2020-07-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prickigkatt
Kan inte alla bara sluta försvara äckelmamman!! Jag har själv två pojkar, som idag är 16 och 19 år. Jag skulle inte ens med en pistol vid min tinning ha sugit mina pojkars penisar, kissat dom i ansiktet eller stoppat en dildo i rumpan på dom. Jag hade hellre dött!! Fatta att hon är pedofil! Att hon njuter av det själv! Dessutom har hon tjänat pengar på kort och filmer i sjuka pedofilgrupper. Det är dax att alla förstår att det även finns kvinnliga pedofiler.

Jag fattar dock inte varför det provocerar dig så mycket kring spekulationer av orsaker till övergreppen? Jag exempelvis tolkar det inte som att CL i sig blivit sexuellt upphetsad på sina barn utan snarare att hon blivit upphetsad på att CA tänder på övergreppen. Med det sagt så försvarar jag inte CL, snarare tvärtom då det på något stört sett hade varit mer begripligt för mig om hon nu gjorde det av egen lust. På så sätt blir hennes skuld än mer vidrig då hon använt sina små barn som redskap helt skoningslöst utan antydan till skuld eller ånger. Det är psykopatiska drag där allt behandlas som redskap för egen vinning. Jag skulle inte bli förvånad om hon tagit livet av sina barn också om hon trodde det skulle gynna henne på något vis.
Senast redigerad av ARCV82 2020-07-30 kl. 22:47.
Citera
2020-07-30, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Advokat, åklagare, de åtalade samt tingsrättens personal.
Barnens biträde. Inga åhörare får närvara om dörrarna är stängda.
Anhöriga till mgm samt målsägandes anhöriga brukar få sitta om ingen har någon invändning, säger målsägandebiträde att de ex ej vill att mgms föräldrar sitter med så måste de gå ut. Det är så i regel när det kommer till lyckta dörrar i alla fall vad jag förstått det som och upplevt. Sådana här brott kanske är annorlunda.
Citera
2020-07-30, 22:36
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexamera
Det här kan vara en utav de vidrigaste domarna jag läst i mina dagar. Att vissa försvarar morsan är bara helt sjukt. Att göra som hon gjort på sina egna barn för att pojkvän ”inte ska bli arg” är bara ett fattigt och genomvidrigt försvar. Finns inget som försvarar hennes (eller hans) handlingar! Hon har njutit av pengarna de tjänat på att förgripa sig på oskyldiga små barn, helt klart. Usch!!!

Hon verkar ha konstiga porrfilmer på sin mobil.
Citera
2020-07-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det är säkert inte ens sant. Det finns inte en enda mamma, frisk, som skulle begå såna här övergrepp bara för att förhindra att pojkvännen blir arg. No way. Hennes tio år är väl förtjänade och hon borde fått mer. Hon har själv skrivit att "hon har en överraskning" till honom på sms/messenger. Inget som han sagt åt henne. Hon tog egna små initiativ. Och som förälder har hon ett garantansvar som hon grovt misskött.
Exakt. Det var lite det som var poängen, att det försvaret endast är just fattigt och genomvidrigt. Så jag håller med och är helt med på dina noter.
Senast redigerad av Flexamera 2020-07-30 kl. 22:41.
Citera
2020-07-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hon verkar ha konstiga porrfilmer på sin mobil.
Vad menar du?
Citera
2020-07-30, 22:38
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Vad menar du?

Namnen på de olika filerna.
Citera
2020-07-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prickigkatt
Kan inte alla bara sluta försvara äckelmamman!! Jag har själv två pojkar, som idag är 16 och 19 år. Jag skulle inte ens med en pistol vid min tinning ha sugit mina pojkars penisar, kissat dom i ansiktet eller stoppat en dildo i rumpan på dom. Jag hade hellre dött!! Fatta att hon är pedofil! Att hon njuter av det själv! Dessutom har hon tjänat pengar på kort och filmer i sjuka pedofilgrupper. Det är dax att alla förstår att det även finns kvinnliga pedofiler.

Var står det att hon skickat bilder och filmer i pedofilgrupper mot betalning? I FUP?
Citera
2020-07-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Namnen på de olika filerna.
Har inte läst hela FUP än, jag håller på just nu. Kan du ge några exempel?
Citera
2020-07-30, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Samtidigt erkänner han under rättegången innehavet eftersom han medger att han mottagit filmerna, tittat på ett par och skrivit det man påstår att han skrivit (dock påstår han att det var CL som påverkade honom att göra det). Han har således läst vad hon sagt i FUP och säger under rättegången i princip samma sak, "jag gjorde det för hennes skull".

CA kom relativt lindrigt undan i mina ögon, så han kanske tänker sig för ett par gånger innan ett evenruellt överklagande. Det är ju inte garanterat att HR sänker eller fastslår tiden, de kan öka på den istället.
Citera
2020-07-30, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Var står det att hon skickat bilder och filmer i pedofilgrupper mot betalning? I FUP?
Ja det undrar jag oxå ? "Ny" information får man säga
Citera
2020-07-30, 22:48
Medlem
Citat:
Har inte läst hela FUP än, jag håller på just nu. Kan du ge några exempel?

Hon hade sökt på typ ”grandpa licks Young teen pussy” och liknande
Vanligt förekommande på vanliga porrsidor. Tror inte det fanns några sökningar på barnporr dock.
Citera
2020-07-30, 22:55
Medlem
Attityds avatar
Släktingen i farten:

- "Jag vet att han inte har gjort det och det kan jag svära på min mamma att han inte har gjort det"

- "Nepp vet väldigt många som står på hans sida och vet om sanningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in