Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Det är mycket möjligt att jag inte har koll på detaljerna i de olika faserna för just detta vaccin. Jag har inte brytt mig om att sätta mig in i dessa.
No shit sherlock! Och ändå skall du ge dig i kast med att diskutera saker som du inte ens satt dig in i.
Herregud...
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Det är dock irrelevant till det att du har missuppfattat det mest kring statusen på vaccinkandidaterna där ute och det mesta andra också tydligen.
Det framgår säkert för var och en att jag har VÄLDIGT bra koll på detta. I synnerhet Oxford-vaccinet. Av rent intresse. Du borde också sätta dig in i detta. I synnerhet om du skall debattera saken. Och att hänvisa till skvallerpress gör dig ÄNNU mer töntig.
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Hade man ett färdigt vaccin - och i den definitionen räknar man med ett testat, säkert och fungerande vaccin - så hade allt varit löst. Och alla ägare till Astra Xeneca-aktier hade jublat.
Absolut. Dock hade jag hållt inne med investeringarna i Astra Zeneca eftersom de inte är inblandade i utvecklingen av vaccinet annat än i produktionshänseende. Det är INTE ett Astra Zeneca-vaccin. Fatta.
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Nu finns inget sådant mer än i din skruvade fantasi.
Jag tror du får skilja lite på "godkänt" och "färdigt vaccin". Du fixar uppenbarligen inte den distinktionen.
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Och detta blir det sista från mig i ämnet.
I won't hold my breath...