Citat:
Ursprungligen postat av
Moschata
Varför skulle TH ha ansiktsmask/munskydd och en massa kläder på sig och uppfälld huva, om det var han som gick där och bara glömt något hemma?
Jeg har ikke noe tro på at det er TH som går der, men nevner han som en mulighet siden han tross alt er siktet av politiet. Hvis han er involvert og måtte hjemom (for eks for å legge brev der av redsel for at for eks datter skulle dra hjem for å sjekke hvor AE var, eller lignende), da er det jo åpenbart at han måtte ha forkledning. Når jeg snakket om å ha glemt noe var det jo isåfall noe i forbindelse med ugjerningen eller relatert til det.
Men som sagt, personlig har jeg ikke tro på at TH er skyldig i dette slik saken har utviklet seg.
Det er mye kamera i Lørenskog sentrum uansett hvordan man snur og vender på det, så dersom man skal bevege seg fra for eks Futurum eller adressen til sønnen og til Sloraveien er det nok ikke til å unngå å bli plukket opp av kamera.
Den mest sannsynlige forklaringen må være at denne personen bare var nødt til å ta seg til Sloraveien for sitt ærend, og da ble dette beste løsning. Slik jeg ser det.