2020-05-22, 20:42
Medlem
halaltarzans avatar
Den påstådda våldtäkten ska alltså ägt rum på hans födelsedag.
Citera
2020-05-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Den påstådda våldtäkten ska alltså ägt rum på hans födelsedag.
Info bara
Citera
2020-05-23, 01:05
Medlem
Vintersol21s avatar
Finns mer.
Citera
2020-05-23, 01:11
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintersol21
Finns mer.

Vad finns det mer av?
Citera
2020-05-23, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintersol21
Mycket möjligt att det är han. Hur vet du säkert?
Finns svar nu...Den som söker ska finna svar!
Citera
2020-05-23, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Higgswitz
En lokalpolitiker i Halmstad är sedan förra veckan häktad på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt, rapporterar Hallandsposten.

Den misstänkta våldtäkten har skett i mannens hem i mitten av maj, enligt handlingar från tingsrätten. Han förnekar brott och uppger att han haft sex med målsägande, men att det varit ömsesidigt.

Vem är personen ifråga?

Så här tänkte damen i fråga, vänster naturligtvis, men det visste ju inte han. Nu ska jag gå hem och knulla med denna sd-are, därefter kommer jag att anmäla honom för våldtäkt.
Glöm allt vad knull heter i Sverige om du nu inte heter Muhammed eller något, för om du heter det så kan du knulla barn utan att åka dit.
Vilket sjukt land Sverige har blivit!
Citera
2020-05-23, 07:02
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Så här tänkte damen i fråga, vänster naturligtvis, men det visste ju inte han. Nu ska jag gå hem och knulla med denna sd-are, därefter kommer jag att anmäla honom för våldtäkt.
Glöm allt vad knull heter i Sverige om du nu inte heter Muhammed eller något, för om du heter det så kan du knulla barn utan att åka dit.
Vilket sjukt land Sverige har blivit!

Vet du om Stigsson är välutrustad? En anledning till falsk anmälan är att kvinnor inte förberett sig för rejäla don. Snälla som de är går de till sängs, blir livrädda när de inser hur grov sverigedemokraten är, upplevelsen blir traumatisk.

https://sv-se.facebook.com/dan.stigsson
Citera
2020-05-23, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Vet du om Stigsson är välutrustad? En anledning till falsk anmälan är att kvinnor inte förberett sig för rejäla don. Snälla som de är går de till sängs, blir livrädda när de inser hur grov sverigedemokraten är, upplevelsen blir traumatisk.

https://sv-se.facebook.com/dan.stigsson
Näe, härom har jag nollkoll.
Citera
2020-05-23, 11:25
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Näe, härom har jag nollkoll.
Vi vet att sverigedemokrater är glada för sprit, yngre damer och raj-raj. Kan det röra sig om ett missförstånd?
Sverigedemokraten bjuder hem en dam från partiorganisationen, det bjuds på kaffe med kaka, efteråt tas brännvinet fram, båda blir glatt svärjevänliga och bestämmer sig för förflyttning till sängkammaren för djupare samtal om det svenska förfallet. Den misstänkta gärningsmannen upplever att damen minsann vet vad som kommer härnäst, den konservativa samhällssynen legitimerar påtvingad intimitet, kvinnan har själv valt att lägga sig i sängen. Mannen tar, som sig bör, för sig av härligheten, tafsar och klämmer, stjäl några kyssar och vips! Trosorna är borta. Den mjukhårda snoken tvingas in i offret.
Citat:
Ursprungligen postat av Ithurg
Ja det är hårt det är
Vänstern är kränkt av SD våldtar försvarar samtidigt invandrare som våldtar svenska tjejer med "nazisthat"
Partikulturen underlättar säkerligen för männen i partiet att gå över gränsen, om så är fallet denna gång får framtiden utvisa.
Exempel 1
Exempel 2
Exempel 3
Exempel 4
Exempel 5
Citera
2020-05-23, 22:36
Medlem
Mål nr B 1307-20 Halmstads tingsrätt. Hämta ut och läs https://www.domstol.se/halmstads-tingsratt/
Citera
2020-05-23, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Vi vet att sverigedemokrater är glada för sprit, yngre damer och raj-raj. Kan det röra sig om ett missförstånd?
Sverigedemokraten bjuder hem en dam från partiorganisationen, det bjuds på kaffe med kaka, efteråt tas brännvinet fram, båda blir glatt svärjevänliga och bestämmer sig för förflyttning till sängkammaren för djupare samtal om det svenska förfallet. Den misstänkta gärningsmannen upplever att damen minsann vet vad som kommer härnäst, den konservativa samhällssynen legitimerar påtvingad intimitet, kvinnan har själv valt att lägga sig i sängen. Mannen tar, som sig bör, för sig av härligheten, tafsar och klämmer, stjäl några kyssar och vips! Trosorna är borta. Den mjukhårda snoken tvingas in i offret.

Partikulturen underlättar säkerligen för männen i partiet att gå över gränsen, om så är fallet denna gång får framtiden utvisa.
Exempel 1
Exempel 2
Exempel 3
Exempel 4
Exempel 5

Jag förstår inte varför hon anmälde? Det du beskriver är ju bara vanlig konservativ avel, inte ska väl en svärjevän klaga när hon får chans att avla på en sån hingst.
Det måste ju värpas horder med lintottar om inte landet ska gå under i ett träsk fullt med hiphop och bequerell.
Citera
2020-05-24, 01:03
Medlem
Nimars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Intressant, det är helt nya uppgifter för mig. Har du något lagrum där man kan läsa mer om detta?
Googla oaktsam våldtäkt.
Du måste ha godkännande varje gång du byter position under akten, helst ska det vara ett skriftligt godkännande med vittnen som kan intyga att hon var helt nykter och verkliga sa ja.
Har du inte det så kan det bli problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in