2020-07-26, 13:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Adam Andersson har väl inte spelat så mycket, har han varit skadad?

Kontraktet går ut vid årsskiftet, kommer han att lämna?

Zuta petade honom när han blev spelklar. Jag hade hellre sett Adam då han är snabbare och bättre offensivt.
Citera
2020-07-26, 13:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Ja jag har klagat rätt rejält på honom, han har varit helt magiskt dålig. Men skillnaden är att jag tror att det finns något där, du har ju påtalat flera gånger att det är hans verkliga nivå.

Ja precis. Allsvenskan är ungefär där han borde prestera, eller hoppades ni att han skulle vara säljbar för en större peng? Visserligen så har större sopor har gått vidare från allsvenskan (Omarsson eller vad han nu heter) till större ligor. Men som sagt jag tror detta är förhoppningsvis nivån Tuominen håller.
Citera
2020-07-26, 14:01
Medlem
BestCoast.s avatar
Vågar man hoppas på Falkenbergsvinst?
Citera
2020-07-26, 14:05
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.

I år verkar det som allt kan hända, så varför inte?
Citera
2020-07-26, 14:06
Avslutad
Axén är en sådan jävla rövhjärna.

"Jakob Johansson skulle inte vara med i en trupp om han inte skulle orka spela mycket".

Det är 5 byten nu för fan, spela honom från start och låta han spela så länge han orkar, det är ganska logiskt när det kommer till en sådan bra spelare och man inte är begränsad av antalet byten.
Citera
2020-07-26, 14:06
Medlem
Lite överaskande att JJ startar, trodde jag inte efter Poyas kommentar om hans status, blir väl tidigt byte där då.

Startelvor:

BK Häcken: Abrahamsson - Ekpolo, Toivio, Lindgren, Zuta - Friberg, Berggren - Wålemark, Irandust, Bengtsson - Tuominen.

IFK Göteborg: Anestis - Jallow, Da Graca, Erlingmark, Wernersson - Johansson, Yusuf - Karlsson Lagemyr, Aiesh - Charaisjvili, Abraham.
Citera
2020-07-26, 14:07
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.
Jag hoppas på en tvåsiffrig seger för Peking.
Citera
2020-07-26, 14:30
Avslutad
Blåvitt ser fan farligt ut offensivt. Svagheten är tveklöst försvaret idag. Tur för dom att dom har två så fina def mittfältare.
Citera
2020-07-26, 14:32
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Blåvitt ser fan farligt ut offensivt. Svagheten är tveklöst försvaret idag. Tur för dom att dom har två så fina def mittfältare.

Oroa inte dig dom kommer få 2-3 I Häcken.
Citera
2020-07-26, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Sommarstuga-derbyt mellan Varberg - Elfsborg. En spelare har gått ut med att man inte gillar Boråsare i Varberg. Mycket känslor!

Det var väl Per Frick som sa det?
Citera
2020-07-26, 14:39
Medlem
Jävla Varberg horor.
Citera
2020-07-26, 14:39
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Dåliga förhållanden i Falkenberg med regn och blåst. IFK Norrköping verkar lite rubbade utav det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in