2020-07-26, 18:18
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Framtida hatobjekt för alla lag? Men i sitt lag gör det inte ont att ha honom när han dessutom har en riktigt fin spelfot. Utanför planen är han ödmjuk och tystlåten, på planen växer hornen..

Sirius får nog passa sig för dom allra kaxigaste passningarna innan det blir en för mycket.

Hellboy tjafsar man inte med.
Citera
2020-07-26, 18:18
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Det är ju dif som sätter karaktär på matchen och är resoluta i dueller. aik visar ju inget på den fronten iaf.

Fast vi KAN INTE göra mål... FITTA
Citera
2020-07-26, 18:19
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Det är ju dif som sätter karaktär på matchen och är resoluta i dueller. aik visar ju inget på den fronten iaf.

Bara för det sätter Hussein en armbåge i Karlström
Citera
Medlem
Jämn match mellan två riktigt dåliga lag. Tyvärr tror jag Djurgården vinner detta.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag tänkte bara se en match idag vilket innebar att jag bland annat valde att skippa två 3-3-matcher för att glo på derbyt i Stockholm. Åh vad bra jag är på att välja rätt match.

Jag då? Först fick man genomlida helvetet på Bravida för att se den skithalvleken från Sthlm också. Blir Sirius-MFF i andra.
Citera
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast vi KAN INTE göra mål... FITTA

Ja typ så...finns klara luckor i aiks försvar, trots att man safear mer idag.
Citera
2020-07-26, 18:20
Medlem
Alltså, dom säger att Berg är på bollen, men innan dess knäar han ju bort Goitoms ben eller?
Citera
2020-07-26, 18:20
Avslutad
Sjukt att Bilal Hussain får gult men inte Karlström och Une Larsson. AIK det bättre laget hittils
Citera
2020-07-26, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Framtida hatobjekt för alla lag? Men i sitt lag gör det inte ont att ha honom när han dessutom har en riktigt fin spelfot. Utanför planen är han ödmjuk och tystlåten, på planen växer hornen..

Sirius får nog passa sig för dom allra kaxigaste passningarna innan det blir en för mycket.

Älskar sådana spelare.

Bra första halvlek från er sida.
Citera
2020-07-26, 18:21
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Jag har tippat kryss i 08-derbyt och vinst för Sirius. Ser ingen anledning att ändra något utav de tipsen.
Citera
2020-07-26, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Erik Larsson är en kille som älskar att drälla med bollen.

Bonke Innocent är en kille som älskar att satsa onödigt hårt.

Marcus Antonsson är en kille som är kyligare än Antarktis.

Till andra halvleken borde man ta in Sarr och Molins. Om det inte hjälper så ska även Rakip in innan matchminut 50.

Spelar Antonsson idag också?

Vad är det för fel på tränare nuförtiden?
Citera
2020-07-26, 18:23
Medlem
simonvps avatar
Har Dplay ngt avtal om att de bara får intervjua Goitom i aik? Han får göra ALLA intervjuer känns det som
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in