2020-07-30, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kan-allt
I Madrid samlades experter inom olika områdena av medicin för ett litet tag sen.
Jag tror inte inte en FB expert, vilket jag hoppas att NÅGON gör så lyssna på dessa läkare och experter!
Dessa människor har tröttnat på att jobba utifrån falsk information från myndigheter.
De kallar sig 600 doctors for truth och hade en konferens för ett tag sen för att diskutera det riktiga problemet som är i världen nu.
har länkat detta innan men INGEN reaktion.... ni argumenterar utifrån siffror och information som helt enkelt inte stämmer! Gör er själva och era medmänniskor en tjänst och kolla på denna video. Ge den 10min och se om det är trovärdigt!
https://www.bitchute.com/video/13nMbWAH8oa1/

Deras sida https://acu2020.org/english-versions/
10 minuter?
Den var på dryga timmen och dessutom på utrikiska.
Citera
2020-07-30, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronkmonken
10 minuter?

Jag menar att du ska ge den 10 minuter och bestämma dig för om den är sevärd
eftersom att dessa trångtänkta människor som argumenterar flera timmar på flashback oftast ej kan offra en timme på en informativ video för att ge sina påståenden och såkallade vetanden substans! de läöser aftonbladet och är EXPERTER
Citera
2020-07-30, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Nej, den kommer inte pågå för evigt.

Problemet är att det är en ny smitta. Hade världen bestått av folk i åldern 0-50 år så hade introduktionen inte ens märkts. Det hade gått ett par varv runt jorden och om 20 år när dagens 50-åringar är 70-åringar så är dom inte lika känsliga eftersom dom åkt på det ett par gånger redan.

Men gissningsvis kommer riskgrupper (tex äldre) få ta ytterligare en vaccinspruta varje år. Tyvärr.
Allt för att dom där sne-ögda jävla risätarna ska äta fladdermöss.

??? Varför envisas ni med att låsa fast er i det förgångna? Det är snart augusti, men ni diskuterar saker som var relevanta för ett halvår sedan. Som inte alls gäller idag. Förutsättningarna har förändrats radikalt. För varje dag hittar vi nya vittnesmål från läkare och forskare, på YouTube och Bitchute. Framför allt från Afrika och USA (t ex VoiceTV Nigeria) får vi ju hårresande redogörelser av vad som försiggår på den afrikanska kontinenten.

Det är oerhört viktigt att vi sprider deras budskap till så många som möjlighet, så att motståndet växer snabbare. Om det verkligen handlade om ett äkta VIRUS, så skulle människorna vara överlyckliga, men så är det ju inte alls. Den stora, katastrofala faran kommer snart - "vaccinet".

Försök att hänga med lite nu, snälla människor. Så slipper ni onödiga överraskningar. All information finns på YouTube och Bitchute.
Citera
2020-07-30, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esrum
Stor stigning i coronasmitte blandt indvandrere i Danmark
Størstedelen af dem, der blev smittet med corona i sidste uge, har en anden etnisk herkomst end dansk.
Det viser tal fra Statens Serum Institut (SSI).

I uge 30 blev der registreret 247 nye smittetilfælde. 59 procent var indvandrere. Gruppen udgør kun 14 procent af den samlede befolkning, så det er tale om en stor overrepræsentation.

Statens Serum Institut har endnu ikke en god forklaring på denne udvikling. Tyra Grove Krause, der er afdelingschef på Statens Serum Institut peger dog på nogle mulige forklaringer.

- Det kan skyldes, at der kommer flere udefra i de miljøer, det kan også have noget at gøre med familiernes størrelse, og at man derfor har større familiesammenkomster, siger hun.
Det er folk med oprindelse i Irak, Marokko, Israel og Jordan, der udgør de fleste smittetilfælde.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/stor-stigning-i-coronasmitte-blandt-indvandrere-i-danmark

Det ser likadant ut i Sverige. Det finns en viss beröringsskräck kring detta i Sverige men det är främst invandrare från Mellanöstern och Afrika som avlidit i Sverige utanför våra äldreboenden. Etniska svenskar som inte är multisjuka och äldre avlider inte i Covid-19 av någon anledning.
Det spekuleras i D-vitamin brist.
Citera
2020-07-30, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
??? Varför envisas ni med att låsa fast er i det förgångna? Det är snart augusti, men ni diskuterar saker som var relevanta för ett halvår sedan. Som inte alls gäller idag. Förutsättningarna har förändrats radikalt. För varje dag hittar vi nya vittnesmål från läkare och forskare, på YouTube och Bitchute. Framför allt från Afrika och USA (t ex VoiceTV Nigeria) får vi ju hårresande redogörelser av vad som försiggår på den afrikanska kontinenten.

Det är oerhört viktigt att vi sprider deras budskap till så många som möjlighet, så att motståndet växer snabbare. Om det verkligen handlade om ett äkta VIRUS, så skulle människorna vara överlyckliga, men så är det ju inte alls. Den stora, katastrofala faran kommer snart - "vaccinet".

Försök att hänga med lite nu, snälla människor. Så slipper ni onödiga överraskningar. All information finns på YouTube och Bitchute.
Vad händer i Afrika?
Citera
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Det där bygger på att alla träffar alla och att all smitta är jämnt fördelad. Så är det ju inte på riktigt.

Att 30% har antikroppar i Tensta kommer inte påverka spridningshastigheten på Östermalm.
Oavsett storleken på staden/området så kommer smittspridningen ske lokalt i ett avgränsat område.
Nej, det är helt korrekt.
Citera
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
I Madrid samlades experter inom olika områdena av medicin för ett litet tag sen.
Jag tror inte inte en FB expert, vilket jag hoppas att NÅGON gör så lyssna på dessa läkare och experter!
Dessa människor har tröttnat på att jobba utifrån falsk information från myndigheter.
De kallar sig 600 doctors for truth och hade en konferens för ett tag sen för att diskutera det riktiga problemet som är i världen nu.
har länkat detta innan men INGEN reaktion.... ni argumenterar utifrån siffror och information som helt enkelt inte stämmer! Gör er själva och era medmänniskor en tjänst och kolla på denna video. Ge den 10min och se om det är trovärdigt!

vad i helvete, det är det sjukaste jag sett

det fanns ju 2 läkare i usa förut som sa att det var fake.. men det där är ju lite fler, fattar ingeting nu
Citera
2020-07-30, 23:09
Medlem
Citat:
Vad händer i Afrika?

Man har inlett massvaccination på människor. Utan föregående studier på människa. Endast studier på djur.
Citera
2020-07-30, 23:10
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
10 minuter?

se den! det är fan det sjukaste jag sett, det här måste belysas.

är helt stum efter att ha sett den.
Citera
2020-07-30, 23:12
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtimating
Är du produkten av kusingifte eller vad hände?
Tror du verkligen på att det går att räkna på vad en skolstängning får för ekonomiska konsekvenser?
Å nej lille Ole lär sig nynorsk lite sämre de kostar miljaaardeeer norske kroner.
Men Torben han lär sig mer nu när han slipper störas av sina kamrater? Hur ska da ga daaaaa?

Ja, naturligtvis går det att räkna på det. Det är väl självklart?! Skolstängning leder till att arbetande föräldrar stannar hemma, vilket minskar produktiviteten. Precis som man kan räkna på vad VAB kostar årligen, eller sjukskrivningar o s v.

Har du inte läst nå’n nationalekonomi?
Citera
2020-07-30, 23:14
Medlem
DoraFs avatar
Citat:

Tack! Efter en hastig titt verkar detta initiativ vara värt att lyssna på.
Citera
2020-07-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Man har inlett massvaccination på människor. Utan föregående studier på människa. Endast studier på djur.
Jaha det hade jag inte hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in