2020-07-31, 00:09
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Jag är långt efter med läsningen idag, så är troligen inte etta på bollen.

Kunde du inte bara citerat hela mitt inlägg där jag hade kopierat alla de där citaten?
Citera
2020-07-31, 00:15
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Kunde du inte bara citerat hela mitt inlägg där jag hade kopierat alla de där citaten?

Men vad f*n?!?
Jag var på inlägg från ca 18:30, o tänkte göra en insats.
Men om jag hade läst 10-12 sidor till, så hade jag sluppit arbetet med copy paste.

Är huvudet dumt får fingrarna lida.
Citera
2020-07-31, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Jag kan inte hitta bilderna?

För övrigt det är ju helt klart att det är den där mannen kristian som är hjärnan bakom allt
Han har ju utnyttjatt henne

Sjukt alltså.
Dessutom sättet som hon lämnade allt på datan det var nog för att hon ville att det ska upptäckas.
Har du ens fupen? De finns på två ställen i den. Bara o börja bläddra, har inte förundersökningen på telefonen så kan tyvärr inte söka åt dig just nu. CA är en mkt sjuk och farlig människa ja, djupt rotad pedofil som kommer lindrigt undan här. Fruktansvärt manipulativ och lyckats lura precis alla i sin omgivning, genom att se genom bra ut, utåt. Obehagligt. Tror oxå han tillhör ngt större nätverk, iaf har han sådana kontakter. Han e gammal i "gamet" så att säga. Hoppas det grävs fram mer saker om honom, för jag är säker på att det finns! Hoppas hans barn aldrig mer Vill se honom igen! Det med CL o datorn tror jag dock inte på. Hon hade stora möjligheter att avbryta detta om hon ville, hon var varken tvingad eller hotad, som hon försöker få det att framstå som. Hon gjorde detta av egen fri vilja. Dock va hon ju lätt manipulerad och svagt begåvad. Dessutom visste hon ju tidigt om i deras relation, att han hade massa bp på sina enheter, men valde att forts förhållandet ändå. Men det är ingen ursäkt att hon är blåst, hon har våldtagit sina barn många gånger , genom beställningar från CA, där hon svarar : "allt för dig älskling" , "jag har en överraskning till dig imorgon", "du kommer älska denna filmen", "såg du hur han svalde allt" och massa sjuka saker, o massa hjärtan dessutom kring detta sjuka! Inte nånstans att hon inte vill. Hon förtjänar sitt straff och jag hoppas hon får ett helvete på kåken !
Citera
2020-07-31, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Man förminskar inte hennes agerande för att tro att hon gör detta för att tillfredställa honom som är pedofil.
Utan vad man av starka skäl tror efter fått reda på att han är pedofil sen många år och hon började vad som finns bevis när hon blev tillsammans med CA, förrutom det så vet man inget 100 % och ingen sätter handen i elden för henne
Hennes agerande är precis lika hemskt och kriminellt i vilket fall som helst så förstår ej varför du tolkar det som en förminskning av hennes agerande att påpeka att detta har hon fått efter hans inflytande, men verken hotad eller haft pistol mot huvudet så nej absolut menar varken jag eller alla andra du riktade dig till att hennes våldtäkter kan ursäktas eller på något sätt förminskas oavsett motivet hon kan ha haft.
100% på den
Citera
2020-07-31, 00:45
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Har du ens fupen? De finns på två ställen i den. Bara o börja bläddra, har inte förundersökningen på telefonen så kan tyvärr inte söka åt dig just nu. CA är en mkt sjuk och farlig människa ja, djupt rotad pedofil som kommer lindrigt undan här. Fruktansvärt manipulativ och lyckats lura precis alla i sin omgivning, genom att se genom bra ut, utåt. Obehagligt. Tror oxå han tillhör ngt större nätverk, iaf har han sådana kontakter. Han e gammal i "gamet" så att säga. Hoppas det grävs fram mer saker om honom, för jag är säker på att det finns! Hoppas hans barn aldrig mer Vill se honom igen! Det med CL o datorn tror jag dock inte på. Hon hade stora möjligheter att avbryta detta om hon ville, hon var varken tvingad eller hotad, som hon försöker få det att framstå som. Hon gjorde detta av egen fri vilja. Dock va hon ju lätt manipulerad och svagt begåvad. Dessutom visste hon ju tidigt om i deras relation, att han hade massa bp på sina enheter, men valde att forts förhållandet ändå. Men det är ingen ursäkt att hon är blåst, hon har våldtagit sina barn många gånger , genom beställningar från CA, där hon svarar : "allt för dig älskling" , "jag har en överraskning till dig imorgon", "du kommer älska denna filmen", "såg du hur han svalde allt" och massa sjuka saker, o massa hjärtan dessutom kring detta sjuka! Inte nånstans att hon inte vill. Hon förtjänar sitt straff och jag hoppas hon får ett helvete på kåken !
Tack en annan medlem hjälpte mig att hitta bilderna.

När det gäller CA så tror jag det är en ful fisk. Man förstår det när man läser deras whats app att hon har känt sig tvingad att göra som han säger!
Citera
2020-07-31, 00:53
Medlem
Kellywomans avatar
Hur kan "familjen" låta svägerskan göra en så stor mängd lågbegåvade inlägg på facebook där hon syftar på "vi"? Det är uppenbart att familjen tror på CAs oskuld trots överhängande bevisning. CA har samlat på barnporr sedan 2011. Eller de har funnit bevis sedan 2011. Sannolikt har han vetat om sin pedofili sedan ungdomen.
Alla som har läst FUPen förstår hur CA triggat/uppmanat/begärt att bli tillfredsställd för sin läggning om och om igen. Mr aldrig nöjd. Hur är det möjligt att det sitter en familj i blindo och tror på CA oskuld trots bevisning?
Jag är mamma själv och det vore ju en mardröm att upptäcka det om sin son men att sedan ta på sig skygglappar och därtill skicka ut en lågbegåvad svägerska att föra talan? Halllllåååååå
Citera
2020-07-31, 01:09
Medlem
Jag har läst många, tusentals, förundersökningar i min yrkesutövning. Den här är en av de som sticker ut, utöver det vanliga.

Citat:
Orkar inte printscreena och ladda upp, har kopierat ett axplock av hennes oerhört extrema åsiktsflöde.

"för att det är han inte men alltså som jag har sagt innan när sanigen kommer fram så kommer ni få se men kommer inte skriva mer för går inte att prata med människor som är manipulerad att tror på löngner så hejdå"

"för att de Bode inte i hop och han hade lämnat henne plus att hon har inte skicka några filmer men hon har lagt in bilder på en dator och lagt den hos honom. Du blir med Sumatra och mer efterbliven man kan fan tro du är kär i mig"

"men snälla människa skaffa dig Ett jävla liv 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 kommer inte säga mer en att han är oskyldig så snälla människa skaffa dig en värdighet"

"nepp är inte det minsta kåt i honom men jag vet att rätten har mörkat och undan hållit bevis. Men du verkar var låt på uppmärksamheten"

"han har inte alls hållit på sen 2011 men hon har hållt på sen innan de blev tillsammans"

"finns också bevis som vissar att han inte har gjort det men eftersom han är kille är han redan dömd i allas ögon utan att ta reda på fakta. Kan ta som exempel en tjej var på fest hon har kille men tog hem en annan kille de hade sex och hon ongtade sig dagen efter och anmälde honom för våldtäkt han åkte ditt. Men ett år senare så kommer det fram nya bevis som rätten och polisen har undanhåller. Han släpps fri och hon åker ditt plus att polisen och rätten får en tillsägelse på att de har undanhållit bevis. Så jo polisen och rätten kan undanhålla bevis"

"det är han visste det du vet inte det som vi vet så det spelar ingen roll vad någon säger"
"jo faktiskt så gör dom det plus att det inte är hans dator. Jag kommer alltid att skydda honom för att jag vet att han inte har gjort det"

"för att de har manipulerat bevis så sorry men ni har fel"

Citat av Angeli*e Arla*dsson *n.
Med en sådan svägerska behöver man sannerligen inga ovänner.
Citera
2020-07-31, 01:22
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Hur kan "familjen" låta svägerskan göra en så stor mängd lågbegåvade inlägg på facebook där hon syftar på "vi"? Det är uppenbart att familjen tror på CAs oskuld trots överhängande bevisning. CA har samlat på barnporr sedan 2011. Eller de har funnit bevis sedan 2011. Sannolikt har han vetat om sin pedofili sedan ungdomen.
Alla som har läst FUPen förstår hur CA triggat/uppmanat/begärt att bli tillfredsställd för sin läggning om och om igen. Mr aldrig nöjd. Hur är det möjligt att det sitter en familj i blindo och tror på CA oskuld trots bevisning?
Jag är mamma själv och det vore ju en mardröm att upptäcka det om sin son men att sedan ta på sig skygglappar och därtill skicka ut en lågbegåvad svägerska att föra talan? Halllllåååååå

Ha ha ja, den där svägerskan drar ner hela släkten i skiten genom att kommentera på FB. Större idiot får man leta efter, inte en Rask är så jävla korkad (enligt mig i alla fall)- trots att han gjort en hel del och blivit åtalad för det.

Det jävligaste med svägerskan är att hon kommenterar via ett FB-konto där hennes kille finns med på bild och deras barn, hur dum får man vara?
Citera
2020-07-31, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Tack en annan medlem hjälpte mig att hitta bilderna.

När det gäller CA så tror jag det är en ful fisk. Man förstår det när man läser deras whats app att hon har känt sig tvingad att göra som han säger!

Han har uppmanat henne, ja.

Tvingat? Nej.

Hon har med glädje skadat och våldtagit sina barn för hon visste detta var ett av hennes verktyg för ett "fungerande " förhållande med honom och ej mista honom, ett sätt som var för henne ett säkert kort i spelet för att behålla honom då hon visste hon gav det han mest ville ha och behöver för att bli tillfredställd.
Var hon tvingat eller blev hon nyttjad av detta? Ja för att försäkra sig om att behålla honom så i slutändan gjorde hon det för sin egen skull, så eget val och frivilligt har hon våldtagit sina barn.
Absolut inget tvång eller hot
Citera
2020-07-31, 01:30
Medlem
DaNeShadys avatar
Citat:
Fast samhället glömmer. Haga-mannen är ute sedan flera år, fick spö en gång, sedan skyddad identitet och så bara tystnad kring honom efter det. Tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Nej det står varken i FUP eller i domen. Det är påhitt.

Stod i FUP att inget tyder på att det skulle ha spridits vidare än till Ambjörnsso*.
Det var han som uppmanade till det, för han ville ha

Kommer inte ihåg vilken sida, men man kunde läsa på socialstyrelsens sidor att dem bekanta till CL som hittade porren på hennes dator sa: "CL var arbetslös men att hon alltid köpte nya saker. Dem misstänkte att hon säljer barnporr"
Nu stog det inte just på det sättet men det var i den stilen. Kommer som sagt eh ihåg vilka sidor, men det var efter förhören med Sandra, Kristoffer, Tobias mfl
Citera
2020-07-31, 01:32
Medlem
Avengerssons avatar
En till mupp som kommenterar på FB

En H*idi Brandtn*r kommenterar så här:

"J.A din värld är dessvärre väldigt medeltida. Vi har slutat med skampålen. Varför har vi gjort det och varför har vi tidningar som inte publicerat bilder.
För att skydda alla offer.
Dina bilder gör att barnen aldrig kommer att kunna vara anonyma, i hela deras liv kommer din vrede att förfölja dem. Pedofiler har oskyldiga syskon, alla som begår brott har oskyldiga familjer och vänner. Att du och alla som delar detta känner att det är viktigare att ni får tillfredsställa er vrede istället för att skydda barnen och alla andra oskyldiga offer säger väldigt mycket om er.
Men ni har själva valt att dela och ställa er vid skammens påle och visa hur ni i grunden mest bryr er om er själva, för detta är en grym självisk handling där du på bekostnad av andras olycka försöker framhäva dig själv som bättre än det rättssamhälle vi har istället för skampålen"

Ibland vill man bara gråta, vem är kärringen...jo en idiot!
Citera
2020-07-31, 01:54
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Folk verkar medvetet nästan missförstå Facebook-tråden som skapades och leta anledningar till att det skulle vara något ont mot barnen...? Det går inte ihop för mig.
Hur kan det vara ont mot barnen som är minst 15 år nästan bort från myndighetsskap, det handlar om dömda brottslingar, skrivet på en sida som inte är inom familjen.
Sedan Kommer Angeli*a *n och gör det hela till en familjefejd på den offentliga sidan, alltså maken till idioti är ju obegriplig.
Och fler människor hakar på, det är dåligt att hänga ut dessa GM för barnens skull, naaaaw, för BARNENS SKULL?! De är ju förstörda PÅ GRUND av dessa GM.
Alltså jag blir så jävla förbannad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in