2020-07-26, 18:24
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Sjukt att Bilal Hussain får gult men inte Karlström och Une Larsson. AIK det bättre laget hittils

Tycker du på riktigt att aik är det bättre laget? Skaffa brillor för fan.. Jag har inte sett aik såhär dåliga någonsin i försvaret.. Ni har ju förfan inget försvar.. Som tur för er så har vi inget anfall
Citera
2020-07-26, 18:24
Avslutad
Sirius leder alltså med 1-0 i halvtid och sätter in Vecchia direkt i andra halvlek? Fy fan vad jag önskar att vi hade sådan coachning.
Citera
2020-07-26, 18:25
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ska vi sänka oss till den nivån nu när Ville91 har fått datorförbud av sin mamma?

Det räcker med att följer reglerna. I K-T får en armbåge i sidan när han är i luften bör vara straff. Fjollan ska ha en varning, situationen är över när han går tillbaka och kaxar. Vissa domare hade gett honom rött kort, lite hårt men absolut gult.
Citera
2020-07-26, 18:26
Avslutad
Är det inte ovanligt mycket straffar i år? Känns som det är någon straff i nästan varenda match.
Citera
2020-07-26, 18:27
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Har Dplay ngt avtal om att de bara får intervjua Goitom i aik? Han får göra ALLA intervjuer känns det som
Han är ju anställd av de klåparna.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Tycker du på riktigt att aik är det bättre laget? Skaffa brillor för fan.. Jag har inte sett aik såhär dåliga någonsin i försvaret.. Ni har ju förfan inget försvar.. Som tur för er så har vi inget anfall
Helt seriöst ja! Så dålig är Djurgården AIK har haft de bästa chanserna dessutom. enda djurgården har är domarna på sin sida. Pratar inte om straffsituationen. både Karlström och Une Larsson ska ha gult kort. Borde vara konsekvent nee Bilal Hussain fick gult....
Citera
Medlem
Smurfffs avatar
Solklar straff för AIK. Man kan ju inte sparka ner spelaren först och sedan ta bollen. Fjärde straffen på fem matcher som har uteblivit.
Citera
2020-07-26, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Är det inte ovanligt mycket straffar i år? Känns som det är någon straff i nästan varenda match.

Är inte tusentals på läktaren som kommer skrika om man blåser straff, vilket kanske får domare att våga på ett annat sätt. Men svårt att säga.
Citera
2020-07-26, 18:30
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Helt seriöst ja! Så dålig är Djurgården AIK har haft de bästa chanserna dessutom. enda djurgården har är domarna på sin sida. Pratar inte om straffsituationen. både Karlström och Une Larsson ska ha gult kort. Borde vara konsekvent nee Bilal Hussain fick gult....

Ni har haft 2 chanser.. Näe, vi spelar ju förfan ut er.. Ni kämpar inte ens hem, men det behövs å andra sidan inte när man möter laget utan målskyttar...
Citera
2020-07-26, 18:31
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Oj jag menade ett S

Och förväxlade ett A med ett Å. Men det är okej, jag förlåter dig.
Citera
2020-07-26, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ni har haft 2 chanser.. Näe, vi spelar ju förfan ut er.. Ni kämpar inte ens hem, men det behövs å andra sidan inte när man möter laget utan målskyttar...
Ser vi ens samma match? Spelar ut AIK? AIK låter er spela för fan! Vakna
Citera
2020-07-26, 18:33
Medlem
Nu får det bli Myggforskarna - Gröthalsarna, kan omöjligt vara sämre än Skansen - Mordor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in