Citat:
Ursprungligen postat av
Osakazuki
Jag tycker inte alls att din fråga är besvärlig, utan att vi de svar som behövs.
Ws grejor var kvar, det är det viktigt. Om T säger "ingen kommentar" eller säger något som förmodligen ändo inte är sant har ingen betydelse. Grejorna var kvar, alltså har hon inte tagit med dem. Vad mer behöver vi veta? Han ljög men det spelar väl ingen roll när verkligheten klart och tydligt visar sanningen.
Han har använt Ws kort, vi vet det. Vad spelar det för roll vad T drar för historia? Samma här som ovan, verkligheten berättade sanningen
Okej - vi har samma insikt om dessa saker
Det jag undrar öve: VARFÖR har inte åklagaren pressat hårdare om dessa saker? VART är dessa? VARFÖR har T kortet kvar som är Wilmas? Som han påstår att hon har tagit med sig? osv.
Tycker att det verkar lite lamt om frågor angående detta?
MEN - T besvarar ju alla frågor med. Ingen kommentar.
I Tishkos värld tror han att han kan besvara allt med den kommentaren "Ingen kommentar" och han tror dessutom att vi i denna värld godtar sådant svar. Som om han vore oskyldig osv. Han förstår verkligen inte att han måste besvara sådana frågor så att vi/omvärlden får ett sammanhang om Vad/Hur/Varför - saker och ting ter sig märkliga.
Jag skulle verkligen vilja veta hans IQ - via seriöst test alltså - likt Mensa. BÅDE IQ och EQ.