Citat:
Ursprungligen postat av
BerraSWE
Känns mer flummigt att plugga direkt på skolan och leva i en liten etta på Campus, känns som det bara är folk under 25 som gör det idag frivilligt. Sjäva studentlivet suger ju fett och får mig att känna avsmak för studier, är bara alkisar som pluggar på Campus och festar 3 gånger i veckan.
Det är en oerhört liten andel som pluggar distans. Distansstudenter precis som fristående studenter har en högre tendens att hoppa av.
Att läsa ett helt program på distans skulle få mig som chef att dra öronen åt mig. Vill inte ha en asocial tomte som inte klarar av att sitta bredvid andra.
Plugga på distans = autism.