Citat:
Ursprungligen postat av
paras0nic
Jag har använt IPTV i 3 års tid, tror jag, detta är mest för UFC samt fotboll i brasilianska ligans skull. Hade samma leverantör i 2 år (nån gubbe som krängde färdiga boxar här i Gbg..) men när Dplay skulle börja visa svensk fotboll, och jag insåg att det inte fanns i mitt nuvarande utbud, så jag googlade lite, och hitta en sylvass IPTV-portal som har allt från alla DPLAY kanaler + Viaplay PPV.
Försäljaren har uppenbarligen satsat på den svenska marknaden, Sverige är landet som kommer först i ordningen, du har i stot sett hela världens länder kanaler ändå men det är ändå gött att inte de SVT är på nummer 4547 utav alla kanaler man har.
Hur hittade jag min leverantör? Jag googlade lite. Fick testa i 2 timmar, och pang på rödbetan så hade jag hittat min gubbe. Jag får inte outa leverantören men mitt tips är att googla lite, den som finner skall söka. Be sedan om ett test och välj själv. Olika IPTV leverantörer har olika IPTV-portaler som är rent praktiskt kanalsortimentet och utbud överlag (för det ju en drööös med filmer och serier/dokumentärer).
Lycka till. Skall du klippa till, försök köp en Formuler Z8 så billigt som möjligt när du har hittat en bra leverantör.. du kommer verkligen ALDRIG blicka tillbaka till Telia, Comhems tv-tjänst.
De bästa återförsäljarna säljer Formuler Z8 i paketpris med abonnemanget. Så kommer allt färdiginstallerat och klart. 👍🏻
Bara att koppla in strömkabeln, hdmi-kabeln och nätverkskabel.
1400 kr för en Z8 är värt varenda öre.
Comhem, Telia, Canal digital eller Viasat har inget att att komma med i boxväg som är lika bra. Sista boxen jag hade från Canal Digital var så buggig och strulig så jag fick den utbytt tre ggr. Alltid samma problem ändå.