2020-07-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Tyvärr är många män porrskadade och har en bild Om hur brudar skall se ut i porrens värld, typ stora fasta bröst, slank kropp, streckfitta, fast rumpa osv.
Hur ser du TS ut?
Jadu som en bumbibjörn. Inte alls sexig. Så förstår inte varför han vill ha mig som kk om han nu inte tänder på mig.
Citera
2020-07-30, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shirokuro
Jadu som en bumbibjörn. Inte alls sexig. Så förstår inte varför han vill ha mig som kk om han nu inte tänder på mig.

Jag kan bara säga att smaken är som baken, så det är hans problem om han ligger med dig utan att vara tänd på dig.
Är det rätt man för ens kropp så får man det man önskar då bra sex bygger på ömsesidighet. Jag tycker seriöst att du ska sluta ha sex med honom om du inte får ut det du vill ha.
Han kanske är bättre som vän än som kk?
Citera
2020-07-30, 17:37
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Män som ger oralsex är verkligen patetiska bögar. Föreställ er att bokstavligen inte kunna tillfredsställa med sin penis och sitt stötande utan behöva sänka huvudet och göra det obeskriviga. Rent simp-beteende.

Trådstartaren: Varför ska din kk ens bry sig om vad du vill? Vad förväntar du dig av en kk -relation? Respekt? Kom igen... Bli lite seriös och hitta en riktig relation som kan utvecklas och bli äktenskapet

Skojar du?
Varför skulle män som ger oralsex vara patetiska bögar?

Finns väl inget bättre än att få ge lite njutning om den är ren och välansad?

Detsamma gäller nog från kvinnors håll, ren ska den vara och välansad, blir bästa så.
Skulle då en kvinna som ger munmetoden vara en slampig lebb?
Citera
2020-07-30, 17:38
Medlem
Citat:
Jag suger och sväljer, tar den i tvåan osv. Men han tar knappt i mig, ger mig ibland bröstmassage utan inlevelse. Han brukar titta på tv medan. Jag brukar be honom slicka mig, petting, ha sex framifrån men han suckar bara då och skyller på att han är trött, får ont i handlederna osv. Så fort jag påtalar detta känner han sig "tvingad" till sexuella tjänster och blir arg. Det låter ju som att han inte är attraherad av mig . Ska jag bara avsluta eller vad ska jag göra?

Omg nej!! Jag själv har en kk som gör allt för mig, han vill ej komma förens ja har kommit. Asså han behandlar mig lite som jag vore hans tjej. Vet inte om han är kär i mig eller något men det din kk gör är absolut inte nice.. hitta en ny.
Citera
2020-07-30, 17:46
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Han kanske vill ha dig enbart som en vän.
Sen finns ju det förvisso män som tänder på mulliga kvinnor.

Fråga han vad han egentligen tänder på så du får ett hum om vad han gillar?

Ett tips: Svara inte på några PM från oseriösa personer här som vill ersätta din KK.
Senast redigerad av GoFuckADuck 2020-07-30 kl. 17:51.
Citera
2020-07-30, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Han kanske vill ha dig enbart som en vän.
Sen finns ju det förvisso män som tänder på mulliga kvinnor.

Fråga han vad han egentligen tänder på så du får ett hum om vad han gillar?

Ett tips: Svara inte på några PM från oseriösa personer här som vill ersätta din KK.
Hela kk:andet var hans idé från första början. Vi låg som kaniner första året. Nu vill han fortfarande umgås väldigt ofta och hitta på grejer men sexet uteblir ofta och när det väl händer orkar han med att få en avsugning. Han är väldigt trött osv och har väldigt sällan lust. Men jag tycker det är tråkigt att han inte är attraherad längre när han fortfarande vill ses.
Citera
2020-07-30, 18:05
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adii101
Omg nej!! Jag själv har en kk som gör allt för mig, han vill ej komma förens ja har kommit. Asså han behandlar mig lite som jag vore hans tjej.

Din knullkompis behandlar dig nästan som en riktig flickvän. Måste vara en stor dag för dig.
Ärligt, var tog människors självrespekt vägen?
Citera
2020-07-30, 18:07
Medlem
Citat:
Jag suger och sväljer, tar den i tvåan osv. Men han tar knappt i mig, ger mig ibland bröstmassage utan inlevelse. Han brukar titta på tv medan. Jag brukar be honom slicka mig, petting, ha sex framifrån men han suckar bara då och skyller på att han är trött, får ont i handlederna osv. Så fort jag påtalar detta känner han sig "tvingad" till sexuella tjänster och blir arg. Det låter ju som att han inte är attraherad av mig . Ska jag bara avsluta eller vad ska jag göra?

Att något såhär uppenbart enkelt känns svårt? Klart du ska avsluta. Meddela honom bara att du inte längre vill ha den här situationen och du inte vill träffas mer. Varför skulle det vara så svårt att hitta en ny kk? Det dräller av män som vill vara kk. Den här killen verkar ju inte heller vilja hitta en annan kk eftersom han stannat med dig. Efter lite tid utan dig kanske han börjar smöra för dig och börjar göra något för dig, om du inte redan hittat en annan kk. win win
Citera
2020-07-30, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Att något såhär uppenbart enkelt känns svårt? Klart du ska avsluta. Meddela honom bara att du inte längre vill ha den här situationen och du inte vill träffas mer. Varför skulle det vara så svårt att hitta en ny kk? Det dräller av män som vill vara kk. Den här killen verkar ju inte heller vilja hitta en annan kk eftersom han stannat med dig. Efter lite tid utan dig kanske han börjar smöra för dig och börjar göra något för dig, om du inte redan hittat en annan kk. win win
Ja men jag vill inte va kk med vilket skräp som helst. Försökt på tinder osv men finns ingen som faller mig i smaken. Måste ju va rätt kemi från början innan jag börjar ha sex . Vill inte ha ngn random.
Citera
2020-07-30, 18:34
Medlem
Citat:
Ja men jag vill inte va kk med vilket skräp som helst. Försökt på tinder osv men finns ingen som faller mig i smaken. Måste ju va rätt kemi från början innan jag börjar ha sex . Vill inte ha ngn random.

Prova på någon annan sida som är inriktad på enbart sex då om det är enbart sex du vill ha

Finns många vettiga killar och män där som ser ett genuint intresse i att tillfredsställa den kvinna dom har sex med, så att båda parter är nöjda.
Citera
2020-07-30, 20:26
Medlem
Citat:

Och den du har nu har du rätt kemi med?
Citera
2020-07-30, 20:28
Bannlyst
Citat:
Lättare sagt än gjort. Har provat tinder osv men ingen verkar attraktiv nog.
Är det bättre att ha en KK som inte tillfredsställer dig eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in