2020-07-27, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Den får han veta av sin advokat i häktet. T var inte på plats.
frustrerande
Citera
2020-07-27, 16:45
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Men snälla rara du - dra inte in rasistiska förtecken i det hela.

Han VAR pojkvännen då ... när Wilma mördades. Ok? VAD dillar du om? Wilma delaktig? PÅ vad sätt?

Han ÄR svensk medborgare = går inte att utvisa.

Frågor på det? Och ett gott råd till dig - sluta att dra racist kortet i denna tråden. I den HÄR tråden är vi alla angelägna att få en gärningsperson dömd för att ha mördat Wilma samt för griftefrid.

Fattar du??? = Håll god ton i tråden - av respekt för Wilma och anhöriga - Tack!

Nu har inte jag hängt med i svängarna. Så rätta mig gärna om jag har fel. Men var det inte så att Wilma dumpade honom och det var det som fick den sista proppen att gå för det narcissistiska svinet? Isåfall var avskummet ex-pojkvän när han mördade flickan.
Citera
2020-07-27, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
När kan förhöret med T tänkas komma på ”Rättegången”-kanalen?

Jag sitter här och uppdaterar frenetiskt sidan utan någon direkt framgång

Så fort det blir offentligt skulle jag tro!
Citera
2020-07-27, 16:49
Medlem
Citat:
Jag tycker det är viktigt att få det besvarat - då det låser T till att ha Wilmas saker i sin lägenhet

DET är ju mycket märkligt att han kan ha handlat med hennes kontokort FAST ...Tishko sagt att Wilma HAR tagit dessa saker med sig.

Likad¨kläderna han sagt att Wilma haft på sig- de återfanns i lägenheten.

- - -

Sååå - varför tycker du att min fundering är akward??? JAG tycker det är viktiga fakta helt enkelt som vi inte har fått svar på helt enkelt.

Jag tycker inte alls att din fråga är besvärlig, utan att vi de svar som behövs.

Ws grejor var kvar, det är det viktigt. Om T säger "ingen kommentar" eller säger något som förmodligen ändo inte är sant har ingen betydelse. Grejorna var kvar, alltså har hon inte tagit med dem. Vad mer behöver vi veta? Han ljög men det spelar väl ingen roll när verkligheten klart och tydligt visar sanningen.

Han har använt Ws kort, vi vet det. Vad spelar det för roll vad T drar för historia? Samma här som ovan, verkligheten berättade sanningen
Citera
2020-07-27, 16:51
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Han sade tex. Att mordet är inte löst för att någon blir dömd för det, mordet är löst när det är löst. Ni har fel person helt enkelt. Finns på Youtube. Han pratade också om Ws klädsel i centrala Göteborg. Han sade att hon hade kläder där man kunde se ganska mycket och han sade till henne att du måste förstå att killar tittar. (lät som lite kulturkrock tycker jag. Tror inte en svensk kille skulle bry sig så mycket. Därav tror jag hans synpunkter på hennes klädsel kommer ifrån, annan kultur)

Ja - det vet vi alla som har följt fallet från Dag 1 att han har sagt, Inga nyheter alls.Det har framkommit i förhören i FUP.

Du kom alltså INTE med några nyheter som vi inte vet om.
Citera
2020-07-27, 16:53
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Nu har inte jag hängt med i svängarna. Så rätta mig gärna om jag har fel. Men var det inte så att Wilma dumpade honom och det var det som fick den sista proppen att gå för det narcissistiska svinet? Isåfall var avskummet ex-pojkvän när han mördade flickan.

Nää du verkar inte ha hängt med i svängarna. Det är ju vad vi alla ( så gott som) kommit fram till = Status Q.
Citera
2020-07-27, 16:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Nää du verkar inte ha hängt med i svängarna. Det är ju vad vi alla ( så gott som) kommit fram till = Status Q.

Han var ett EX - som pojkvän från Onsdag fram till Torsdagen - då han sannolikt bragt henne om livet.
Citera
2020-07-27, 16:58
Medlem
Arkiaters avatar
Domen var väntan. Blir det Kumla nu? Hur kommer medfångarna ta emot GM?
Citera
2020-07-27, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Tror inte den blir offentlig. Den lyder under tystnadsplikten

”– Han uppvisar en grandiost infärgad självbild utan uppenbar täckning i vad han åstadkommit i livet, skriver läkarna i utlåtandet som nu blivit offentligt.”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GGoGMq/psykundersokning-wilmas-mordare-lider-av-narcissistiska-drag
Citera
2020-07-27, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Domen var väntan. Blir det Kumla nu? Hur kommer medfångarna ta emot GM?

Med slag och sparkar.
Citera
2020-07-27, 17:02
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MallanGunnan
”– Han uppvisar en grandiost infärgad självbild utan uppenbar täckning i vad han åstadkommit i livet, skriver läkarna i utlåtandet som nu blivit offentligt.”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GGoGMq/psykundersokning-wilmas-mordare-lider-av-narcissistiska-drag

Jag har aldrig läst en sådan utredning. Hoppas det kommer en länk
Citera
2020-07-27, 17:02
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Jag tycker inte alls att din fråga är besvärlig, utan att vi de svar som behövs.

Ws grejor var kvar, det är det viktigt. Om T säger "ingen kommentar" eller säger något som förmodligen ändo inte är sant har ingen betydelse. Grejorna var kvar, alltså har hon inte tagit med dem. Vad mer behöver vi veta? Han ljög men det spelar väl ingen roll när verkligheten klart och tydligt visar sanningen.

Han har använt Ws kort, vi vet det. Vad spelar det för roll vad T drar för historia? Samma här som ovan, verkligheten berättade sanningen

Okej - vi har samma insikt om dessa saker

Det jag undrar öve: VARFÖR har inte åklagaren pressat hårdare om dessa saker? VART är dessa? VARFÖR har T kortet kvar som är Wilmas? Som han påstår att hon har tagit med sig? osv.

Tycker att det verkar lite lamt om frågor angående detta?

MEN - T besvarar ju alla frågor med. Ingen kommentar.

I Tishkos värld tror han att han kan besvara allt med den kommentaren "Ingen kommentar" och han tror dessutom att vi i denna värld godtar sådant svar. Som om han vore oskyldig osv. Han förstår verkligen inte att han måste besvara sådana frågor så att vi/omvärlden får ett sammanhang om Vad/Hur/Varför - saker och ting ter sig märkliga.

Jag skulle verkligen vilja veta hans IQ - via seriöst test alltså - likt Mensa. BÅDE IQ och EQ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in