2020-07-25, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Mycket bra. Jag har samma uppfattning om Lena som du. Icke att förglömma vilken egensinnig elak människa hon var. Någon ledsnade väl på det. Knullade runt i bygden. Då går det så till slut om man har otur. Jag har aldrig trott att Stefan gjort det.

Varför inte Stefan? Han stod ju ut med denna egensinniga och elaka människa i 6 år. Varför?
Citera
2020-07-25, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det är hörsägen.

Fri bevisföring i Sverige så skippa amerika tugget om hörsägen. Skärpning. 😉
Citera
2020-07-25, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Mycket bra. Jag har samma uppfattning om Lena som du. Icke att förglömma vilken egensinnig elak människa hon var. Någon ledsnade väl på det. Knullade runt i bygden. Då går det så till slut om man har otur. Jag har aldrig trott att Stefan gjort det.

Så elak att bi pipröstade SD knullade med henne i sex år. Kvalificerat skitsnack för böveln.

SD är en psykopat med en en promiskiös fru och knyllkompis i JG.
Citera
2020-07-25, 17:58
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det är hörsägen.

Är du säker?
Citera
2020-07-25, 18:25
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är du säker på det?
Har de skilda boenden?

Jag är osäker på deras boendeform, men visst hänger de ihop. Denna bilden på det lyckliga paret är från första veckan i juni i år:

https://forumbilder.com/i/rXuH

Hör fler och fler som läst FUP, lyssnat på TR (Rättegången på YouTube), helt eller delvis, och som ser dem i nu Örebro och på andra ställen (och i vissa fall känner dem sen länge) som säger: "Hon kan knappast vara oskyldig, hon heller. Sannolikt var hon delaktig - hela vägen".

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-07-25, 18:38
Medlem
notknapparens avatar
Någon som kan hjälpa mig?
Jag letar efter de beslut omhemliga tvångsmedel som SD (och HD) genomgått för avlyssningar.
I vilken Aktbilaga finns de?
Senast redigerad av notknapparen 2020-07-25 kl. 18:43.
Citera
2020-07-25, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Någon som kan hjälpa mig?
Jag letar efter de beslut omhemliga tvångsmedel som SD (och HD) genomgått för avlyssningar.
I vilken Aktbilaga finns de?

Hej notknapparen aktbilaga 154 är avlyssning på SD och HD.

Beslut för avlyssningen finns tror jag i aktbilaga 145 huvudprotokollet.
Senast redigerad av Hans66 2020-07-25 kl. 20:20.
Citera
2020-07-25, 22:24
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Hej notknapparen aktbilaga 154 är avlyssning på SD och HD.

Beslut för avlyssningen finns tror jag i aktbilaga 145 huvudprotokollet.
Ja, och i A167, s. 172, finns en sammanställning av hemliga tvångsmedel.

I samma aktbilaga återfinns också Telegramchatt mellan MGM och JG, s. 126ff (JG läxas upp på s. 144).
Citera
2020-07-25, 22:25
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Jag är osäker på deras boendeform, men visst hänger de ihop. Denna bilden på det lyckliga paret är från första veckan i juni i år:

https://forumbilder.com/i/rXuH

Hör fler och fler som läst FUP, lyssnat på TR (Rättegången på YouTube), helt eller delvis, och som ser dem i nu Örebro och på andra ställen (och i vissa fall känner dem sen länge) som säger: "Hon kan knappast vara oskyldig, hon heller. Sannolikt var hon delaktig - hela vägen".

#TeamÅsaHiding
Hon är alltså fullt medveten om att Stefan mordhotat henne och deras gemensamma barn och att han mördat kvinnan han var otrogen mot henne med i 6 år. Hanna Davidson var alltså med i planerandet av morden på deras egna barn. Efter allt detta har blivit offentligt väljer hon att ta denna bild. Istället för att hänga med sina döttrar. För de ska ju ändå dö? Eller?
Citera
2020-07-25, 22:32
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Genuin psykopat varning, till de, som tror promiskiösa HD är en ängel är väl detta, spiken i kistan. PS var fan är barnen? Har vi SD inte lärt sig vad som är viktigt när han var häktad. DS.
Mycket kan sägas och spekuleras om HD och hennes deltagande i eller kunskap om mordet samt hennes glömska och lögner i förhör och under rättegången men varför kallar du henne promiskuös?
Det verkar helt taget ur luften.
Jag anser att varken hon eller LW var promiskuösa.
Samlivet mellan SD och HD fungerade uppenbarligen inte och SD var konstant otrogen.
Då är det inte konstigt om HD också träffade andra män, även under tiden hon var gift med SD.
Citera
2020-07-25, 22:35
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Hon är alltså fullt medveten om att Stefan mordhotat henne och deras gemensamma barn och att han mördat kvinnan han var otrogen mot henne med i 6 år. Hanna Davidson var alltså med i planerandet av morden på deras egna barn. Efter allt detta har blivit offentligt väljer hon att ta denna bild. Istället för att hänga med sina döttrar. För de ska ju ändå dö? Eller?
Kan barnen vara omhändertagna av socialen?
I så fall kan hon inte välja när hon ska träffa dem.
Annars är det konstigt att SD och HD aldrig verkar tillbringa tid med barnen.
Citera
2020-07-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
Ja, baske mig! Jag tror det har med mordet att göra.

På vilket sätt?

Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson

Men vad säger att hon inte umgås med sina barn? Kan det inte vara fler personer närvarande, det verkar ju sitta någon nära/framför SD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in