2020-07-27, 23:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyshelby
Paolo tjänar sina pengar på swish donationer. Swishade honom 3000 imorse som en uppskattning av ett genialiskt stretching tips han gav på instagram. Funderar även på att anställa honom som PT för att lära mig stå på händer!
Det är tur att det finns en sån som Pablo som kan hjälpa alla som behöver en andra chans i livet att lära sig stå på händer om man missade den lektionen i grundskolan.
Citera
2020-07-28, 11:25
Medlem
StefanDavidssons avatar
Oj, trodde inte han var såhär kort haha
https://m.imgur.com/a/BrUQ85p
Citera
2020-07-28, 12:07
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Oj, trodde inte han var såhär kort haha
https://m.imgur.com/a/BrUQ85p

Den till synes stora längdskillnaden kan bero på kameravinkeln.
Citera
2020-07-28, 12:08
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Den till synes stora längdskillnaden kan bero på kameravinkeln.
Absolut, det tror jag definitivt att Paolo vill tro.
Citera
2020-07-28, 17:21
Medlem
Kungabloggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Handlar nog om svansföringen. Paolo gillar att pissa på mänskligt beteende o framställa sig själv som idealet. Kan inte minnas att Hedman klankat ned på folk.
Ja så uppfattar många Paolo. Besserwissrande Guru som ska lära andra disciplin och ordning. Undermänniskorna är för lata för att nå upp till samma högstående standard och disciplin som Paolo själv.
Citera
2020-07-29, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarflan
Enligt hans facebook är han även med i AA nuförtiden så det kan ju också vara en förmildrande faktor "jaha han hade problem med spriten stackarn.."

AA. Vilken loser. Han är en ännu större loser och nolla än vad han först framställts som.
Citera
2020-07-29, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Då en är bättre än den andre i boxning så kan det se ut som den andre är värdelös ibland då han går stryk. Så är det. Hans ringhörna skulle ha kastat in handduken också i sjätte ronden. Den var inte rolig att se.En plojjkarriär var det långt ifrån. Han hade mer hjärta än hjärna men var inte värdelös som en del skriver här även om hans talang inte räckte ända frm till en VM titel. Han gick som sagt två matcher om.VM bälten i proffsboxning. Hur bra är din polare ? Hur många världsmästarbälten har han ?

Trams. Paolo Roberto var ett skämt till boxare, en loser som egentligen inte hade i en boxningsring att göra. De matcher han vann var uppgjorda på förhand mot enkelt motstånd. När han sen mötte riktiga utbildade boxare, då hade han inte en susning och då blottades han uselhet. Roberto är en av de största losers och nollor som vandrat på svensk mark. Frågan är snarare när han ska åka hem till sitt hemland Italien.
Citera
2020-07-29, 13:45
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
AA. Vilken loser. Han är en ännu större loser och nolla än vad han först framställts som.

Sedan hur lång tid besöker han AA?
Det tar lång tid av förnekelse för en alkoholist innan hen blir mottaglig och motiverad att söka någon som helst hjälp. Och gå till AA ... ja uj uj Roberto har fast mark under fötterna.
Han står verkligen på botten.

Detta livsöde tar lång tid att bygga upp.

Citera
2020-07-29, 15:25
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Sedan hur lång tid besöker han AA?
Det tar lång tid av förnekelse för en alkoholist innan hen blir mottaglig och motiverad att söka någon som helst hjälp. Och gå till AA ... ja uj uj Roberto har fast mark under fötterna.
Han står verkligen på botten.

Detta livsöde tar lång tid att bygga upp.

Det är väl Magnus Hedman som är med i AA? Paolo har väl inget problem med alkohol vad jag vet. Han kan säkert bli galen om han dricker för mycket starksprit och blir attackerad men annars tror jag han kan dricka lagom. Lite jobbigt att köpa sig en vingård om man inte kan sluta dricka...
Citera
2020-07-29, 16:12
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Det är väl Magnus Hedman som är med i AA? Paolo har väl inget problem med alkohol vad jag vet. Han kan säkert bli galen om han dricker för mycket starksprit och blir attackerad men annars tror jag han kan dricka lagom. Lite jobbigt att köpa sig en vingård om man inte kan sluta dricka...

Enligt @snarflan här ovan hade PR tydligen skrivit om detta på Facebook.
Jag vågar inte bekräfta.

Magnus Hedman känner jag till.
Även om jag inte vet omfattningen.

Citera
2020-07-29, 16:14
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Enligt @snarflan här ovan hade PR tydligen skrivit om detta på Facebook.
Jag vågar inte bekräfta.

Magnus Hedman känner jag till.
Även om jag inte vet omfattningen.

Snarflan pratade om Hedman i sitt inlägg. Att han kom lindrigare undan pga sitt alkoholmissbruk.
Citera
2020-07-29, 16:23
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Snarflan pratade om Hedman i sitt inlägg. Att han kom lindrigare undan pga sitt alkoholmissbruk.

Ah.
Jag missförstod.
Tur att någon har koll ... 🤚
Tyckte väl att PR inte utstrålar alkoholist, trots allt.

,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in