2020-07-30, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarreA
Precis, i det inlägget, bland kommentarer har Alfven lagt till en kommentar (i sitt eget inlägg) hans kommentar i tråden har över 200 svar. Där är det.
Ahaaaa... ok, jag har hittat. Tack.
Citera
2020-07-30, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Under rättegången erkände CL stora delar av gärningarna, men sa att hon ”aldrig skulle agerat på det här viset om inte CA krävt detta”.

CA nekar till att han uppmuntrat till övergreppen.

Löjligt att skylla ifrån sig. Undrar vilka brott hon kommer att göra i framtiden som någon annan "krävt".
Ungefär som när man var lite och skyllde på brorsan och sa att det var han som började och han sa att det var jag som började 🙄
Citera
2020-07-30, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ja stämmer, pågick en insamling här till den personen som fixade.

Önskar att jag kunde radera minnet från vissa delar från FUPen 🥺

Summan som krävdes för pappersfupen ramlade in snabbt. Det var ett lovvärt initiativ som kanske kan ta kål på myndighetsofoget att försöka censurera, genom att vägra lämna ut dokument annat än på papper, med tillhörande kostnad. Stor heder åt den som tog tag i det och också skannade in den👍
Citera
2020-07-30, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Det var självklart stängda dörrar på rättegången. Så kommer det även vara i HR
Sen vet jag inte om filmerna spelas upp i tingsrätten eller rätten tar del av filmerna på annat sätt. Måste ju vara vidrigt för domaren och nämdemännen att behöva se detta.

Är det redan sagt att någondera parten kommer att överklaga?
Citera
2020-07-30, 18:52
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilskpiggen
https://www.facebook.com/1097715487007402/posts/2867992733312993/

Jonatan Alfven hänger ut CL och CA på facebook. CA försvaras hårt av brorsans tjej i kommentarerna 😳

Jag antar att det är ganska bevisat att det är han som skrev i sin egen mobil?
Citera
2020-07-30, 18:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Det hade de visst, men de hade kanske blivit registrerade som pedofiler med anmälningsplikt för lång tid framöver. Det kan sklilja mycket mellan olika delstater.

Den där snubben som hade sex med en 15-årig som var med på noterna fick 10 år. Vilket var minimistraff. De här två hade givet antingen fått livstid i USA eller straff på säg 200 år vilket blir detsamma som livstid.
Citera
2020-07-30, 18:53
Medlem
Jesus vilken banjospelare, den där flickvännen till brorsan.

Det hon skriver, hur hon skriver och människans själva uppsyn räcker gott för en orosanmälan.
Citera
2020-07-30, 18:57
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets123

Det hon skriver, hur hon skriver och människans själva uppsyn räcker gott för en orosanmälan.
Vad är namnet på flickvännen?
Citera
2020-07-30, 19:02
Medlem
Citat:

Förvånad att hon inte varit här inne och försökt påstå hans oskuld i allt detta. riktigt pinsam människa. 🙈 hur kan man blunda för all bevisning som finns, och påstå att Rätten och polisen har undanhållit bevis som är till hans fördel..
Citera
2020-07-30, 19:06
Medlem
Citat:

Jag har inte lyckats hitta en enda kommentar som talar till hans fördel. Kan nån hinta lite om namnet på skribenten?
Citera
2020-07-30, 19:08
Medlem
Vintergrisens avatar
Hur kommer det sig att den här sorgliga härvan toppar Aktuella ämnen igen? Har dom fallit?
Citera
2020-07-30, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Hur kommer det sig att den här sorgliga härvan toppar Aktuella ämnen igen? Har dom fallit?
Dom har meddelats, ja. Och fanns på digitala löpsedlar idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in