2020-07-25, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Av alle kidnappings teorier er det vell en av de beste..
Å skulle det hvære kidnapping så er det gjort av jævla dårlige kidnappere, helt klart..
Er en av mange grunner til att jeg ikke klarer tro så amatøre kidnappere har klart å frakte bort AEH uten å ha lagd spor og dreti seg ut med så mye att dem måtte bli tatt..
så mye flaks kan ingen ha att dem ikke er tatt enda,
nei er ikke så enkelt gitt...

Det er ikke veldig vanskelig ikke etterlate seg spor. Bruk hansker, sproxsko og, for alt vi vet, få offeret til å spasere ut av huset frivillig.
Citera
2020-07-25, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Det er ikke synd på meg hvis så er tilfelle, men jeg mener det er ganske mye som taler for at politiet ikke har slike bevis. Blodspor er nærmest umulig å datere, følgelig blir de svake i en rettssak hvor politiets tunnelteori møter dagslys og andre perspektiver.

Fallet av telefonen samt vaskebøtta og filla som forsvant underbygger det samme. Hypotesen er et indisie og derav så vil det bli brukt som bevis enten du liker det eller ei.
Citera
2020-07-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptahhotep
Stiftelser er egne skattesubjekter, men har fritak for skatteplikt etter Skatteloven § 2-32 dersom de ikke har erverv til formål.

Dett bør vær kjent for de som leser norske aviser. Selvfølgelig en grunn til at Olav Thon har overført det meste av formuen til en stiftelse.
Citera
2020-07-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Fallet av telefonen samt vaskebøtta og filla som forsvant underbygger det samme. Hypotesen er et indisie og derav så vil det bli brukt som bevis enten du liker det eller ei.

Kanskje vaskebøtta manglet håndtak, og datteren kastet den da hun gjorde huset klart for julefeiring.
Citera
2020-07-25, 22:37
Medlem
Citat:
Kanskje vaskebøtta manglet håndtak, og datteren kastet den da hun gjorde huset klart for julefeiring.

Du har tydeligvis ingen argumenter siden du lirer av deg barnsligheter som dette, og så klager du på at tråden har forfalt.
Citera
2020-07-25, 22:38
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det er ikke veldig vanskelig ikke etterlate seg spor. Bruk hansker, sproxsko og, for alt vi vet, få offeret til å spasere ut av huset frivillig.

Nei, men er jo et par ting ellers som ikke skulle være vanskelig som dem ikke fikk til så nei...
eneste dem hadde behøvd hvar vell å fjerne AEH og gitt beskjed til TH på mail om kravet på x-antall penger overført med monero og en gang det fiksa dem jo ikke...
AEH overlevde ikke, har dem fått ut noen penger?
Nei disse hadde ikke klart stjøli et eple fra en hage mitt på natta uten å rote det til en gang...
Citera
2020-07-25, 22:40
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Du har tydeligvis ingen argumenter siden du lirer av deg barnsligheter som dette, og så klager du på at tråden har forfalt.
Vaskebøtta ble borte fordi det skulle peke på TH
Kom deg ut av tunellen
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-25 kl. 22:43.
Citera
2020-07-25, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt

Så du mener at "kidnapperne" kjente til vaskerutinene i huset ?

Sånn går det når tastetottene er raskere enn hodet.
Citera
2020-07-25, 22:45
Medlem
Fint å huske på de opplysninger vi faktisk har fått når vi diskuterer denne saken, bl.a. at politiet har sagt (om hettemannen, i følge Dagblsdet) at det er ingenting som tyder på at mannen i videoen er Tom Hagen, og at hypotesen frivillig forsvinning raskt ble utelukket av politiet (VG m.flere…).

Vaskebøtta til Hagens???
Publisert i Nettavisen 31.10.2018 14:29:
«Politistasjon i Skien delvis evakuert etter å ha fått innlevert eksplosiver.
En kar kom inn med en bøtte med en håndgranat i. Han hadde funnet den antar jeg, og leverte den i skranken, forteller Daniel Larsen til avisa».
Var nok her den havna, skal dere se...
Citera
Medlem
Hvor ble det av Havhest ?
Citera
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Så du mener at "kidnapperne" kjente til vaskerutinene i huset ?

Sånn går det når tastetottene er raskere enn hodet.
TH ble lurt av de tre barna
Citera
2020-07-25, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Kom deg ut av tunellen

Sånn tenker jeg og. Helt riktig. Men forskjellen mellom vårt syn er at du mener AE er den store kjeltringen i saken:-). Jeg (og politi) mener hun ble drept.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in