så SD gav L*ena goda impulser beträffande ivrig geocaching och sexuell aktivitet ,något som hon verkade behöva utifrån sin; enligt ER härinne ;problematik.....?

Något åt det hållet .
Hon verkade ha mycket extraenergi som tyvärr gjorde att hon tyckte UW var tråkig....
Sorgset eftersom det gick som det gick...

Kanske att det var ett försök ifrån UW ;att få henne att ändra sig i sitt beteende i vissa delar ,för barnens skull,när han talade med socialen om henne?
Vem vet ,hon kanske vägrade att ta hjälp utav läkarvården ?
Antar att utifrån hennes uppväxt så tog ALLT som var kritik väldigt hårt på hennes självkänsla och det var något som hon verkade kämpa för ända in i döden ,att få slippa bli bestämd över =att kunna klara sig dsjälv utan ett gäng "barnhemspersonal som bestämde vad hon skulle göra,tänka och utföra.?

(spekulation)

Jag minns manipulations samtalet LW hade med någon.
Där hon uttryckte - "Varför ska alla djävlar in i mig"... och väntade på respons.
Tycker det tyder på effektsökeri.. man undrar om hon hittade en av 10 budorden
Citera
2020-08-01, 21:03
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SohnRayne
Jag minns manipulations samtalet LW hade med någon.
Där hon uttryckte - "Varför ska alla djävlar in i mig"... och väntade på respons.
Tycker det tyder på effektsökeri.. man undrar om hon hittade en av 10 budorden

Tycker det är sorgligt alltihop eftersom hon tröttnat på att vara gift med en tråkig man ( upp till varje människa att bedöma vilken skala hon gick efter då ..suck ) ,

så verkar ju inte livet bli mer roligt efter skilsmässan då hon med direkta ord beskrev don situation som sådan du beskrev att hon uttryckt ....

Om man vill slippa det hon beskrev så kunde hon väl odlat en ” djungel ”nedertill så att inte männen fick för sig att hon ” klippt gräsmattan , ansat och haft sig” för deras skull ...
Lätt hänt om man säger så .
Det som är ” underligt ” är hur de vetat om detta ?

Kan hon ha klätt sig av naken ?
För då anar jag att det sattes anspråk på just det hon beskrev som negativt ...

Verkar som att hon levde som en person men ville bli behandlad som en finare flicka , där begären inte skulle befrämja medlen , tror jag det heter ?

Typ att även om hon var fin och sexig så ville hon bli bemött med värdighet .
Som alla vi människor vill .
Då kanske man inte skall se till att bjuda på sig själv till 100 % .

Gratis är gott , vet vi ju alla , och värdesättningen hon ville uppnå verkar dessa män inte bry sig om utan så länge det fanns tillgängligt så tackade de och tog emot det som erbjöds...

Antar att det gjorde fruktansvärt ont inne i L*enas naiva flickehjärta när hon kände av detta ?
Och inget hade hon att sätta emot - antingen ställa upp eller bli bortglömd ; vilket hon antagligen bävade inför ?

Därför tror jag hon satte alla kort på den ”spännande” och för henne attraktive mannen :SD .
för DÅ ! skulle ALLT lösa sig fick hon för sig .

Allt för att klara livhanken att slippa behöva leva som hon börjat gjort .

Känns lite som ett dockhus , där man byter ut vissa dockor och sen blir allting bra !?

Usch , det är ju en VÄLDIG skillnad på dockor och komplicerade människor med olika bakgrund och livsöden ; som kan ställa till det i ett framtvingat ” dockhus” ....

Mår väldigt dåligt utav hennes ide att ”flytta in” sina barn i rummen i SD:s och HD:s hus och till och med välja vilka tapeter de skulle ha !

I det läget tycker jag mycket synd om HD som inte hade en aning om detta !

Och hur är SD funtat som inte värderade sin fru bättre än så , för det är kränkning om något att göra så mot son fru i deras eget hus ?!

Var det så att L*ena var så pass pådrivande att han lät det ske eller hade han egna tankar ( seriösa då eller ?) på att faktiskt genomföra detta , eller lät han henne hållas och visste att det aldrig skulle ske ?
Vet inte hur pass bra L*ena klarade av att bli lurad på konfekten ?
Fattar ingenting av detta ??
Senast redigerad av landbandy 2020-08-01 kl. 21:21.
Citera
2020-08-01, 22:11
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Tycker det är sorgligt alltihop eftersom hon tröttnat på att vara gift med en tråkig man ( upp till varje människa att bedöma vilken skala hon gick efter då ..suck ) ,

så verkar ju inte livet bli mer roligt efter skilsmässan då hon med direkta ord beskrev don situation som sådan du beskrev att hon uttryckt ....

Om man vill slippa det hon beskrev så kunde hon väl odlat en ” djungel ”nedertill så att inte männen fick för sig att hon ” klippt gräsmattan , ansat och haft sig” för deras skull ...

Verkar som att hon levde som en person men ville bli behandlad som en finare flicka , där begären inte skulle befrämja medlen , tror jag det heter ?

Gratis är gott , vet vi ju alla , och värdesättningen hon ville uppnå verkar dessa män inte bry sig om utan så länge det fanns tillgängligt så tackade de och tog emot det som erbjöds...

Antar att det gjorde fruktansvärt ont inne i L*enas naiva flickehjärta när hon kände av detta ?
Och inget hade hon att sätta emot - antingen ställa upp eller bli bortglömd ; vilket hon antagligen bävade inför ?

Därför tror jag hon satte alla kort på den ”spännande” och för henne attraktive mannen :SD .

Känns lite som ett dockhus , där man byter ut vissa dockor och sen blir allting bra !?

Usch , det är ju en VÄLDIG skillnad på dockor och komplicerade människor med olika bakgrund och livsöden ; som kan ställa till det i ett framtvingat ” dockhus” ....

Mår väldigt dåligt utav hennes ide att ”flytta in” sina barn i rummen i SD:s och HD:s hus och till och med välja vilka tapeter de skulle ha !

Och hur är SD funtat som inte värderade sin fru bättre än så , för det är kränkning om något att göra så mot son fru i deras eget hus ?!

Var det så att L*ena var så pass pådrivande att han lät det ske eller hade han egna tankar ( seriösa då eller ?) på att faktiskt genomföra detta , eller lät han henne hållas och visste att det aldrig skulle ske ?

När du ägnade dig åt Geocaching som Lena introducerade dig i, var även paret Davidsson med ngn ggn i detta burkletande?
Citera
2020-08-01, 22:58
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
När du ägnade dig åt Geocaching som Lena introducerade dig i, var även paret Davidsson med ngn ggn i detta burkletande?

När hon lärde oss var det bara hon och min familj men när det var sammankomster såkallade event så var alltid D-sons med som JG och de andra stjärnorna .

Men då försökte vi ju själva hitta de cachgömmor som just lagts ut och huruvida LW letade ihop med D-sons vet jag inte riktigt för alla skriver ju in sig på egen hand förutom D-sons som verkade köra parloggarvarianten ??

Tror LW loggade ihop med SD mer på egen hand , att båda D:na var med var nog bara då och då för oftast hade LW vald att logga ihop med något annat gäng ; finns ju liksom inga lagar på hur och med vilken /vilka man letar gömmor ihop med ....
Sen beror det ju på om det är tävlingsinriktat eller som för oss en lagom lunk i naturen 😊
Senast redigerad av landbandy 2020-08-01 kl. 23:01.
Citera
2020-08-01, 23:28
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Är du säker på att Lena lämnade UW för att han var tråkig?
Jag har inte läst någonstans att hon tyckte det?
Jag har läst att att de "växte" ifrån varandra, ömsesidigt beslut.

Det hr med att Lena skulle flytta in med sina barn, vems idé var det egentligen? Kanske det inte var Lenas? Trots allt är det ju SDs hus.

Jag minns flera tillfällen där SD till exempel ser E*ster gå förbi sitt hus och SD skriver till Lena; där går vår dotter eller att han var på något byggvaruhus (?) och skickade meddelande till Lena så att hon skulle få välja färg till hallen (eller ngt liknande)

Aktbil 168, sid 289
Konversation med EM 2017, nästan på dagen ett år innan mordet:

"Lena Wesström
Bland allt som hållit mig kvar är, förutom mina egna känslor för honom, som FORTFARANDE är
starka, om än sjuka, är att han så starkt signalerat att han älskar mig, vill vara med mig, att det bara
handlat om tid och mod
19 maj 2017 12:26

Lena Wesström
Du är OHOTAD etta" {det var om sex), "Jag har haft mera sex med dig än med någon annan",
någon frågad honom i bastun på badhuset om han har mycket och bra sex, om det stämmer att det
är så när man är helrakad (ursäkta detaljen), "ja, bästa sexet hittills i livet" {då hade han - säger han
i alla fall - fortfarande bara sex med mig, som det var de första åren), bild från när han står i deras
källare och målar: "blir den här färgen ok, kan Noa (min unge) bo i det rummet?", bild av min Aron
som går förbi hos honom på gatan "vinkade just åt min bonus". Och. Så. Vidare. Och han har inte
slutat

19 maj 2017 12:28

Lena Wesström
"Det blir du och jag till slut, du är så underbar och fantastisk"

Lena Wesström
Jag VET att han är ett svin, att han aldrig kommer att kunna vara "snäll". Men jag klarar inte av att
bryta. för allt runtomkring. Måste ha hjälp. Fyra dagar till träff med min läkare. Som att simma mot en
livboj. Måste orka dit
19 maj 2017 12:29
"

s.1022

Konversation med HÅ 2017
"Lena Wesström
han kunde skicka bilder när han stod nere i källaren och målade och fråga om färgen blir bra till
Noas rum?

22 aug 2017 22:12
"

s 169 Konversation med CvB 2017

""Blir den här färgen bra i badrummet?"
22jun 201715:53
Christian von Bennigsen
Såklart - di VILLE tro på honom
22 jun 2017 15:53
Lena Wesström
"Det blir du och jag sen"
"

FR s 736:
"Vi har pratat om vilka resor vi ska göra tillsammans, hur det ska vara när vi klämmer in alla ungar i
olika rum, han har ofta skickat bilder när han jobbat ute om nåt av mina barn gått förbi och skrivit
"min bonusunge gick förbi
"
3 apr 2017 00:46"
Citera
2020-08-01, 23:39
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Är du säker på att Lena lämnade UW för att han var tråkig?
Jag har inte läst någonstans att hon tyckte det?
Jag har läst att att de "växte" ifrån varandra, ömsesidigt beslut.

Det hr med att Lena skulle flytta in med sina barn, vems idé var det egentligen? Kanske det inte var Lenas? Trots allt är det ju SDs hus.

Jag minns flera tillfällen där SD till exempel ser E*ster gå förbi sitt hus och SD skriver till Lena; där går vår dotter eller att han var på något byggvaruhus (?) och skickade meddelande till Lena så att hon skulle få välja färg till hallen (eller ngt liknande)

Aktbil 168, sid 289
Konversation med EM 2017, nästan på dagen ett år innan mordet:

"Lena Wesström
Bland allt som hållit mig kvar är, förutom mina egna känslor för honom, som FORTFARANDE är
starka, om än sjuka, är att han så starkt signalerat att han älskar mig, vill vara med mig, att det bara
handlat om tid och mod
19 maj 2017 12:26

Lena Wesström
Du är OHOTAD etta" {det var om sex), "Jag har haft mera sex med dig än med någon annan",
någon frågad honom i bastun på badhuset om han har mycket och bra sex, om det stämmer att det
är så när man är helrakad (ursäkta detaljen), "ja, bästa sexet hittills i livet" {då hade han - säger han
i alla fall - fortfarande bara sex med mig, som det var de första åren), bild från när han står i deras
källare och målar: "blir den här färgen ok, kan Noa (min unge) bo i det rummet?", bild av min Aron
som går förbi hos honom på gatan "vinkade just åt min bonus". Och. Så. Vidare. Och han har inte
slutat

Lena Wesström
"Det blir du och jag till slut, du är så underbar och fantastisk"

Lena Wesström
Jag VET att han är ett svin, att han aldrig kommer att kunna vara "snäll". Men jag klarar inte av att
bryta. för allt runtomkring. Måste ha hjälp. Fyra dagar till träff med min läkare. Som att simma mot en
livboj. Måste orka dit
19 maj 2017 12:29
"

s.1022

Konversation med HÅ 2017
"Lena Wesström
han kunde skicka bilder när han stod nere i källaren och målade och fråga om färgen blir bra till
Noas rum?

22 aug 2017 22:12
"

s 169 Konversation med CvB 2017

""Blir den här färgen bra i badrummet?"
22jun 201715:53
Christian von Bennigsen
Såklart - di VILLE tro på honom
Lena Wesström
"Det blir du och jag sen"
"

FR s 736:
"Vi har pratat om vilka resor vi ska göra tillsammans, hur det ska vara när vi klämmer in alla ungar i
olika rum, han har ofta skickat bilder när han jobbat ute om nåt av mina barn gått förbi och skrivit
"min bonusunge gick förbi
"
3 apr 2017 00:46"

Stackars L*ena....

Hon trodde så pass på det hela så att om hon blev mördad för att hon ifrågasatte att det helt plötsligt blev en abrupt (för henne)förändring på det hon trodde på/det hon tillät sig att manipuleras till att tro på -är ju otroligt hemskt...
Först få reda på det ,bli satt på pottan mer eller mindre ,sen inse att det inte räckte med att hon insåg att hon blivit grundlurad utan hon måste även dö på kuppen ...Höjden utav groteskt våld till råga på allt.

Citat : -"Hoppas hon är död" ,är en rätt illa sagt mening ....oftast brukar grannar säga ; -Hoppas för allt i världen att hon fortfarande lever !!??

Sen att åka förbi lugnt och sansat på motorvägen utan större undran eller oro över vad som hänt nära där man själv bor ,utan helt sonika fortsätta ut mot sommarstugan för en kopp kaffe antar jag och lyssna på fågelsången ?

Hejudamej!
Senast redigerad av landbandy 2020-08-02 kl. 00:05.
Citera
2020-08-02, 00:57
Medlem
Lyssnat på inspelningarna/telefon samtalen igen. Vad är det för jävla språk dem använder till varandra? Aldrig hört ngn prata så. Märkliga formuleringar och det låter nästan kodat.
Citera
2020-08-02, 01:59
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Lyssnat på inspelningarna/telefon samtalen igen. Vad är det för jävla språk dem använder till varandra? Aldrig hört ngn prata så. Märkliga formuleringar och det låter nästan kodat.

Finns det något exempel du kan ge för det här verkar ju speciellt ?
Citera
2020-08-02, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Han har ju huvudrollen nu, klart han vill visa sina *framsteg*, manuset är redan inprogrammerat i hans huvud.

Han har tröttnat på FL:arnas * evinnerliga tjatande* om samma frågor, därför svarar han med sin sarkasm. Det är ju KAPTEN AMERIKA SOM SKA STÄLLA FRÅGORNA, utifrån sitt manus.

Sen vet han att hans *vänner* ( förhoppningsvis många som fallit bort) läser på fb och fupen, då vill han imponera på dem, och utge sig för att vara självsäker, smart, och till sist OSKYLDIG.

Inlägg 2020-03-08 kl 18.30 sid 6965

Nu har SD nytt "manus" att inprogrammera... 150 sidor inför nästa instans. Enkelt pluggande i jämförelse med FUP på 14´plus stor slask, kanske får uppdatera sig lite där också så han inte glömmer av något. Han har iof gott om tid på sig eftersom det verkar dröja till våren om inget händer innan dess..

Vet du nu hur många "vänner" som fallit bort? Vad kommer det sig att du önskar "förhoppningsvis många som fallit bort"?

Hur är det med bästa vännen JG (som tipsade polisen att söka LW hemma hos HD), tror/vet du om han finns kvar i kretsen som väljer att tro på SD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in