Citat:
Ursprungligen postat av
Needs.more.brandy
Mycket fest i Göteborg igår? Jag håller fortfarande igång!
Korv med bröd på Kamratgården som sig bör. Men ja för en del blev det nog det, jag smet ut och svepte ett par öl men inte direkt så att jag behöver bli ompysslad av tjejen och ligger i fosterställning idag. Gött väder, poseidon skiner, grill, bärs och bad senare.
Citat:
Ursprungligen postat av
mikeymikey
Ja det finns väl några absolut, Toivonen har väl alltid varit lite av en gris, likaså Kiese-Thelin.
Det är lite internationell prägel på dom, likaså med en sådan som Berg eller Rosenberg, småfula eller om man så vill "grisiga", vi behöver mer sådant i vårt lag, alldeles för väluppfostrade spelare som gnäller för lite. Holm och Erlingmark har väl lite av det där i sig.
Vinnarlaget från 2007 var helt smockat med grisiga spelare.
Citat:
Ursprungligen postat av
MartinDahlinsMamma
De va de enda jag reagera på igår. Får ni bara mat där borta när de vankas guldpytt så pojken har haft de svårt med födan fram tills igår? Han var bra osv men flög som sagt i varje närkamp.
haha
Han är en jäkla duracellkanin, sjuk energinivå, skulle inte bli särskilt förvånad om det är 90 minuter på Söndag igen med samma antal löpmeter, men absolut inte så tung i vissa typer av dueller.