2020-07-27, 22:48
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Det hade troligen varit helt okej! Pull-Mia hade varit sig sig själv och sluppit bli avbruten 30 ggr. Troligen hade hon vågat ta mer plats också.

Men det var en intressant tanke att isolera, jag tänker att Ina är lite av en mediator mellan psyk-Emma och lågaffekt-Mia. Hur hade det blivit med bara Emma och Mia?? 😊

Gimme 1K honey!

Vi får inte glömma bort att kontemplera vad det skulle blivit av den hypotetiska duon Ina och Emma också, efter att vi grubblat klart över konstellationerna Ina & Mia, respektive Emma & Mia.

Undra förresten hur det skulle bli med en fjärde medlem. Och vem skulle det i så fall kunna vara?
Senast redigerad av TupolevTu-144 2020-07-27 kl. 22:52.
Citera
2020-07-27, 23:22
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Det hade troligen varit helt okej! Pull-Mia hade varit sig sig själv och sluppit bli avbruten 30 ggr. Troligen hade hon vågat ta mer plats också.

Men det var en intressant tanke att isolera, jag tänker att Ina är lite av en mediator mellan psyk-Emma och lågaffekt-Mia. Hur hade det blivit med bara Emma och Mia?? 😊

Gimme 1K honey!

Här får du min 1k lion. Jag är jätteglad att podden finns och hoppas fortfarande att de kommer hit nångång men i vilket fall som helst så har vi mys och som en tisdagsklubb.
Citera
2020-07-27, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Här får du min 1k lion. Jag är jätteglad att podden finns och hoppas fortfarande att de kommer hit nångång men i vilket fall som helst så har vi mys och som en tisdagsklubb.
Podden har dissat oss hittills så jag kan inte tänka mig att de plötsligt skulle börja recensera här.. 😅

Tack bejbi.✨
Citera
2020-07-27, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Vi får inte glömma bort att kontemplera vad det skulle blivit av den hypotetiska duon Ina och Emma också, efter att vi grubblat klart över konstellationerna Ina & Mia, respektive Emma & Mia.

Undra förresten hur det skulle bli med en fjärde medlem. Och vem skulle det i så fall kunna vara?
Jaaa en MAN exempelvis! Men stackarn hade väl blivit en frog in a blender med de tre. Möjligen Leif GW då.
Citera
2020-07-28, 01:29
Medlem
Snarflans avatar
Citat:
Jaaa en MAN exempelvis! Men stackarn hade väl blivit en frog in a blender med de tre. Möjligen Leif GW då.

Citat:

Gimme 1K honey!

Lågeffekt-Mia lysande briljant strålande
Citera
2020-07-28, 16:25
Medlem
Snarflans avatar
Oj jävlar dagens avsnitt kan nog vara nytt rekord i sämsthet! FYYYFAN vad jävla värdelöst det var.
Citera
2020-07-28, 16:28
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarflan
Oj jävlar dagens avsnitt kan nog vara nytt rekord i sämsthet! FYYYFAN vad jävla värdelöst det var.
Vilka trådar togs upp?
Citera
2020-07-28, 16:34
Medlem
Min brors kusins avatar
Mitt virusprogram varnade när jag skulle gå in på podden genom poddtoppen.
Citera
2020-07-28, 16:59
Medlem
Snarflans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Vilka trådar togs upp?

Nån som har ångest över att gå till jobbet (mobbad)
Fördommar om folks namn
fråga en furry

typ så...
Citera
2020-07-28, 17:31
Medlem
Foxan1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarflan
Nån som har ångest över att gå till jobbet (mobbad)
Fördommar om folks namn
fråga en furry

typ så...
Skattade gott åt första pratan 😂
Citera
2020-07-28, 17:32
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Vilka trådar togs upp?
Beskrivningen till avsnittet är:

"I veckans avsnitt tar Emma Knyckare reda på hur man hanterar mobbning på arbetsplatsen: Är det KBT, bantning eller helt vanligt sex som är lösningen? Ina Lundström får fördomar bekräftade om att alla poliser heter Mats, men hittar även exempel på när namnen överraskar på det ljuvligaste av vis. Och Scroll-Mia biter tag i Furrykulturen och försöker bland annat få svar på vad som egentligen hände vid förfallet på Rainfurrest 2015."

Har inte lyssnat än på den här karam... bajskorven. Ser inte fram emot det kan jag säga dig! Hoppas det inte är så långt och går snabbt.
Citera
2020-07-28, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Rekommendation….lyssna på dessa efter du lyssnat på podden

https://www.speakpipe.com/voice-reco...xz1soklhuenouc

https://www.speakpipe.com/voice-reco...es3ea377d2hk2s

oj nu kom världens åskknall idag igen…vet inte hur jag ska tolka det..yikes
Måste ju svara på det här. Intressant att du läser från bibel 2000-översättningen. 😊 Världens bästa röst har du!

Dagens avsnitt var fullständigt horribelt långtråkigt och inget av ämnena var särskilt fängslande! Alla tre valde usla ämnen och Ina överjobbade nåt fruktansvärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in