2020-07-26, 13:32
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Nänänänä. Hur skall då Yasin få plats?

Bänken?
Citera
2020-07-26, 13:34
Avslutad
Citat:
Nänänänä. Hur skall då Yasin få plats?

Det blir förlust idag då. No Yasin no party.
Citera
2020-07-26, 13:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Enkelt han startar inte.

Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Bänken?

Det låter ju helt omöjligt. Har Yasin möjligtvis drabbats av en allvarlig korsbandsskada? Det verkar vara det som krävs för att Alm ens skall fundera på att sätta honom på bänken.

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Det blir förlust idag då. No Yasin no party.

Ja det funkar ju inte att få in allsvenskans största talang från start istället.

Sedan kommer du förhoppningsvis få äta upp dina ord om Tuominen idag. Kan ju bli en fin efterrätt till orden om Wålemark.
Citera
2020-07-26, 13:42
Avslutad
Angående Tuominen så tror jag fortfarande att han kan bli nyttig för oss men det är tveksamt om han skall vara ensam anfallare? Alm måste verkligen hata Gustaf Nilsson då han letar alla möjliga alternativ att inte spela honom.
Citera
2020-07-26, 13:44
Avslutad
Citat:
Ja det funkar ju inte att få in allsvenskans största talang från start istället.

Sedan kommer du förhoppningsvis få äta upp dina ord om Tuominen idag. Kan ju bli en fin efterrätt till orden om Wålemark.

Nja, håller han där islänningen i Norrköping som en betydligt större talang än Wålemark.

Du har väl klagat mer på finnen än vad jag har gjort? Jag har hela tiden sagt att det inte är en poängspelare och att man inte ska hoppas för mycket.
Citera
2020-07-26, 13:44
Medlem
Jag har egentligen givit upp den här säsongen (Djurgårdare) men jag måste säga att det är väldigt intressant att följa utvecklingen framöver. Risk för att det blir en grinig tillvaro idag, för min del, men har inte DIF en alldeles utmärkt möjlighet att knäcka AIK idag?
Citera
2020-07-26, 13:45
Medlem
Idittfejss avatar
Hur ser derbystatistiken ut mellan BK Häcken - IFK Göteborg?
Citera
2020-07-26, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nja, håller han där islänningen i Norrköping som en betydligt större talang än Wålemark.

Du har väl klagat mer på finnen än vad jag har gjort? Jag har hela tiden sagt att det inte är en poängspelare och att man inte ska hoppas för mycket.

Ja jag har klagat rätt rejält på honom, han har varit helt magiskt dålig. Men skillnaden är att jag tror att det finns något där, du har ju påtalat flera gånger att det är hans verkliga nivå.
Citera
2020-07-26, 13:48
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Om man ser krasst på det så är även Sirius - MFF ett derby.

Sommarstuga-derbyt mellan Varberg - Elfsborg. En spelare har gått ut med att man inte gillar Boråsare i Varberg. Mycket känslor!
Citera
2020-07-26, 13:52
Avslutad
Jag satt och kollade på Blåvitts startelva på fotbollskanalen och började läsa från anfallet och bakåt. Blev lite orolig och sne över att dom inte verkar spara spelarna till cupfinalen. Men i slutet såg jag att da Graca startade, kändes bättre med en gång. Låt Irandust spirnga i cirklar kring honom tack.
Citera
2020-07-26, 13:56
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Jag satt och kollade på Blåvitts startelva på fotbollskanalen och började läsa från anfallet och bakåt. Blev lite orolig och sne över att dom inte verkar spara spelarna till cupfinalen. Men i slutet såg jag att da Graca startade, kändes bättre med en gång. Låt Irandust spirnga i cirklar kring honom tack.

Adam Andersson har väl inte spelat så mycket, har han varit skadad?

Kontraktet går ut vid årsskiftet, kommer han att lämna?
Citera
2020-07-26, 13:56
Medlem
1.75 på Elfsborg mot Varberg ✌️👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här