2020-07-30, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikhita
ABs svägerska? Vem är det? På Facebook?

Och ni som skriver att CL aaaldrig hade gjort det om det inte vore för CA. Hur vet man det? Kan inte hon också ha dessa böjelser lika mycket som honom? Nä fy för att förminska hennes agerande.

Oj förlåt! Skrev fel initialer där! Menade ju CA.
Citera
2020-07-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexamera
Det här kan vara en utav de vidrigaste domarna jag läst i mina dagar. Att vissa försvarar morsan är bara helt sjukt. Att göra som hon gjort på sina egna barn för att pojkvän ”inte ska bli arg” är bara ett fattigt och genomvidrigt försvar. Finns inget som försvarar hennes (eller hans) handlingar! Hon har njutit av pengarna de tjänat på att förgripa sig på oskyldiga små barn, helt klart. Usch!!!

Du är den andra personen nu som skriver att dom tjänat pengar på detta, men du har inte läst FUP. Var kommer denna info ifrån? Vi e många här som läst FUP och många har även läst den väääldigt noggrant så skumt att det skulle missats. Nån fake info eller? Har inte läst domen men sådan viktig info tas väl inte upp först där.
Citera
2020-07-30, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Har varit upptagen hela dagen med bad och skoj med mina barn och ej sett förrän nu på Facebook domen på dessa kräk.
Och AB s svägerska försvarar honom!! Den familjen lever verkligen i förnekelse eller så är dom lika mycket pedofiler som honom.
Så jävla förbannad se att det finns så korkade människor som stöttar honom.

Försökte rätta till mitt inlägg men gick visst inte.
Skrev helt fel initialer. Menar ju CAs svägerska
Citera
2020-07-30, 23:01
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Förhoppningsvis slipper barnen att träffa sina föräldrar igen. Man kan ju hoppas att "Lilla Hjärtat" ligger nära i minnet hos många så att det är kört.

Man önskar att barnen skulle kunna glömma detta, men man kommer ihåg att man själv minns traumatiska händelser från de åren så tyvärr lär det inte bli så.

Lilla Hjärtats mamma ska väl få träffa minst en av sina söner?

I detta fall hoppas jag att kammarrätten/ högsta förvaltningsdomstolen gör klokare val (och att de ändrar sig angående E5meraldas ”mamma”).
Citera
2020-07-30, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Haha, alltså hur tänker hon som går ut offentligt mitt i en storm och försvarar sin svåger på det mest patetiska WT-sätt någonsin? "om ni visste de vi vet skulle ni fatta han va oskyldi!" "fittan kan gärna dö men han är oskyldig"
suck.
CA:s närstående verkar efterblivna hela högen och har en egen bild av att CA är oskyldig trots alla bevis! Blir ju jävla trött på detta förnekande
Citera
2020-07-30, 23:08
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Var står det att hon skickat bilder och filmer i pedofilgrupper mot betalning? I FUP?

Nej det står varken i FUP eller i domen. Det är påhitt.

Stod i FUP att inget tyder på att det skulle ha spridits vidare än till Ambjörnsso*.
Det var han som uppmanade till det, för han ville ha
Citera
2020-07-30, 23:08
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Fyfan e du blind , kolla bilderna från arresten, där ser du hur hon ser ut i verkligheten och inte som hon gör på Instagram
Jag kan inte hitta bilderna?

För övrigt det är ju helt klart att det är den där mannen kristian som är hjärnan bakom allt
Han har ju utnyttjatt henne

Sjukt alltså.
Dessutom sättet som hon lämnade allt på datan det var nog för att hon ville att det ska upptäckas.
Citera
2020-07-30, 23:09
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santalucia84
CA:s närstående verkar efterblivna hela högen och har en egen bild av att CA är oskyldig trots alla bevis! Blir ju jävla trött på detta förnekande
Han är inte oskyldig....
Citera
2020-07-30, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Jag kan inte hitta bilderna?

För övrigt det är ju helt klart att det är den där mannen kristian som är hjärnan bakom allt
Han har ju utnyttjatt henne

Sjukt alltså.
Dessutom sättet som hon lämnade allt på datan det var nog för att hon ville att det ska upptäckas.
Trams. Du kan inte "utnyttja" en normal mamma till ett sånt här beteende. Mamman går emot alla instinkter en mor skall ha. INGEN normal förälder begår övergrepp på sina barn bara för att nån vill att man skall göra det. Inte ens med en pistol mot tinningen. Hade hon sagt nej till honom, så hade åtminstone HENNES barn besparats detta. Troligen hade han försökt med andra barn - och troligen har han sexuellt utnyttjat sina egna barn dessutom.

Jag har inte läst hela fupen. Måste dela upp den eftersom det är flera sammanslagna bilagor så det är svårsökt i den.
Citera
2020-07-30, 23:14
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Enbart om hovrätten höjer straffet till 15 år vilket knappast är troligt. Hon kommer förmodligen sitta sina 2/3 av ett 10 årigt straff (häktning inkluderad).
Ok det är som jag trodde hursomhelst är hennes liv förstört nu
Citera
2020-07-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikhita
ABs svägerska? Vem är det? På Facebook?

Och ni som skriver att CL aaaldrig hade gjort det om det inte vore för CA. Hur vet man det? Kan inte hon också ha dessa böjelser lika mycket som honom? Nä fy för att förminska hennes agerande.

Man förminskar inte hennes agerande för att tro att hon gör detta för att tillfredställa honom som är pedofil.
Utan vad man av starka skäl tror efter fått reda på att han är pedofil sen många år och hon började vad som finns bevis när hon blev tillsammans med CA, förrutom det så vet man inget 100 % och ingen sätter handen i elden för henne
Hennes agerande är precis lika hemskt och kriminellt i vilket fall som helst så förstår ej varför du tolkar det som en förminskning av hennes agerande att påpeka att detta har hon fått efter hans inflytande, men verken hotad eller haft pistol mot huvudet så nej absolut menar varken jag eller alla andra du riktade dig till att hennes våldtäkter kan ursäktas eller på något sätt förminskas oavsett motivet hon kan ha haft.
Citera
2020-07-30, 23:19
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hon verkar ha konstiga porrfilmer på sin mobil.
Hon hade raderat filmerna från sin mobil,däremot hade han filmer i sin mobil

Hon hade filmer på en laptop. Han hade filmer+barnporr i mobilen,på en stationär dator,ett usb, en extern hårddisk

Båda hade konversationer kvar på WhatsUp + att de hade skickat/tagit emot filmer på appen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in