Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Jo.
Sedan det sista om ev. trekant - där satte jag faktiskt själv kaffet i halsen. H*nn* själv har smidigt undvikt det pratet i förhör och kanske ( vet ej men tror det! ) har poliserna undivikit det ämnet/händelsen själva- tjejen är dryga 17/18 år - känns ju lagom schämmigt. MEN - där undrar jag verkligen hur W's mamma ens tänkte och då ÄR jag inte pryd av mig. Men, men ...
Vi kan nog hoppa över den diskussionen (lagom schämmigt att diskutera kanske?) och personligen tror jag inte att just den händelsen på ngt sätt har utlöst T's ilska och handling av Wilma - faktiskt. Jag tror inte alltså att just den händelsen föranledde mordet på Wilma - men som sammantaget kan vi kanske alla förstå att W var riktigt sur på T ... sammantaget med allt hon fått utstå av T och ja - det ledde till bråk dem emellan.
Det blev ett bråk för mycket och T brast ... och det ordentligt!
Den delen, trekanten, har ju inte med mordet att göra, men det visar vem Tishko är. Han drar sig inte för att utnyttja vem som helst - men företrädesvis tjejer. Helst unga tjejer. Han är ett svin. Och mamman visar med tydlighet, med sitt yttrande, att hon skiter fullständigt i sin dotter.
Förhör med syrran Em*elie: Har du hört honom säga det eller har hon berättat det?
Hon har berättat det men jag har hört att han sagt till henne att bättra på sminket. Jag sa att
hon duger som hon är.
Han tvingade henne att kolla på porr men hon ville inte se på det.
Under kalaset med min son då Wilma öppnade upp sig lite så sa hon att Tishko tvingat Wilma
att ha med sig sina 15 åriga vänner i en trekant. Hanna från Kungälv nabbade på detta. Wilma
berättar att de sitter i vardagsrummet och så säger Tishko att Wilma kan stå i hallen och titta
på när han har sex med Hanna men Wilma kunde inte de utan gick in i sovrummet och hörde
allt istället. Jag sa till Wilma att detta inte var okej och sa detta till pappa också.
När Wilma berättade detta för min mamma så svarade mamma "det var väl dumt att välja en
kompis".
Mamma vet nog jätte mycket om deras förhållande.
Jag har själv varit förälder till tonårsbarn - varav en flicka. Det är inte okey nånstans det Wilmas mamma säger eller hur hon agerar. Inte nånstans. Det är bäddat för katastrof. Tjejen hade ingenstans att ta vägen när t o m mamma sviker.