2006-05-11, 16:40
Medlem
BiRELLs avatar
Slipknot, korn och en drös med metalcoreband.

Citera
2006-05-11, 22:07
Medlem
Nirvana, jag drog fram nevermind för ett tag sedan, den gav mig ingenting nästan. Men jag tror de kommer tillbaka nångång.
Citera
2006-05-11, 22:14
Medlem
diannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowride
Ja håller med. Lyssnar bara på Maiden när jag är bersuad. annars känns det ganska trist. Några av de mindre kända spåren från 80-tals skivorna håller fortfarande men "klassikerna" är jag jävligt trött på.

Lyssnade på Europe, Dio och Twisted Sister när jag var liten. Är väll lite samma där, att det funkar bäst i fyllan. Nuförtiden blir det mest stonerrock, elektroniskt och annat smått och gott.

Hade även en period under högstadiet när jag lyssnade mkt på blackmetal. Det känns inte så hot det heller, men en del grejer är fortfarande jävligt bra.

iron maiden får man inte lyssna för mycket på.. antingen blir man konstig och lyssnar på bara dem och typ lever ett liv utan något annat.. eller så märker man att de egentligen inte är så himla bra. lite som lost och 24 faktiskt
själv tar jag det lite lugnt med dem och tycker fortfarande att de är fantastiskt bra...
Citera
2006-05-12, 23:30
Medlem
Dr. Bombay....

Citera
2006-05-13, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zebaroth
Dr. Bombay....

Jag är så gammal att jag inte visste att han fanns,

men allt av imperirt dog ut, eller hur?
Citera
2006-05-13, 00:55
Medlem
Lucifiras avatar
New kids on the block... skäms ju nästan för att ens säga det
Citera
2006-05-13, 03:23
Medlem
dancefordaddys avatar
Ångrar inte att jag lyssnat på något band helt seriöst, ni må kalla mig dao-perfektionist men allt dåligt jag lyssnat på när jag var barn har låtit[PHP][/PHP] mig in den "goda riktiga vägen". Banden kan ha varit Uggla bland annat...
Citera
2006-05-13, 12:41
Medlem
patss avatar
Fastnade för The Offspring omkring tiden som nybliven tonåring. Såg dem även på Liseberg hösten -97. Lyssnade som en galning på albumet Smash och hävdar väl än idag att den plattan faktiskt duger, även om jag anser mig ha växt ifrån bandet sedan ett antal år tillbaka.
Citera
2006-05-13, 13:09
Medlem
Ser att Nirvana är vanligt, samma sak för mig. Var riktigt inne på dem när man var ung och drack folköl, inte för att dem är dåliga men var riktigt längesen jag lyssnade på dem. Samma sak med Pearl Jam.

Lyssnade mycket på skränig hårdrock ett tag, band som Iron Maiden, Metallica, ehh.. vafan tänkte man med?
Citera
2006-05-13, 18:01
Medlem
comendantes avatar
Ebba Grön. Fyfan vad jag skäms.
"jag hatar borgare... ååå ... öööö..... jag gillar droger.... å öööö jag hatar allt.... ååå ... ööööö....."
Citera
2006-05-14, 10:00
Medlem
typ all 90-tals gangster rap artister som man växte upp med. 2pac, nwa, ice cube, ice t, dr dre, eazy e, bone thugs n harmony osv.
Citera
2020-07-30, 16:29
Medlem
Iggy Pop
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här