Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Jag trollar absolut inte. Frågan är varför du påstår att BW gjort mkt bra för aik? Du kanske märkte själv att hälften av dina värvningar på listan du skrev inte var BWs?.
Sakta i backarna. Det var du som skrev att BW är ytterst ansvarig och måste bort först, trots att han inte ens är sportchef längre och då anmärkte jag på din kunskap eller lack thereof, jag påstod att BW gjort mycket bra för klubben och då fick du det till att
jag tycker BW är det bästa som hänt AIK? Du drar den slutsatsen för att jag påstår att han gjort mycket bra för klubben?
Ja jag mindes fel när jag listade en del av värvningarna från sommaren 2010, trodde BW fortfarande var på posten vid den tiden men blev senare korrigerad av MrSkargard.
Vill du ha konkreta bevis på något bra BW gjort för klubben kan du kolla in andra hälften av mitt tidigare inlägg och dom värvningarna. Sen har han värvat dunderfloppar ala Stefanelli också, det förnekar jag inte.
Citat:
Som tränare höll han på att skicka ner oss i superettan tex.
När Stahre avgick kom väl BW in som ytterst temporär tränare tills vi anställde Alex Miller som visa sig va hyfsat inkompetent men lyckades i varje fall hålla oss kvar, att han vikariera där å då är väl inget som ska hållas emot honom?
Anyway, ska bli spännande å se vad Grzelak uträttar. Förhoppningsvis inleder han med en trea mot Kalmar iaf.