Citat:
Ursprungligen postat av
Hybridbil
Det kan jo ikke utelukkes. Men trolig var han hjemme hos seg selv da anropet fra AE sin telefon ble gjort, ellers ville P*lit*et sett det. Hadde han vært med på likfjerning om natta, så var han sikkert trøtt kl. 9:14.
Hvordan ville politi sett det mener du? Man kan jo ha autosvar på sin egen telefon. Da kan telefonen ligge hjemme selv om man ikke er til stede, og den svarer automatisk. I så måte finnes det mulighet for å ringe seg selv fra AE. Den hypotsen kan ikke utelukkes synes jeg.
Hvis en persons alibi er å være hjemme alene (hvis så er tilfelle) og selv sier at man vekkes av en tlf, så mener jeg ikke det er noe sikkert alibi, med mindre da noen andre kan bevitne det for å styrke alibiet. Jeg mener det er derfor politi har vært så hemmelighetsfulle med 0914 samtalen også, fordi de har ikke klart å konkludere 100% angående denne. Brøske sa det og husker jeg, at det er med den som med mye annet i saken, at de ikke kan konkludere helt sikkert. At det ikke har vært noe bevis som skulle indikere løgn tidligere i saken, betyr ikke at det likevel kan være løgn. De har etterforsket mye på samtalen sa han. Det kan tyde på at de ikke har vært helt sikker der.
Du mener altså det er mer sannsynlig at kontordamen, en venninne av AE skulle lyve og gi falsk vitnesbyrd til fordel for TH og gjøre seg til skyldig i drapshandling gjennom falskt vitnesbyrd? Hvorfor i alle dager skulle hun dekke på en slik måte for TH og gjøre seg skyldig i saken?