2020-07-30, 13:22
Medlem
Jag suger och sväljer, tar den i tvåan osv. Men han tar knappt i mig, ger mig ibland bröstmassage utan inlevelse. Han brukar titta på tv medan. Jag brukar be honom slicka mig, petting, ha sex framifrån men han suckar bara då och skyller på att han är trött, får ont i handlederna osv. Så fort jag påtalar detta känner han sig "tvingad" till sexuella tjänster och blir arg. Det låter ju som att han inte är attraherad av mig . Ska jag bara avsluta eller vad ska jag göra?
Citera
2020-07-30, 13:25
Medlem
Du ska skaffa en bättre KK.
Vad är det för mening att vara i ett KK förhållande om det inte ger dig tillfredsställelse. Det är ju hela meningen med det.
Citera
2020-07-30, 13:30
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Han kanske inte orkar röra sig, så då får väl du stå för rörelserna.
Citera
2020-07-30, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amellix
Du ska skaffa en bättre KK.
Vad är det för mening att vara i ett KK förhållande om det inte ger dig tillfredsställelse. Det är ju hela meningen med det.
Jo borde verkligen det. Har dock inte så mycket valmöjligheter. Men någon som vet hur jag avslutar? Vi ses ca 5 av 7 dagar i veckan, han ringer och sms:ar dagligen. Ska jag bara ignorera hans samtal? Vi har setts i ca 2 år kan tilläggas. Tycker att han är den som borde avsluta då han har valmöjligheter när han dessutom inte ens är attraherad av mig längre.
Citera
2020-07-30, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shirokuro
Jag suger och sväljer, tar den i tvåan osv. Men han tar knappt i mig, ger mig ibland bröstmassage utan inlevelse. Han brukar titta på tv medan. Jag brukar be honom slicka mig, petting, ha sex framifrån men han suckar bara då och skyller på att han är trött, får ont i handlederna osv. Så fort jag påtalar detta känner han sig "tvingad" till sexuella tjänster och blir arg. Det låter ju som att han inte är attraherad av mig . Ska jag bara avsluta eller vad ska jag göra?

Har bara två råd:

1. Du kan prova att be honom slicka dig INNAN han kommer i dig. Många tjejer verkar missa det här.

2. Avsluta om bättring inte sker genast. Det låter ju som ett jävla svin.

Lycka till!
Citera
2020-07-30, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Han kanske inte orkar röra sig, så då får väl du stå för rörelserna.
Ja det är ju det jag gör. Jag ger honom dessutom avsugningar. Men han ger mig inget efter det.
Citera
2020-07-30, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leira
Har bara två råd:

1. Du kan prova att be honom slicka dig INNAN han kommer i dig. Många tjejer verkar missa det här.

2. Avsluta om bättring inte sker genast. Det låter ju som ett jävla svin.

Lycka till!
Det är ofta jag som tar iniativ till sex och då börjas det med avsugning sen avslutar han med smakar. Min orgasm uteblir helt.
Citera
2020-07-30, 13:40
Medlem
ifkejeofidkdkjwusls avatar
Skaffa ny KK helt enkelt.
Citera
2020-07-30, 13:42
Medlem
AndersM79s avatar
Sluta knulla om han inte kan tillfredsställa dig. KK är ju till för den sexuella njutningen utan att behöva blanda in andra känslor, ty är där andra känslor är det inte KK utan förhållande.

Säg som det är:
"Du är för dålig i sängen, så jag vill inte vara KK med dig längre. Ska vi kolla på en film?"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifkejeofidkdkjwusl
Skaffa ny KK helt enkelt.
Lättare sagt än gjort. Har provat tinder osv men ingen verkar attraktiv nog.
Citera
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Lättare sagt än gjort. Har provat tinder osv men ingen verkar attraktiv nog.

Du blandar inte ihop KK med förhållande?
Citera
2020-07-30, 13:43
Medlem
dwgs avatar
Citat:

Han är ute efter egen njutning, dumpa och skaffa nu KK som vill ge och ta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in