2020-07-25, 04:41
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maddzuz
Hur lätt är det att förklara bort att operatör säger att player bor i en ort som ligger i södra Finland ca 80 mil från target....
Säg att du har släktingar i närheten som du brukar hälsa på eller är där rätt ofta på jobb etc.
2020-07-25, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddzuz
Hur lätt är det att förklara bort att operatör säger att player bor i en ort som ligger i södra Finland ca 80 mil från target....

Sen kanske inte killarna ska skriva om g punkten om dom tror att den sitter i röven på tjejen och sen target får rätta tjejen.. haha

Auto correct brukar funka
2020-07-25, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jag gillar hur SE8035 skriver utan punkt och komma.

"Det är samma här med planering underlättar det kanske inte bara kan springa iväg några timmar en vardagskväll direkt men visst träffa jag kompisar och så ibland så det ska inte vara några problem."

Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Men du gumman, du ser mitt namn mest av alla, att ta en enstaka där jag har glömt lite är inte hela världen.

Du hade i alla fall stor bokstav, men, VART ÄR FRÅGAN???
2020-07-25, 13:50
Medlem
Hörde att det är bäst betalt på Netaporter per skickat meddelande. Någon som kan bekräfta/dementera det?
2020-07-25, 18:06
Medlem
Verkar som att SE8035 inte klarar av detta med komma och en fråga.

Ge mig all din sperma vill att du ska kolla så många gånger så att när du försöker komma en sista gång så samlas det bara en liten pärla längt upp på ollonet.

PS. Bilden var inte loggad heller.
2020-07-25, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Hörde att det är bäst betalt på Netaporter per skickat meddelande. Någon som kan bekräfta/dementera det?

Bästa är på JH förutsatt att du skriver över 1976 per vecka. Netaporter har samma oavsett hur många du skriver, men du måste skriva 700 i veckan tror jag.
2020-07-25, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Haha, jag mobbas lite, men om man dikterar kan man säga både punkt och komma. För det här är ju skrivet nästan lika oläsligt som gubbarnas. Op kanske är en omvänd target som började på chatten som gubbe?
Jag käkade negerbollar så har cocos under komma tecknet men va fan är inte så noga.
2020-07-26, 04:17
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Verkar som att SE8035 inte klarar av detta med komma och en fråga.

Ge mig all din sperma vill att du ska kolla så många gånger så att när du försöker komma en sista gång så samlas det bara en liten pärla längt upp på ollonet.

PS. Bilden var inte loggad heller.
Okej men jag får ändå ingen feedback för det, du får börja anmäla mig så jag lär mig *shrug*
2020-07-26, 19:39
Medlem
R4hu7s avatar
Ni vet såna där "Date a Russian" sidor och liknande där losers tror sig dejta en supermodell och skickar över pengar till dem hela tiden, hur får man jobb på sådana sidor? Vore gött sidojobb.
2020-07-26, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Ni vet såna där "Date a Russian" sidor och liknande där losers tror sig dejta en supermodell och skickar över pengar till dem hela tiden, hur får man jobb på sådana sidor? Vore gött sidojobb.

En tjej jag känner blev kontaktad på Facebook och erbjuden ett sånt jobb. Hon kunde välja mellan att bara låta dom använda hennes bilder, då skulle hon få 10% av allt männen skickade, eller vara aktiv och sköta mejlandet etc själv och få 50%.
2020-07-26, 20:38
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
En tjej jag känner blev kontaktad på Facebook och erbjuden ett sånt jobb. Hon kunde välja mellan att bara låta dom använda hennes bilder, då skulle hon få 10% av allt männen skickade, eller vara aktiv och sköta mejlandet etc själv och få 50%.
Haha lyx! Har inga problem med att fixa bilder, så ett sådant jobb vore drömmen haha. Bara bestämma träff hela tiden eller säga "betala så kan vi ses" och sedan aldrig dyka upp och fortsätta karusellen haha.
2020-07-26, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Haha lyx! Har inga problem med att fixa bilder, så ett sådant jobb vore drömmen haha. Bara bestämma träff hela tiden eller säga "betala så kan vi ses" och sedan aldrig dyka upp och fortsätta karusellen haha.
Inga problem att fixa bilder, är det du som är tjejen elr? Kan du skicka bilder isåfall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in