Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
hehe, nej men det var ju så det såg ut, kolla på matchen igen, funkade faktiskt väldigt bra när han droppade ner som typ #10.
Jag tycker inte det är så förvånade att Tolinsson är utanför truppen, Da Graca är tillbaka och jag drar en gissning på att vi kommer få se samma backlinje som i de två senaste matcherna, möjligen då att Holm spelare istället för Jallow, att ha 2 mittbackar på bänken är väl inte så nödvändigt.
Mot Falkenberg lär vi inte få samma oceaner av yta som vi fick mot Bajen så jag vill se mer löpningar och ett högt bolltempo.
Jojo, fast han ska ju vara spetsen som sätter bollarna.
Återigen visar han att han inte klarar det. Det går inte att hela tiden tjöta om att målvakterna gör fantastiska räddningar och att nickar/skott i virket/tätt utanför "Lika gärna kunde gå in", det blir bara förnekelse av det allvarliga faktum att han inte har att göra som förste forward i ett allsvenskt lag.
Da Graca kan ju gärna få nappa på det där budet som sades ligga på bordet, hellre Tolinsson/Wikström då som vi kan utveckla och få cash för längre fram.
Citat:
Ursprungligen postat av
mikeymikey
Nej det är verkligen inte den sämsta matchen spelmässigt i alla fall, handlar bara om att vi sätter inte våra lägen. Kan ju göra 6-7 mål utan att överdriva men det handlar om att göra fler mål ön motståndaren och det klarar vi inte och försätter det så här så är vi en av kandidaterna till nedflyttning eller årminstonde kval. Visst försvarsmässigt intr bra men börja med att sätt våra öppna lägen så behöver vi inte vara världsbäst därbak. Man märker när det står 2-0 att spelarna börja skita ner sig. Man vet om innerst inne att detta komma aldrig hålla.
Skaffa en psykolog till Kamratgården.
Om inte en sådan som Sargon mår psykiskt dåligt just nu tillsammans med många andra så bryr man sig inte.
Vad gör herr Railos lärjungar idag? Dessa borde få ordning på lagets psyken så vi inte tappar poäng varenda jävla match...
In med en riktig forward för f-n. Det duger inte med spelare som dansat i superettan en säsong...
Ähh, nu har vi Häcken borta, den tar vi inte ens med ordinarie lag och vi bör vila varenda kotte inför cupfinalen. Kör med Amos, Dahlqvist, Da Graca, Wikström, Jallow, Titi, Van Assema, Affane, Noah, Sargon, Vilhelmsson.