2020-07-26, 22:20
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Inga problem att fixa bilder, är det du som är tjejen elr? Kan du skicka bilder isåfall
Du kan betala mig för ett gäng bilder så kan jag skicka dig. Om någon skulle säga "Vill se dig med en kopp på huvudet medan du suger ett finger, för att se att du är äkta", så kan jag fixa det lätt haha.
2020-07-27, 09:28
Medlem
Finns det folk som jobbar på två företag samtidigt?
2020-07-27, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Du kan betala mig för ett gäng bilder så kan jag skicka dig. Om någon skulle säga "Vill se dig med en kopp på huvudet medan du suger ett finger, för att se att du är äkta", så kan jag fixa det lätt haha.
Langa din swish bror, jag skickar nu
2020-07-27, 15:33
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crackhacklack
Det finns det säkert, men tror inte det varar så länge. Bättre att fokusera på en i taget.
2020-07-27, 16:31
Medlem
Citat:

Gjort men det finns egentligen ingen anledning.
2020-07-27, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Gjort men det finns egentligen ingen anledning.
Okej, hurså om jag får fråga?
2020-07-27, 21:33
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Haha lyx! Har inga problem med att fixa bilder, så ett sådant jobb vore drömmen haha. Bara bestämma träff hela tiden eller säga "betala så kan vi ses" och sedan aldrig dyka upp och fortsätta karusellen haha.

Fast du som chattande snubbe får väl knappast några större summor om du inte menar att du själv ska skapa en profil på en legit sida och fiska efter män. Det kan du ju göra när du vill på egen hand?
2020-07-28, 00:13
Medlem
JaredLetos avatar
Den där jävla Amir asså. Han börjar gå mig på nerverna. Hur många jävla konton har den grabben egentligen?
2020-07-28, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Den där jävla Amir asså. Han börjar gå mig på nerverna. Hur många jävla konton har den grabben egentligen?
läcka kvinna, ring han så han får höra din sensuella röst
2020-07-28, 07:05
Medlem
Citat:
Okej, hurså om jag får fråga?
Kommer med en motfråga.
Vad är fördelen?
Att hoppa mellan dom olika företagen när kön är låg var min ide men det ger typ ingenting förutom att man inte kommer upp i någon bonus på något av ställena.
2020-07-28, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
När någon börjar prata som en idiot från ett nytt konto brukar jag säga...pratade tidigare med en kille här som heter Amir och han var lika puckad i huvudet som dej, är ni möjligtvis släkt
Det ironiska är att om man är riktigt oförskämd mot Amir så tokskickar han mess vilket ger mer pengar till mej
2020-07-28, 10:48
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
läcka kvinna, ring han så han får höra din sensuella röst
Min mansröst är nog inte speciellt sensuell.
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
När någon börjar prata som en idiot från ett nytt konto brukar jag säga...pratade tidigare med en kille här som heter Amir och han var lika puckad i huvudet som dej, är ni möjligtvis släkt
Det ironiska är att om man är riktigt oförskämd mot Amir så tokskickar han mess vilket ger mer pengar till mej
Ja, för varje meddelande han skickar så gnäller han ju bara en massa, varför fortsätter han skicka och slösa pengar på oss? Han drog verkligen en nitlott i genlotteriet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in