2020-07-30, 21:17
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Men du och Zlatanmania tycker BW är det bästa som hänt AIK. Ni får gräva era egna gravar inte mig emot.
Jag förstår ärligt talat inte hur du tänker..? Jag försvara BW när du skrev att han inte gjort nånting bra för AIK eller nåt i den stilen och du får det till att jag tycker BW är det bästa som hänt AIK..?

Trollar du eller vad är det frågan om?
Citera
2020-07-30, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Nyckelordet var aktiv supporter...
Om en shejk från Qatar tar över en allsvensk klubb kommer han bli sjukt aktiv.
Citera
2020-07-30, 22:28
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jag förstår ärligt talat inte hur du tänker..? Jag försvara BW när du skrev att han inte gjort nånting bra för AIK eller nåt i den stilen och du får det till att jag tycker BW är det bästa som hänt AIK..?

Trollar du eller vad är det frågan om?

Jag trollar absolut inte. Frågan är varför du påstår att BW gjort mkt bra för aik? Du kanske märkte själv att hälften av dina värvningar på listan du skrev inte var BWs? Ge mig fakta vad har BW gjort som fört oss framåt? Som tränare höll han på att skicka ner oss i superettan tex.
Citera
2020-07-30, 23:21
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Ja, precis. Vi är jätteroliga för stygga mäktiga aik med Jildefalk och Jurelius i spetsen. Hur ska vi sova om nätterna...

Er derbyinsats eller vad man nu ska kalla det var genant. Alla garvar åt er.

Ni har vunnit ETT derby på hur länge? Sitt ner i båten. Ni kommer torska både mot oss och bajen innan säsongen summeras.
Citera
2020-07-30, 23:32
Medlem
Har jiddrat mycket med blåvita fans härinne men grattis, idag vinner ni välförtjänt. Höll på er mest för att gnaget inte ska nå Europa och ha råd att anställa någon annan än Jildefalk.

Men ni var bättre än Malmö. Sedan beror det också delvis på Malmös märkliga spel. Bara långbollar, brottande och långa inkast. Visst att det har sett ut så ett par år nu men det här var en stegring verkligen.
Citera
2020-07-30, 23:38
Medlem
Citat:
Ni har vunnit ETT derby på hur länge? Sitt ner i båten. Ni kommer torska både mot oss och bajen innan säsongen summeras.

Det är möjligt. Men det är fortfarande inget allsvenskt lag just nu som är särskilt rädda för er. Ni är en slagpåse just nu. Till och med Falkenberg föll ihop av förtvivlan efter ett kryss borta mot er.
Citera
2020-07-31, 00:13
Medlem
Enligt Aftonhoran så har AIK kontaktat Axén...
Det känns som ett intressant namn!

Orkar inte länka till aftonhoran🤣
Citera
2020-07-31, 00:45
Medlem
Inför IFK-Malmö på söndag tror jag definitivt Malmö tar poäng - de förlorar inte två raka. Lagen kommer vara lagom griniga på varandra med tanke på cupfinalen, så det blir allra minst tre varningar i matchen.
Ringa in en målskytt, och ni har en vettig trippel. Varsågoda!
Citera
2020-07-31, 03:33
Medlem
Needs.more.brandys avatar
bajen-HIF känns som ett sömnpiller på förhand. Ge mig derbyt nu!
Citera
2020-07-31, 07:54
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Jag trollar absolut inte. Frågan är varför du påstår att BW gjort mkt bra för aik? Du kanske märkte själv att hälften av dina värvningar på listan du skrev inte var BWs? Ge mig fakta vad har BW gjort som fört oss framåt? Som tränare höll han på att skicka ner oss i superettan tex.

Nu är jag inte råtta, men att ordna topp 4 varje säsong från 2011 och framåt tycker iaf jag är riktigt vasst. Det är väl bara MFF som har bättre facit där. Ifjol var aik 4 poäng från guldet och tog 62 p liksom.

Sen verkar BW i övrigt vara en av de oskönaste snubbar som vandrat på denna jord, men det innebär inte att han inte levererat som sportchef.
Citera
2020-07-31, 08:03
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick

Så är det ju faktiskt. Man har alltid fått höra att det "ser värre ut på reprisen". Och när även VAR-domarna inser det så måste de ta det i beaktande när de tittar på repriserna och ... det blir bara ett utdraget lidande av alltihop och ingen blir gladare av det. Att tro på nåt slags gudomlig VAR-rättvisa är bara korkat (eller okej då, "naivt").

Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Tyvärr.

Tusen saker ser ut som straff trots att ingen spelare eg känner av touchen.

All touch är ju framförallt inte bestraffningsbar. Det är ju trots allt en kontaktsport.
Citera
2020-07-31, 08:32
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Är du nytillkommen Gnagare? Som utomstående tycks jag ha bättre koll på BW:s facit än du som är gnagare. Du kan inte stirra dig blind på en säsong när du bedömer BW:s värv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in