2020-07-20, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen
Tjenis!

Ja vem är skyldig?

Våldtäkt är ett mycket hemskt brott.
Det är lika hemskt att anklaga någon oskyldig för våldtäkt.
Detta vänstervridna feministiska samhälle har gjort så att alla dessa falska anmälningar haglar in.
Var realistiska och inse att det är minst lika många fantasi historier som det är verkliga brott.
Klart skadestånd på över 100.000 kronor,
triggar dessa avarter av tjejer till att falsk anmäla.
Det är pengarna som styr.

Jag tycker det är mer än för jävligt och helt oförlåtligt att begå en våldtäkt.

Men fantasier om att dom kanske eventuellt, tycks ha blivit lite våldtagen, ja bara vid utkanten och ena sidan av muttan. (i själva verket, den djävulen ger mig inte vad jag vill ha, så fan ta honom.)

Ja detta gör att man blir väldigt skeptiskt mot sådant här.

Så vad skall man tro om denna historia?

Rullkragen

Allt du skrivit här tyder på ett starkt kvinnohat. Allt som forskningen visar är att antalet anmälda våldtäkter vida understiger antalet begångna våldtäkter. Det beror på en enda sak - just det som varenda kommentar här inne visar - kvinnohat (Den korkade fittan får väl skylla sig själv!)
Det är snubbar som ni som våldtar, småkukar som inte tål starka tjejer. Riktiga män vet redan det som de som människor hajade redan från början.
Citera
2020-07-20, 14:07
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosis
Allt du skrivit här tyder på ett starkt kvinnohat. Allt som forskningen visar är att antalet anmälda våldtäkter vida understiger antalet begångna våldtäkter. Det beror på en enda sak - just det som varenda kommentar här inne visar - kvinnohat (Den korkade fittan får väl skylla sig själv!)
Det är snubbar som ni som våldtar, småkukar som inte tål starka tjejer. Riktiga män vet redan det som de som människor hajade redan från början.

Det var det oförskämdaste man kan vräka av sig.
Du verkar inte till att kunna förstå vad jag skrev.

Ingen mening med att svara för sig till sådana som du.
Allt ni är ute efter är att bråka här på FB
Citera
2020-07-20, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Så här tänkte damen i fråga, vänster naturligtvis, men det visste ju inte han. Nu ska jag gå hem och knulla med denna sd-are, därefter kommer jag att anmäla honom för våldtäkt.
Glöm allt vad knull heter i Sverige om du nu inte heter Muhammed eller något, för om du heter det så kan du knulla barn utan att åka dit.
Vilket sjukt land Sverige har blivit!

Jag håller fullständigt med dig i din sista mening. Minipittar som du - små adolfsbögar - tycker Sverige har blivit helt sjukt - inte på grund av att nazistfittor som Stigsson som våldtar på sin födelsedag innehar förtroendepositioner - nej, nej, utan att kvinnan han våldtog faktiskt stod upp mot svinet och anmälde honom...

Jag är nu hundra procent säker på att hon har större kuk än du.
Citera
2020-07-20, 23:17
Medlem
senhackarens avatar
Många snabbisar inom de partiet. Och sen klagar dom på alla sexualbrott som begås. Tydligen bidrar dessa hjon till att höja statistiken, som genast skylls på invandrare. Svenskar kan inte våldta. Nej nej.
Citera
2020-07-21, 09:32
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosis
Jag håller fullständigt med dig i din sista mening. Minipittar som du - små adolfsbögar - tycker Sverige har blivit helt sjukt - inte på grund av att nazistfittor som Stigsson som våldtar på sin födelsedag innehar förtroendepositioner - nej, nej, utan att kvinnan han våldtog faktiskt stod upp mot svinet och anmälde honom...

Jag är nu hundra procent säker på att hon har större kuk än du.
Du anklagar andra för att vara kvinnohare, samtidigt som du själv använder ordet fitta som något negativt. Även ordet bög är något som använder som nedsättande.

Så du är hundra procent säker på att "halmstadtjej" är en hermafrodit?
Citera
2020-07-21, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Många snabbisar inom de partiet. Och sen klagar dom på alla sexualbrott som begås. Tydligen bidrar dessa hjon till att höja statistiken, som genast skylls på invandrare. Svenskar kan inte våldta. Nej nej.
ja nu har de primitiva krafterna brakat loss.
Tänk ändå en SD politiker som säger sig stå för det vackra som Sverige har att erbjuda, alla laglydiga svenskar som värnar om svenska kvinnor-
och så händer då dettaliknar bara ytlig polityr,ochdessutom är han en regelbunden sexköpare som inte respekterar den prostituerades krav. Han gör som han vill och tycks inte veta att prostituerade också har rättighet att själv sätta sina gränser
dubbelmoral på hög nivå o flera andra i partiet har för vana att benämna sina kvinnliga partikamrater nedlåtande och ord som subba o dylika uttryck
våldtäkterna ökar lavinartat,men enligt SD så är det invandrare som begår flest våldtäkter,
många svenskar begår också dessa skambrott.
I Sundsvall har våldtäktsmannen använt en flaska, han anmälde sig själv,
och beskrev det hela som en härdsmälta. sa han Tänkte inte klart men varför då en flaskvåldtäkt..
så märkligt sjuka undanflykter och förklaringar.
Det är ju konstigt att dessa typer av kaos-män inte kan umgås med kvinnor på normalt sätt, att blanda in homosex och tro att den andra parten ska gilla läget, trots tydligt Nej!
vad är det som händer egentligen i huvudet på dessa knäppisar.
Citera
2020-07-22, 17:45
Medlem
Du Cajsa,
Jag har några små funderingar, känns det okej att låna exets morsas bil för att köra hennes dotter till fotbollsträningen och då samtidigt passa på att sälja sig under tiden? I och för sig så är det lättare med bil.

Att lägga upp bilder på sig själv med stora dildos i analen? Såklart, man måste ju visa upp sina skills.

Att ta betalt i sprit för att man inte har åldern inne för att gå på bolaget? Förståeligt, sprit är viktigare än pengar.

Brukar du kanske springa på kundern på jobbet? Kan tänka mig att en fader eller två som är på busfabriken med barnen kanske också köpt sex av dig.

Vi vet ju att detta är något som har hållt på en längre tid, hoppas bara att du nu kan få den hjälp du faktiskt behöver.
Citera
2020-07-23, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabajanej
Du Cajsa,
Jag har några små funderingar, känns det okej att låna exets morsas bil för att köra hennes dotter till fotbollsträningen och då samtidigt passa på att sälja sig under tiden? I och för sig så är det lättare med bil.

Att lägga upp bilder på sig själv med stora dildos i analen? Såklart, man måste ju visa upp sina skills.

Att ta betalt i sprit för att man inte har åldern inne för att gå på bolaget? Förståeligt, sprit är viktigare än pengar.

Brukar du kanske springa på kundern på jobbet? Kan tänka mig att en fader eller två som är på busfabriken med barnen kanske också köpt sex av dig.

Vi vet ju att detta är något som har hållt på en längre tid, hoppas bara att du nu kan få den hjälp du faktiskt behöver.

Hur kommer det sig att du vem du nu är som verkar känna den här personen riktigt bra, har magen att outa med namn, och arbetsplats?

Du tycker inte att personen fått vara med om tillräckligt?

Anser att man sköter sitt egna liv istället för att förstöra ännu mera för en person vars värld faktiskt rasar..
Citera
2020-07-24, 02:28
Medlem
Jag är sd och är han skyldig så ska han åka dit, inget snack om saken.

Tyvärr är sådana här fall svåra när det är ömsesidigt. Kanske va hon sd hatare och inte visste att han var sd are och kände sig så pass äcklad att hon ville rättfärdiga genom att anmäla honom.
Citera
2020-07-25, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt

Tyvärr är sådana här fall svåra när det är ömsesidigt. Kanske va hon sd hatare och inte visste att han var sd are och kände sig så pass äcklad att hon ville rättfärdiga genom att anmäla honom.

Hon visste inte ens att han va SDare förrän hon läste de i tidningen.
Citera
2020-07-25, 20:46
Medlem
Citat:

Plus att de va anmält samma kväll de hände o därför så inte visste vem eller vad han va.
Citera
2020-07-25, 22:23
Medlem
Citat:

Ser inte ömsesidigt ut direkt eftersom kräket är dömd. Så kräket lär få krypa in i fängelse så småningom.
I förhör erkänner han sedan ändrar han sig och påstår sig ha tappat balansen. Ehh IQ?

Påföljd m.m.Fängelse 2 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in