Citat:
Ursprungligen postat av
bergsturk
Det är ju flera vittnesmål vad gäller Wilmas familj som är maskade i FUPen. Kompisar (och syster?) som berättat för polisen saker som Wilma sagt till dem i förtroende. Dessa kan vi nog bara spekulera om tyvärr.
Det var min nästa sak jag skulle komma med här: det har ju hänt något i hennes uppväxt där det verkar som hon utsatts för något allvarligt. Jag minns inte exakt då jag precis läst 700 sidor men det händer något när hon är 12-13 år. Ts mamma berättar det sitt förhör tror jag. Dock vet jag inte om hon utsatts av mamman eller pappan. Men något är det.
De maskar ju självmordsförsöket men råkar sen glömma maska det i en mening. Men det utför hon ju i oktober om jag förstått det rätt när han gör slut med henne.
Han skall i min mening ha lagens strängaste straff då jag tror han hade kroppsdelar gömt under helgen.
Sen tror jag hans föräldrar vet mer än de ger sken av. En av hans kusiner vittnar ju i början om deras märkliga beteende samt säger tror jag det är mamman som säger barnen går undan när de är där istället för att som annars vara bland de vuxna.