2020-07-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersTengell
vad i helvete, det är det sjukaste jag sett

det fanns ju 2 läkare i usa förut som sa att det var fake.. men det där är ju lite fler, fattar ingeting nu

Bra, sätt igång och uppdatera dig. Du har väldigt mycket censurerad information att ta igen. Jag rekommenderar dig att hålla utkik efter den live-intervju som Brian Rose (London Real) ska hålla med David Icke (uttalas "ajk") nu på söndag 2 augusti, på YouTube. Då får du säkerligen en bra sammanfattning av vad dom sker på vår planet just nu.

David Icke är den person som varnat oss i 30 år om exakt detta som sker nu. Missa inte honom!
Citera
2020-07-30, 23:16
Medlem
Utan att ha kollat själv. Vad handlar dessa vittnesmål om och vad handlar detta motstånd du nämner? Och den största faran, "vaccinet" - vad menar du med det?

Jag är uppriktigt nyfiken då jag inte har en aning om vad du menar med detta.

Citat:
Ursprungligen postat av burzi
??? Varför envisas ni med att låsa fast er i det förgångna? Det är snart augusti, men ni diskuterar saker som var relevanta för ett halvår sedan. Som inte alls gäller idag. Förutsättningarna har förändrats radikalt. För varje dag hittar vi nya vittnesmål från läkare och forskare, på YouTube och Bitchute. Framför allt från Afrika och USA (t ex VoiceTV Nigeria) får vi ju hårresande redogörelser av vad som försiggår på den afrikanska kontinenten.

Det är oerhört viktigt att vi sprider deras budskap till så många som möjlighet, så att motståndet växer snabbare. Om det verkligen handlade om ett äkta VIRUS, så skulle människorna vara överlyckliga, men så är det ju inte alls. Den stora, katastrofala faran kommer snart - "vaccinet".

Försök att hänga med lite nu, snälla människor. Så slipper ni onödiga överraskningar. All information finns på YouTube och Bitchute.
Citera
2020-07-30, 23:17
Medlem
Citat:
se den! det är fan det sjukaste jag sett, det här måste belysas.

är helt stum efter att ha sett den.
Försökte men den var lika jobbig att se på som en Harry Potter film.
Berätta lite kortfattat vad de försökte få fram.
Citera
2020-07-30, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronkmonken
Jaha det hade jag inte hört.

Nej, sån information måste du efterforska själv, på YouTube och Bitchute. MSM får inte berätta sådana nyheter.
Citera
2020-07-30, 23:18
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Kvinnornas medellivslängd 2019 har ökat med 0,5 år jämfört med 2018. Samtidigt har männens medellivslängd ökat med 0,6 år, eller med ett drygt halvår.
2019 dog det 92 185 personer och året efter 88 766 personer. Det är en skillnad på drygt 3400 personer.

Det fetmarkerade måste du ha blandat ihop. det dog 92185 2018 och 88766 2019.

Tittar du tillbaka på 2000 till 2002 så dog det 1500 fler 2002. detta till trots ökade medellivslängden.

Citat:
Som alla kan se stämmer inte det du påstår.

Som alla kan se finns det inget som säger att fler döda ger än förkortad medellivslängd.

Citat:
Jag gissar att vi både kommer att få en statistiskt märkbar skillnad i antal döda jämfört med både förra året och et sk normalår och ett hack i kurvan för medellivslängd 2020. Trenden för medellivslängd är stigande, men kurvan är inte spikrak utan vissa år har vi sett hack.

Jag påstår att antalet döda kommer att ligga inom normalintervallet och att medellivslängden inte påverkas (precis som kurvan visar och dina hack saknas).
Citera
2020-07-30, 23:21
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
OK. Du börjar komma med i matchen.

Däremot är jag inte så säker på att ARDS orsaka cytokinstormar. Däremot kan jag tänka mig att inflammationen orsakar ARDS och ibland, cytokinstormar.

snälla säg att du skojar.. men jag tror att jag kallar på din kompis så får han förklara din tankevurpa.

Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Du är helt enkelt så urbota dum att du inte ens begriper vad du skall söka efter när du googlar.

Känner du till begreppet "dumblock"...?
Du får googla på det också.

kan du hjälpa nurse ratchet clank förstå orsak och verkan bakom cytokinstormar och ARDS?
Citera
2020-07-30, 23:23
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
Bra, sätt igång och uppdatera dig. Du har väldigt mycket censurerad information att ta igen. Jag rekommenderar dig att hålla utkik efter den live-intervju som Brian Rose (London Real) ska hålla med David Icke (uttalas "ajk") nu på söndag 2 augusti, på YouTube. Då får du säkerligen en bra sammanfattning av vad dom sker på vår planet just nu.

David Icke är den person som varnat oss i 30 år om exakt detta som sker nu. Missa inte honom!

grejen är att jag har kollat mycket på london real och lyssnat på david icke, men problemet är ju att 99% av det dom pratar om är FEL och BULLSHIT så man orkar inte lyssna längre

men jag säger inte att dom denna gång har fel, det kan vara den 1% det är sant, för jag har svårt att förklara uppbackningen av alla läkare annars.
Citera
2020-07-30, 23:25
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronkmonken
Försökte men den var lika jobbig att se på som en Harry Potter film.
Berätta lite kortfattat vad de försökte få fram.

tusentals läkare har skapat en organisation där som säger att covid-19 är BLUFF och inte existerar

jag brukar inte köpa sånt trams, men det är svårt att ignorera detta pga att dom är så jävla många och har erfarenhet och beteer sig som normala människor...........
Citera
2020-07-30, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enelalm
Utan att ha kollat själv. Vad handlar dessa vittnesmål om och vad handlar detta motstånd du nämner? Och den största faran, "vaccinet" - vad menar du med det?

Jag är uppriktigt nyfiken då jag inte har en aning om vad du menar med detta.

Som sagt - missa inte Brian Rose's live-intervju med David Icke, nu på söndag, 2 aug, på YouTube. Han kommer få dig att vilja utforska YouTube och Bitchute efter fler vittnesmål. Det finns massor av inlägg från forskare, läkare, agenter som inte blir publicerade i mainstreammedia ("fake news", du vet...).

Det handlar i stort om NWO, the New World Order, eller the 4th Industrial Revolution, eller Agenda 21, eller Agenda 2030, kärt barn har många namn...
Citera
2020-07-30, 23:26
Medlem
Swan65s avatar
Citat:

David Icke har varnat för rymdödlor och Illuminati sedan tidernas begynnelse. Karln är spritt språngande galen och du är förmodligen en av hans omyndigförklarade lärljungar. Bege dig till konspirationsforumet, enkel biljett!
Citera
2020-07-30, 23:29
Medlem
Citat:
grejen är att jag har kollat mycket på london real och lyssnat på david icke, men problemet är ju att 99% av det dom pratar om är FEL och BULLSHIT så man orkar inte lyssna längre

men jag säger inte att dom denna gång har fel, det kan vara den 1% det är sant, för jag har svårt att förklara uppbackningen av alla läkare annars.

Fel och bullshit? Tänk om allt som Expressen, Aftonbladet, Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet, SVT och FHM är fel och bullshit? Tänk om... Tänk om!
Citera
2020-07-30, 23:29
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det fetmarkerade måste du ha blandat ihop. det dog 92185 2018 och 88766 2019.

Tittar du tillbaka på 2000 till 2002 så dog det 1500 fler 2002. detta till trots ökade medellivslängden.

Som alla kan se finns det inget som säger att fler döda ger än förkortad medellivslängd.

Jag påstår att antalet döda kommer att ligga inom normalintervallet och att medellivslängden inte påverkas (precis som kurvan visar och dina hack saknas).
Tack för påpekandet. Ja, det skulle ha stått att 2018 dog det 92 185 personer i Sverige och året efter ca 3400 färre.
Jag har aldrig påstått att fler döda per definition ger förkortad livslängd.
Titta igen. Kurvan över medellivslängd har hack, precis som jag säger. SCB:s grafer visar utvecklingen 50 år tillbaka. Trenden är stigande medellivslängd men kurvan är inte rak utan den har tydliga hack.
http://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/medellivslangd-i-sverige/

Vilken intervall är "normalintervallet" för antal döda per år? Vilka år räknar du med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in