Citat:
Ursprungligen postat av
eeqaz
Hadde politiet visst at TH er Hettemann hadde de naglet han nå.
Det haster ikke for politiet. Så lenge TH nekter avhør, og AEH ikke er funnet, tror jeg at politiet ønsker å unngå å gi TH innsyn i bevisene.
Jeg ser ikke bort fra at TH er hettemannen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Notteliten
Ja det aller værste er vell om han nå har gått ut å avkreftet att han skrevi ektepakten og det kommer fram att han alikevell har skrevi den uten tvil, eller så klart har større rolle i denne saken en det som er kjent da så klart...
Ja. Og vi vet ikke hva TH selv har forklart til politiet om ektepakten. Det ville jo være rart om TH har forfalsket ektepakten så det ser ut som om BB har satt den opp.
Lonnrot har linket til noen artikler om Orderudsaken. Der var det en arvestrid hvor partene hadde engasjert advokater. BB bor i Sørum. Kan han ha vært involvert i denne arvestriden tro. Kanskje noen i tråden vet hvilke advokater partene engasjerte. PO skal ha forfalsket en underskrift, det er alt jeg husker om dette.
Hvis noen skulle drepe for penger i Hagen-saken, burde det ha vært AEH og barna som slo seg sammen om å bli kvitt TH? Ville ikke det ha gitt en mye større sjanse for pengegevinst.