Citat:
Ursprungligen postat av
IngridCarlqvist
Det var som fan. Vad är det för sjuk jävel? Tyvärr har man ej facebook så kan ej ta del av dom kommentarerna. Kan du inte screena och lägga upp här hur familjemedlemmarna försvarar äcklet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
HUR kunde du hitta en specifik kommentar bland flera tusen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Santalucia84
Vad skriver hon för oss som inte orkar läsa alla kommentarer?
Jag är långt efter med läsningen idag, så är troligen inte etta på bollen.
Citat:
jo det är du vet inte det jag vet så. Jag vet att rätten har undanhållit bevis och polisen har också gjort det och att de bestämde sig för att han är skyldig sen skiter dom i vilket så jag vet att han är oskyldig
Citat:
det är för att han inte är en pedofil så kommer försvara honom in i det sista du kan säga vad fan du vill jag bry mig inte för vi vet sanigen och det gör inte ni så det så
Citat:
nej inte fittan men jag eftersom Jag vet att han inte har gjort det och det kan jag svära på min mamma att han inte har gjort det
Citat:
för att det är han inte men alltså som jag har sagt innan när sanigen kommer fram så kommer ni få se men kommer inte skriva mer för går inte att prata med människor som är manipulerad att tror på löngner så hejdå
Citat:
för att de har manipulerat bevis så sorry men ni har fel
Citat:
det gjorde inte jag då jag vet vem de är. Fittan hon kan död det jävla äckliga aset. Men tycker fan synd om honom då jag vet att han är oskyldig
Citat:
med tanke på vad jag vet så fittan kan fan dö men han har inte gjort det och svensk rättsystem är åt helvet
Citat:
Ja tack för det för när sanigen kommer att komma fram så finns det en till som familjen kan stämma så tack från djupet av våra hjärtan
Citat:
jo faktiskt så gör dom det plus att det inte är hans dator. Jag kommer alltid att skydda honom för att jag vet att han inte har gjort det
Citat:
det är han visste det du vet inte det som vi vet så det spelar ingen roll vad någon säger
Citat:
jaa jag tycker så synd om er som går på allt men vänta ni vara när allt kommer fram så kommer ni fan få äta upp allt
Citat:
jaa på att hon har gjort det men inte han plus att sms konvestjonen är det hon som har skrivit från hans telefon inte han. Hon är sjuk i huvudet och kan manipulera alla människor till att tror på henne och att hon är ett oskyldigt Offer men hon kan gärna dö i fängelset
Citat:
japp det är det och vad det här inte med saken att göra 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Citat:
nepp vet väldigt många som står på hans sida och vet om sanigen
Citat:
för att de bestämde sig för eftersom han är kille och hon är tjej så tycker de att hon inte har gjort det själv utan att det är han som har tvingat henne. Så behöver inte vakna upp. Jag står på barnen sidan men rätt ska vara rät5 och han har inte gjort något och så är det
Citat:
Jaa eftersom vi inte har varken fått bli förhörda och allt har gått fel till. Så är det synd att du är lika manipulerad som hela rätt systemet och den äckliga fittan
Citat:
han har inte alls hållit på sen 2011 men hon har hållt på sen innan de blev tillsammans
Citat:
nepp är inte det minsta kåt i honom men jag vet att rätten har mörkat och undan hållit bevis. Men du verkar var låt på uppmärksamheten
Citat:
men snälla människa skaffa dig Ett jävla liv 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 kommer inte säga mer en att han är oskyldig så snälla människa skaffa dig en värdighet
Citat:
för att de Bode inte i hop och han hade lämnat henne plus att hon har inte skicka några filmer men hon har lagt in bilder på en dator och lagt den hos honom. Du blir med Sumatra och mer efterbliven man kan fan tro du är kär i mig
Citat:
åh wow rykande nyheter bäst att vi ringer Expressen. Har fortfarande inte med saken och göra men kul att veta att ni alla är lär i mig blir så glad synd ni är så efterblivna bara
Citat:
jaa än en vad som står där och vad som finns bevis på är två helt olika saker. Plus att de säger helt olika saker och han hade inte dom sakerna då
Citat:
jasså men har du läst hela konvisasonen. Helt ärligt så ni får säga vad ni vill men jag vet att han inte gjort eller bet om något så
Citat:
jag lider av sanigen men jag vet inte vad du lider av kanske efterblivenhet