2020-07-24, 21:57
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
2017.

"Vi gör allt... Vi kan... för malmooooo...".

Trött publik som dessutom roar sig med att kasta öl och smällare på bortaklacken.

Sämst. När ska Sidleds-Mongot anställa tränare nr 11?

Sarfo, Bonke, Carlos, pedofilerna, Binaku...

Någon utomstående blev visst sårad. Gillar egentligen inte att kivas som ett argt litet barn på internet men om du som DIFare ska ge dig på MFF efter något som skrevs till en HIFare så okej. Här:
Jag läste lite om DIF i Europaspel, de två meningarna var väldigt intressanta. Inget europaspel under hela 2000-talet. Grymt.

Angående det fetade, DIF-fans är bättre menar du? Härnere ses ni som moderatröstande backslick-fittor till snobbar, Mini-reinfeldts, är ni ens riktiga fotbollssupportrar ens eller bara borgare som ser fotboll som tillfällig underhållning på lördagar när det går bra? FotbollsSverige har ingen respekt för DIF, det är tyvärr en hård sanning som jag måste medge för dig. Sveriges klubb för snobbar och borgarförrädare.
Senast redigerad av OvissFramtid 2020-07-24 kl. 22:26.
Citera
2020-07-24, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag kan inte förstå att du tycker det. Det är en otroligt maffig låt, sedan saknar man ju ändå Badlands med Springsteen litegrann.

Den är väldigt medryckande på ett dåligt sätt, det får jag ge den, sätter man på den så står man strax där och trampar takten till basen, helt ofrivilligt. Men någon får fan ta och supa mig redlös innan jag tycker det är bra.

Den hamnar i samma kategori som typ... DJ Pish "tjena tjena årets solbränna", funkar bara när man ser dubbelt pga spriten... men när det gått så långt så funkar allt, då skulle någon kunna dra på typ Céline Dion My Heart Will Go On och jag skulle hoppa runt som en jävla idiot ändå.

Badlands är för övrigt rätt bra, köpte vinyl albumet i mint condition till farsan för några jular sedan, den brann tyvärr upp samma kväll(stearinljusolycka)

Ingen stor Bruce fan annars, men I'm on fire är förbannat bra. Lite otippad favorit kanske, men den är guld.
Citera
2020-07-24, 22:31
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Någon utomstående blev visst sårad. Gillar egentligen inte att kivas som ett argt litet barn på internet men om du som DIFare ska ge dig på MFF efter något som skrevs till en HIFare så okej. Här:
Jag läste lite om DIF i Europaspel, de två meningarna var väldigt intressanta. Inget europaspel under hela 2000-talet. Grymt.

Angående det fetade, DIF-fans är bättre menar du? Härnere ses ni som moderatröstande backslick-fittor till snobbar, Mini-reinfeldts, är ni ens riktiga fotbollssupportrar ens eller bara borgare som ser fotboll som tillfällig underhållning på lördagar när det går bra? FotbollsSverige har ingen respekt för DIF, det är tyvärr en hård sanning som jag måste medge för dig. Sveriges klubb för snobbar och borgarförrädare.
Jag skulle snarare säga att det är du som uttrycker dig som en retarderad kommunisthora gällande DIF. Jag har väldigt mycket större respekt för Djurgårdens supportrar än vad jag har för mff:s och ska du tala om respekt här nere så får du nog ta hänsyn till vad andra skåningar tycker.
Citera
2020-07-24, 22:39
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid

Ska du blanda in politik, och på ett efterblivet vis dessutom, så kan du ju ta och göra en liten efterforskning i hur mycket bidrag Malmö får från Stockholm.

2017. 2019 här - och 2018.

/Deltagare

Ps. Glömde Albornoz. Faller väl in under kategorin "pedofil" dock. Just det! Elanga.

Hahaha.
Citera
2020-07-24, 23:22
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Den är väldigt medryckande på ett dåligt sätt, det får jag ge den, sätter man på den så står man strax där och trampar takten till basen, helt ofrivilligt. Men någon får fan ta och supa mig redlös innan jag tycker det är bra.

Den hamnar i samma kategori som typ... DJ Pish "tjena tjena årets solbränna", funkar bara när man ser dubbelt pga spriten... men när det gått så långt så funkar allt, då skulle någon kunna dra på typ Céline Dion My Heart Will Go On och jag skulle hoppa runt som en jävla idiot ändå.

Badlands är för övrigt rätt bra, köpte vinyl albumet i mint condition till farsan för några jular sedan, den brann tyvärr upp samma kväll(stearinljusolycka)

Ingen stor Bruce fan annars, men I'm on fire är förbannat bra. Lite otippad favorit kanske, men den är guld.

Tyskar är bäst på musik när ska spelas fotboll!

https://www.youtube.com/watch?v=sWOUi0PVTXw
Citera
2020-07-24, 23:27
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Tyskar är bäst på musik när ska spelas fotboll!

https://www.youtube.com/watch?v=sWOUi0PVTXw
Det där är väl mer Österrike?

Och nej, det är inte bra. Engelsmännen har bättre smak och ett sinne för humor.
Citera
2020-07-24, 23:34
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Om vi pratar 80 och 90-tal kanske...

I modern tid är Blåvitt ett mittengäng som är omsprungna av Häcken och som är nöjda med att ligga tre poäng efter sjätteplacerade regerande mästarna.
Genom tiderna. Maratontabellen etc och landslagsspelare ex.

Allt är ju inte från 2000 o framåt

När man växer upp o läser om historien om svensk fotboll o får sina första fotbollsdrömmar så är Malmö o Götet de två största klubbarna.

Så är det.
Citera
2020-07-25, 00:58
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Det där är väl mer Österrike?

Och nej, det är inte bra. Engelsmännen har bättre smak och ett sinne för humor.

Du är tamejfan den tråkigaste och mest aggressiva användare som någonsin har varit aktiv i det här delforumet. Fyfan vad du sänker stämningen varje gång du skriver något. Fjant.
Citera
2020-07-25, 02:08
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Genom tiderna. Maratontabellen etc och landslagsspelare ex.

Allt är ju inte från 2000 o framåt

När man växer upp o läser om historien om svensk fotboll o får sina första fotbollsdrömmar så är Malmö o Götet de två största klubbarna.

Så är det.

Det är fortfarande 2000, men menar du 00-talet och framåt så är det ändå fakta att Djurgården är störst. Djurgården, Malmö, AIK är klart störst.

Göteborg har inte lyckats med mycket. Och maratontabellen ger jag inte mycket för. Vi pratar om titlar som är hundra år gamla, titlar som getts bort om 2-poängsystem samt slutspel.

Sista 20 är relevanta.
Citera
2020-07-25, 04:50
Medlem
Citat:
Det är fortfarande 2000, men menar du 00-talet och framåt så är det ändå fakta att Djurgården är störst. Djurgården, Malmö, AIK är klart störst.

Göteborg har inte lyckats med mycket. Och maratontabellen ger jag inte mycket för. Vi pratar om titlar som är hundra år gamla, titlar som getts bort om 2-poängsystem samt slutspel.

Sista 20 är relevanta.

du borde hålla käften. Djurgården är ett lag utan moral som förlorar varenda jävla fitt derby och som var helt irrelevanta i 10 års tid. En svenska cup titel och ett guld i en dekadent allsvensk säsong. Nej ni vinne inte guld i år heller. Och ni kommer skämma ut er i CL spelet. så jävla högmodig men ni är en jävla skit förening
Citera
2020-07-25, 08:01
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:

Sista 20 är relevanta.

Det där är så historielöst och tragiskt.
Citera
2020-07-25, 08:08
Medlem
Keldons avatar
Citat:

Sista 20 är relevanta.
Maratontabellen är 1. Inte 100 år gammal, 2. räknar inga titlar, 3. räknar inte med slutspel, 4. är omräknad till 3p-systemet. Du har alltså fel på samtliga fyra punkter. Grattis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in